Connect with us

technologia

Długowieczność urządzeń Apple sprawia, że ​​sztuczna inteligencja staje się ważniejsza

Published

on

Długowieczność urządzeń Apple sprawia, że ​​sztuczna inteligencja staje się ważniejsza

Jabłka Urządzenia wytrzymują dłużej, dzięki czemu klienci nie muszą już ich tak często wymieniać.

I jak Bloomberg News zgłoszone w niedzielę (30 czerwca) wysiłki technologicznego giganta w zakresie sztucznej inteligencji (AI) mogą jeszcze bardziej zwiększyć znaczenie.

Dla jasności, w raporcie wskazano, że Apple stara się, aby jego produkty były wyjątkowo trwałe, twierdząc, że na urządzeniach 7-letnich nadal działają aktualne systemy operacyjne. Jednak w dalszej części raportu dowodzi się, że Apple będzie mniej niezawodnym źródłem wzrostu w miarę spadku sprzedaży.

Firma mogłaby odwrócić sytuację, napisał Mark Gurman z Bloomberga, ponieważ ma „rosnące możliwości przyciągania klientów oprogramowaniem i sztuczną inteligencją”.

Kiedy Apple zaprezentuje jesienią iPhone’a 16, nie będzie wielu zmian sprzętowych, ale klienci będą musieli kupić nowy telefon, jeśli będą chcieli Oferty Apple IntelligenceArgumentował, że może to również spowodować, że użytkownicy komputerów Mac i iPadów również dokonają aktualizacji.

Z raportu wynika również, że spowolnienie tempa modernizacji sprzętu spowoduje, że Apple w większym stopniu będzie polegać na opłatach za usługi i subskrypcjach, aby zwiększyć swoje przychody w przyszłości.

Wiadomość ta pojawia się, gdy Apple szuka partnerstw w celu rozszerzenia swoich możliwości w zakresie sztucznej inteligencji. W zeszłym tygodniu pojawiły się doniesienia, że ​​spółka prowadzi rozmowy Meta o partnerstwie, pomyśle, który Apple ostatecznie odrzucony. Podobnie jak inne firmy opracowujące produkty w obszarze generatywnej sztucznej inteligencji, Meta najwyraźniej zamierzała wykorzystać rozległą sieć dystrybucyjną Apple.

Tymczasem PYMNTS napisał na początku tego miesiąca, że ​​nowe wysiłki Apple w zakresie sztucznej inteligencji „mogą zmienić sposób Konsumenci wchodzą w interakcje z urządzeniami i, co ważniejsze, w jaki sposób robią zakupy”.

Z raportu wynika, że ​​jeśli Apple postawi na swoim, iPhone’y konsumentów będą znać ich preferencje zakupowe i przewidywać kolejny zakup. Apple Intelligence będzie w stanie zbadać ich historię przeglądania, zachowania zakupowe i aktywność w mediach społecznościowych.

READ  IL Cosmetics: od pojedynczych produktów po oferty globalne

Zdaniem ekspertów firmie zależy także na zmianie sposobu interakcji firm z klientami. Z Integracja ChatGPT OpenAIProdukty Apple wkrótce będą mogły obsługiwać zapytania klientów, przetwarzać zamówienia, a nawet przedstawiać rekomendacje produktów.

„W miarę jak konsumenci przyzwyczajają się do tego, że sztuczna inteligencja przejmuje coraz więcej zadań, ich poleganie na sztucznej inteligencji w codziennych działaniach i decyzjach prawdopodobnie wzrośnie. Może to zmienić oczekiwania konsumentów w stronę bardziej zautomatyzowanych i intuicyjnych usług” – dodał. Yi Fangprofesor nadzwyczajny informatyki i inżynierii oraz dyrektor odpowiedzialnej sztucznej inteligencji w Szkole Inżynierii Uniwersytetu Santa Clara, powiedział PYMNTS.

Aby uzyskać dostęp do całego naszego zasięgu PYMNTS AI, subskrybuj codziennie Biuletyn AI.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *