Connect with us

technologia

Czy można uruchomić Doom nigdy nie będzie taki sam dzięki nowemu modowi Ray Tracing?

Published

on

Czy można uruchomić Doom nigdy nie będzie taki sam dzięki nowemu modowi Ray Tracing?
los.”/>
Powiększać / E2M1 nigdy nie wyglądał tak fajnie. Witamy w ray tracingu zgon Doświadczenie.

Oprogramowanie do identyfikacji

Od początku Quake II RTX W 2019 roku fani szukali podobnych aktualizacji śledzenia promieni i ścieżki do innych klasycznych strzelanek z lat 90. To żyzne terytorium dla modernizacji, ponieważ nowoczesne maszyny wypychają wersje waniliowe zgon oraz drżeć domyślnie przekracza 1000 klatek na sekundę – to zapas na wymagające obliczeniowo techniki oświetleniowe – ale oficjalna obsługa tych gier tak naprawdę nie poruszyła igły ray tracingu.

Zamiast tego piątkowa dobra wiadomość pochodzi z zgon Społeczność: Pierwsze trzy odcinki tonący 1 (1993) można teraz odtwarzać z włączonym ray tracingiem od góry do dołu. Tak, wiem, że widzę datę na górze tego artykułu, ale przysięgam, że zainstalowałem i przetestowałem zgon w nowy silnik PRBoom+RTa wyniki nie tylko wyglądały całkiem nieźle, ale były zaskakująco performatywne.

Jest to w dużej mierze obsługiwane przez natywne wsparcie w nowym silniku dla obu Nvidii DLSS i AMD FSR. Chociaż nie potrzebujesz żadnego z nich, aby uruchomić wanilię? zgon, te dwa systemy skalowania pomagają w aktualizacji ray tracingu, ponieważ obniżają również podstawową rozdzielczość tak wielu realistycznie renderowanych odbić światła. Przełącznik upscaling robi dużą różnicę w wydajności: na moim standardowym stanowisku testowym (RTX 3080 Ti, przetaktowany AMD Ryzen 7 5800X) przy rozdzielczości 2160p, przełącznik „Jakość DLSS” zwiększa wydajność ray tracingu o prawie 100 procent w porównaniu z jednym surowym sygnałem 2160p . od 33 fps do 61 fps w E1M1. Możesz zeskrobać jeszcze więcej klatek, bawiąc się ustawieniami DLSS i FSR o niższej rozdzielczości.

READ  Czujnik linii papilarnych Pixel 6a działa szybciej niż 6 Pro [Video]

Co ciekawe, DLSS domyślnie zależy od gier z wbudowanym czasowym antyaliasingiem, co oznacza, że ​​ta nowa, załatana wersja PRBoom+ mogła otrzymać przepustkę TAA tylko po to, by to zrobić zgonTryb RT działa na systemach o mniej zaawansowanych specyfikacjach. (To rodzaj over-the-top, zbudowany przez fanów, który uwielbiamy w Ars Technica.)

W najlepszym wydaniu PRBoom+RT sprawia, że ​​oryginalna gra wygląda i sprawia wrażenie Doom 3, ponieważ wcześniej ciemne korytarze odradzają się z dramatycznym poczuciem, że ciemność może czaić się za każdym rogiem. w jaki sposób Doom 3, ten mod zawiera opcję „naciśnij F, aby włączyć latarkę” przez cały czas, a ja potrzebowałem tej pomocy w ciągu kilku chwil podczas moich testów. W przeciwnym razie twórca modów Sultim Tsyrendashiev ma świetne wieści, które w dużej mierze zrównoważyły ​​odnowione oświetlenie nastrojowe z myślą o grywalności, czyniąc czarne jak smoła korytarze raczej wyjątkiem niż regułą.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *