Cyberpunk 2077 jest wreszcie tutaj, a gracze mogą wyruszyć w długo oczekiwaną podróż do Night City. Niestety, chociaż gra fabularna CD Projekt RED jest tworzona od lat, cierpi z powodu znacznej liczby błędów i usterek, które sprawiły, że pierwsza wyprawa graczy do ponurej metropolii była mniej niż wybitnym doświadczeniem.
Wygląda na to, że napotykają problemy niezależnie od tego, na której platformie gracze rozpoczynają swoją podróż. Mówiąc najprościej, rzeczy nie wyglądają tak gorąco.
Od czasu premiery gry 10 listopada otrzymano różne raporty Xbox One, Playstation 4i PC pod względem jego statusu jako czegoś, co można krótko opisać jako gorący bałagan, z drobnymi irytacjami w postaci usterek, od drobnych irytacji, takich jak frustrujące wahania liczby klatek na sekundę, po przełomowe błędy, które gracze zupełnie nie mają Wyciągnąłem doświadczenie.
Użytkownicy komputerów PC również radzą sobie z własnymi trudnymi problemami. Według WccftechNawet GPU RTX 3090 nie może osiągnąć średnio 60 kl./s przy maksymalnym ustawieniu grafiki w rozdzielczości 4K. Korzystając z technologii DLSS firmy Nvidia w trybie wydajności gry, RTX 3090 był w stanie osiągnąć średnią wydajność tylko 57,8 fps. Bez DLSS spadł do okropnych 22 fps. To, wraz z problemami, które gracze widzieli na różnych platformach, zaowocowało niezwykle niepokojącym debiutem.
Ponadto istnieją już problemy ze specjalnym ustawieniem w grze, które zostało zaprojektowane wyłącznie w celu wyłączenia muzyki chronionej prawem autorskim, aby chronić streamerów Twitcha przed możliwymi wyłączeniami DMCA. Aby obejść ten problem, CD Projekt RED doradził streamerom całkowite wyciszenie muzyki zamiast potencjalnie wyłączania systemu i przeprosił za „wszelkie niedogodności”. Biorąc pod uwagę, że muzyka jest ogromną częścią Cyberpunk 2077, jest to więcej niż drobny problem.
Zauważyliśmy, że w grze są dodatkowe przypadki, które mogą wywołać uderzenie DMCA na Twoim kanale. Naprawa jest w drodze, ale do tego czasu prosimy o całkowite wyciszenie muzyki w ustawieniach gry. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. https://t.co/SS0yhyPrMo10 grudnia 2020 r
Dziwnie jak gniazda Krawędź Zgłoś, że wersja gry Google Stadia przesyłana strumieniowo na serwery Google może być teraz najlepszym sposobem na grę, z wyjątkiem tych, którzy nie grają w najnowszy i najlepszy procesor GPU lub GPU dla komputerów PC -Konsole. Gry w chmurze wyglądają świetnie w Night City. The Verge mówi, że mają pozytywne doświadczenia i zauważa, że „działają bez zarzutu” nawet przez Wi-Fi.
Na PS5 i Xbox Series X.Wydaje się, że gra sama się naprawia, chociaż pojawia się duża lista błędów, mimo że technicznie nie ma jeszcze wersji gry nowej generacji. Jednak tym wersjom nie udaje się to na sucho, z problemami podobnymi do wersji na PC tu i tam.
To wersje na PlayStation 4 i Xbox One dają każdemu spokój. Eurogamer donosi, że wersja na PS4 cierpi z powodu niskiej liczby klatek na sekundę i wyskakujących tekstur, gdy ekran jest zajęty, a także niskiej rozdzielczości, która zaciera grafikę w pozornie przypadkowych sytuacjach. To, w połączeniu z postaciami uwięzionymi w pozach T, znikającymi zasobami i przypadkową utratą rozdzielczości, sprawiło, że granie na konsoli ostatniej generacji było bardziej niż trochę rozczarowujące.
Wygląda na to, że lista frustracji trwa bez względu na platformę, na której grasz. Chociaż CD Projekt RED pierwotnie dostarczył łatkę na pierwszy dzień, nie wydaje się, aby rozwiązała większość problemów. Będziemy musieli poczekać i zobaczyć, co się wydarzy w ciągu dni i pojawią się dodatkowe problemy – CDPR prawdopodobnie będzie musiał wprowadzić dalsze poprawki w miarę postępu premiery cyberpunku.