technologia
Czasy ładowania na PS4 zostaną poprawione, ponieważ poprawki usuwają wszystkie ekrany ładowania w grach własnych. • Eurogamer.net
Zarówno w Until Dawn, jak i The Last of Us: Remastered ekrany ładowania praktycznie zniknęły.
Według doniesień nowa łatka poprawiła czas ładowania własnych gier PlayStation 4. The Last of Us: Remastered i Until Dawn.
Jak odkryli nasi przyjaciele o godz VGCPodczas gdy pierwszy ekran wczytywania TLOU mógł wcześniej ładować się ponad minutę, teraz raporty pokazują, że ładowanie zostało skrócone do zaledwie 14 sekund. Z drugiej strony, aż do Dawn prawie wyczyścił ekrany ładowania.
Oto film ElAnalistaDeBits pokazujący dużą zmianę w czasie rzeczywistym:
Inne tytuły własne, takie jak God of War, również skróciły czas ładowania, podobno z powodu nowego systemu kompresji wprowadzonego w ramach przygotowań do wstecznej kompatybilności na nadchodzącej konsoli Sony PS5. To było spekulowane przez coś że ta technologia mogła być również milcząco wykorzystana przy tworzeniu Ghost of Tsushima.
Racja, na to wygląda # PS5 B / C to aktualizuje # PS4 Gry mają nawet duży wpływ na czasy ładowania obecnego systemu genów.
Typowy przykład: #Do świtu na # PS4 teraz nie jest w ogóle załadowany. Ta technologia musiała zostać wykorzystana w #GhostOfTsushima ??
Bardzo imponujące! pic.twitter.com/9myqT4mK9D
– Craig – VDZE Media? ???????? (@VizualDze) 25 października 2020 r
Dzięki konsolom następnej generacji w mniej niż miesiąc różne produkty do sprzedaży pojawią się na całym świecie. Ostatnio różni przedstawiciele mediów amerykańskich ogłosili, że mają na wyciągnięcie ręki PlayStation 5. pokazuje pudełko, w którym jest.
Jak relacjonował wówczas Wes, pudełko PS5 jest tak duże, jak można by oczekiwać od czegoś, co musi pasować do gigantycznej konsoli Sony.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”