Connect with us

Zabawa

Disney ostrzegał przed trudną gospodarką, ale jego różnorodna działalność daje poczucie bezpieczeństwa, gdy zbliża się do celu, jakim jest liczba subskrybentów transmisji strumieniowej na 2024 r.

Published

on

Disney ostrzegał przed trudną gospodarką, ale jego różnorodna działalność daje poczucie bezpieczeństwa, gdy zbliża się do celu, jakim jest liczba subskrybentów transmisji strumieniowej na 2024 r.

Odzyskano Netflix Inc. Czy pomimo ostrzeżenia ze strony CFO Christine McCarthy w maju, usługa przesyłania strumieniowego Walt Disney Co. może nadal rosnąć, biorąc pod uwagę rosnące koszty w obliczu przeszkód makroekonomicznych?

disney dis,
+2,33%,
jak prawie każdy gigant technologiczny, borykał się z trudnymi czasami ekonomicznymi, które skłoniły innych do cięcia kosztów operacyjnych i ograniczania prognoz przychodów. Wśród najgorszych kontuzjowanych znalazł się rywal do przesyłania strumieniowego wideo Netflix NFLX.
+2,96%,
co spowodowało co najmniej dwie rundy redukcji zatrudnienia, które dotknęły około 450 osób. W zeszłym tygodniu Warner Bros. Discovery Inc. WBD,
-3,91%
odnotował stratę w wysokości 3,42 miliarda dolarów, czyli 1,50 dolara na akcję, w drugim kwartale.

„W Disney+, chociaż nadal spodziewamy się wyższych wartości dodanej netto w drugiej połowie w porównaniu do pierwszej połowy, warto zauważyć, że mieliśmy lepszą niż oczekiwano pierwszą połowę”, powiedział McCarthy podczas najnowszego raportu o wynikach firmy w maju. „Zauważ również, że niektóre rynki Europy Wschodniej, na które wchodzimy pod koniec trzeciego kwartału, w tym Polska, znajdują się w regionach, na które mają wpływ czynniki geopolityczne”.

Czytaj więcej: Akcje Disneya zamieniają się w straty po tym, jak ostrzegają przed trudną ścieżką do przesyłania strumieniowego

Disney, który ma ogłosić wyniki za trzeci kwartał w środę, poinformował o dodaniu 7,9 miliona subskrypcji Disney+ w drugim kwartale fiskalnym, co daje łącznie 137,7 miliona subskrybentów, a ponad 205 milionów subskrybentów strumieniowych usług, które obejmują ESPN+, jest również właścicielem Hello. Do roku fiskalnego 2024 firma ma na celu łącznie 230 do 260 milionów subskrybentów transmisji strumieniowej.

„Wzmożona konkurencja, problemy makro i utrata praw do transmisji strumieniowej do IPL w Indiach mogą skłonić Disneya do obniżenia tego celu” – powiedział 26 lipca Brett Feldman, analityk Americas Media, zmniejszając swoje szacunki na rok podatkowy 2024 z 242 do 223 mln. . Trzymał się szacunków wzrostu netto w trzecim kwartale na 11 milionów.

Dobrze udokumentowane wysiłki Netflixa i Roku Inc. ROKU,
+1,63%,
oraz bieżące wyzwania dla CMCSA firmy Comcast Corp.
+0,84%
Paw, zasygnalizuj branżę w „Wielki przepływ” z konsolidacją w niedalekiej przyszłości, twierdzi Rahul Telang, profesor systemów informatycznych na Carnegie Mellon University.

„Przedchodzą duże zmiany w cenach, rodzaju i ilości treści oraz samej platformie streamingowej. Usługi staną się bardziej jak kanał telewizyjny” – powiedział Telang MarketWatch. „A ci, którzy walczą, jak Peacock i może HBO Max, mogą zostać przejęci lub po prostu zniknąć”.

Czego oczekiwać

Zalety: Analitycy ankietowani przez FactSet spodziewają się, że Disney zaraportuje zarobki w wysokości 98 centów na akcję w trzecim kwartale, w porównaniu z 80 centami na akcję rok temu.

Contributors to Estimize – platforma crowdsourcingowa, która zbiera szacunki od analityków Wall Street i analityków po stronie kupującego, zarządzających funduszami, dyrektorów firm, naukowców i innych – prognozują zarobki średnio 98 centów na akcję.

Przychód: Analitycy spodziewają się, że Disney zaraportuje przychody w wysokości 21 miliardów dolarów w trzecim kwartale, w porównaniu z 17,02 miliardami dolarów rok temu. Współtwórcy szacunków przewidują średnio 21 miliardów dolarów.

Przemieszczenie asortymentu: Akcje Disneya spadły do ​​tej pory o 32% w tym roku, podczas gdy indeks S&P 500 SPX,
-0,12%
spadła o 13%. Akcje Disneya spadły o 5% od ostatniego raportu kwartalnego.

Co mówią analitycy

W notatce z 26 lipca, Brett Feldman, analityk Americas Media, zadał zastanawiające analitykom pytanie: czy Disney osiągnie swój cel fiskalny 2024, który zakłada, że ​​ma od 230 do 260 milionów abonentów transmisji strumieniowej? Uważa, że ​​Disney znajdzie się gdzieś na dolnym końcu tego zakresu.

Ale z międzynarodowymi i globalnymi wdrożeniami Disney+ na horyzoncie, a także wzrostem liczby ponownie otwieranych parków, rejsów i wydarzeń sportowych na żywo w ESPN, Magic Kingdom jest w znacznie silniejszej pozycji niż jego główny konkurent.

READ  Premiera „Mur” Kasi Smutniak w TIFF Docs w Toronto

„Netflix był na szczycie góry, gdy [video-streaming] Specjalista”, ale teraz jest w niekorzystnej sytuacji, konkurując ze zróżnicowanymi rywalami, takimi jak Disney, Jon Christian, wiceprezes wykonawczy ds. łańcucha dostaw mediów cyfrowych w Qvest.US, największej firmie konsultingowej w zakresie mediów i technologii, powiedział w poniedziałek MarketWatch.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *