technologia
Disgaea 7 Szczegóły dotyczące turystyki w zaświatach, minigry, więcej klas
Oprogramowanie Nippon Ichi opublikował nowe informacje i zrzuty ekranu dla Disgaja 7 Przedstawiamy turystykę Netherworld, minigry i jeszcze więcej klas.
Uzyskaj szczegółowe informacje poniżej.
■ Zabawa w podziemnym świecie w stylu japońskim, znana jako „Hinomoto Netherworld Cluster”
Disgaja 7 odbywa się w podziemnym świecie w stylu japońskim, znanym jako „Hinomoto Netherworld Cluster”.
Wędrowny samuraj Fuji i dziewczyna Hinomoto otaku Piririka podróżują po różnych miejscach Hinomoto w celu obalenia szogunatu Oedo.
W miarę postępów w fabule odblokujesz nowy system „Turystyka podziemi”, który pozwoli ci odwiedzić słynny klaster Hinomoto Netherworld jako atrakcję turystyczną. Możesz prowadzić zabawne rozmowy z mieszkańcami Hinomoto, otrzymywać dodatkowe zadania i grać w minigry, takie jak Demoniczny Tsume Shogi z Demoniczną Inteligencją.
W tej aktualizacji wprowadzamy nowy system „Turystyka Netherworld”, który pozwoli ci w pełni cieszyć się Hinomoto Netherworld Cluster.
■ Chodźmy Hinomoto: Turystyka Underworld
Klaster Hinomoto Netherworld jest dobrze znaną atrakcją turystyczną dzięki swojej wyjątkowej kulturze i eleganckiej strukturze. System Turystyki Netherworld to nowy sposób na zabawę podczas odkrywania Zaświatów Hinomoto. Zwiedzaj podziemne światy Hinomoto, w których panuje teraz pokój dzięki osiągnięciom Fuji and Co. Ciesz się światem Disgaja 7 tym bardziej dzięki specjalnym rozmowom, które uzupełniają historię i mini-gry.
—Piririka pierwotnie odwiedził klaster Hinomoto Netherworld w celu zwiedzania. Ciesz się Hinomoto Netherworld Cluster do woli.
– Podobnie jak w przypadku rozwijania historii, porozmawiaj ze Strażnikiem Bramy, aby wyruszyć w podróż do podziemi.
■ Specjalne rozmowy i dodatkowe garnitury
W spokojnym półświatku Hinomoto wszyscy wracają do pracy. Ciesz się rozmowami niezależnymi od historii z mieszkańcami każdego obszaru.
Każdy obszar ma również postacie o innym kolorze niż ich zwykły wygląd, które możesz rekrutować. Uzupełnianie składu to kolejna przyjemna część gry.
Możesz nawet spotkać postać, która żywi urazę do Fuji i spółki…
– Nieoczekiwane spotkanie ze znajomą postacią, którą spotkałeś przygoda!?
– Możesz spotkać postacie, które wyglądają inaczej niż zwykle. Jeśli uda ci się ich pokonać, staną się twoimi sojusznikami.
■ Specjalne Szukaćs
Podczas zwiedzania osoby, które liczą na Fuji i Spółkę, mogą przyjść do Ciebie z prośbą. Ponieważ otrzymujesz nagrody za rozwiązywanie próśb, powinieneś być proaktywny w ich wykonywaniu. Dzięki prośbom możesz także rzucić okiem na niezliczone epizody każdej postaci, których nie możesz doświadczyć, grając po prostu w główną historię.
— Pisemne zapytanie może również dać wgląd w osobowość mieszkańca.
— Po ukończeniu zadania otrzymasz przemyślaną (?) nagrodę.
■ Sklep wielobranżowy i skarb skrzynie
Każdy świat podziemny, w którym przywrócono pokój, może otworzyć sklep wielobranżowy. Mogą być nawet zaopatrzone w lokalne specjały i okazyjne zakupy…
Możesz także znaleźć skrzynie ze skarbami rozsiane po całym mieście. Jeśli taki znajdziesz, koniecznie go otwórz.
– Pamiętaj, aby otworzyć skrzynie ze skarbami rozrzucone po mieście.
— Sklepy wielobranżowe sprzedają przedmioty unikalne dla każdego Netherworld, których nie znajdziesz w swoim standardowym sklepie.
■ Minigry
W niektórych podziemiach możesz grać w minigry.
Należą do nich Demonic Tsume Shogi, w której musisz wymyślić sztuczną inteligencję (Demonic Intelligence), aby jak najszybciej oczyścić scenę; oraz Hinomoto Martial Arts Tournament, turniej o tytuł „Najsilniejszego” Hinomoto Netherworld.
Możesz grać w te mini-gry tyle razy, ile chcesz, więc nie krępuj się grać w nie między działaniami reformatorskimi w podziemiu.
— Demoniczny Tsume Shogi: przebiegła minigra wykorzystująca demoniczną inteligencję.
— Hinomoto Martial Arts Tournament: Turniej, w którym zbierają się najsilniejsi przeciwnicy ze wszystkich zakątków.
■ Demoniczny Tsume Shogi
Demonic Tsume Shogi to minigra wykorzystująca sztuczną inteligencję bojową znaną jako „Demoniczna Inteligencja”. Manipuluj demoniczną inteligencją sprzymierzonych postaci umieszczonych na mapie i celuj w zwycięstwo w jak najmniejszej liczbie tur.
Istnieje pięć poziomów trudności, a im wyższy poziom trudności, tym więcej wrogów i bardziej złożony układ. Spróbuj poćwiczyć na najłatwiejszym poziomie trudności, Prinny, a potem przejdź do wyższych poziomów trudności, gdy już to opanujesz.
W zależności od liczby rund wymaganych do ukończenia gry, otrzymasz różne nagrody.
— Im wyższy poziom trudności, tym bardziej wyrafinowana powinna być twoja demoniczna inteligencja. Jasnyr każdy tsume shogi (problem shogi), aby stać się demonicznym mistrzem!
—Aby pokonać odległego Prinny, być może będziesz musiał użyć systemu znanego fanom serii Disgaea…
—Jeśli coś nie pójdzie zgodnie z planem, możesz natychmiast dostosować swoją Demoniczną Inteligencję. Nie ma kar, więc spróbuj.
—Istnieje kilka sposobów na ukończenie gry w jak najmniejszej liczbie tur. Graj wielokrotnie na tym samym etapie, aby odkryć najlepszą strategię.
■ Turniej Sztuk Walki Hinomoto
Hinomoto Martial Arts Tournament to turniej ośmiu drużyn. Nie każdy może zasłużyć na miano „najsilniejszego”. Celuj w zwycięstwo nad potężnymi przeciwnikami biorącymi udział w turnieju. Na zwycięzcę czeka wspaniała nagroda.
Istnieje pięć stopni sztuk walki. Im wyższa ranga, tym potężniejszy przeciwnik, z którym się zmierzysz.
Wzmocnij swoją drużynę i zdominuj każdą rangę!
■ Klasy ogólne
Rycerz w zbroi (mężczyzna)
Odziany w stal rycerz oddany obronie. Jego siła obronna i bohaterska postać są przedmiotem podziwu dla dzieci.
Rycerz w zbroi (kobieta)
Odziany w stal rycerz z nie do zdobycia obroną. Wydaje się, że w ostatnich latach wzrosła liczba kobiet pragnących zostać Rycerzami Zbroi.
mecha dziewczyna
Robot zrodzony z super nauki i magii. Wydaje się, że jej umiejętność przystosowania się do każdej sytuacji zyskała fanów nawet w Celestii.
Niebiański gospodarz
Podczas gdy wiele aniołów jest nieugiętych, ci, którzy walczą w podziemiach, są stosunkowo otwarci. Posiadają zdolność zmniejszania obrażeń zadawanych pobliskim sojusznikom.
demon broni
Demon z innego wymiaru charakteryzujący się ramieniem przypominającym broń. Uwielbia destrukcję i chaos, a nawet jest chętny do powiększenia własnego ciała.
miska na szczypce
Porywacz, który uważa swoją muszlę za znak rozpoznawczy dżentelmena. Często mówi: „Skorupa czyni demona.” Jego obrona zwiększa się, gdy jest atakowany.
śpij kotku
Przyciągając innych swoim uroczym i puszystym wyglądem, zawsze szukają okazji, by ukraść grzmot. Są odporni na ataki klas humanoidalnych.
Grzyb
Demon podobny do grzyba, który preferuje wilgotne miejsca. Nie pochodzi z zaświatów, ale z pokojowego świata znanego jako Królestwo Marl. Jego zarodniki osłabiają zdolności pobliskich postaci kobiecych.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”