Zabawa
CTA: Subskrypcje SVOD, gry wideo wśród najpopularniejszych prezentów świątecznych
23 listopada 2022 r
Subskrypcja w prezencie na Netflix, Disney+ lub Hulu albo najnowsza konsola do gier wideo to jedne z najlepszych prezentów technologicznych w okresie ferii zimowych. Według nowych danych Consumer Technology Association około 192 milionów dorosłych Amerykanów (75%) planuje zakup co najmniej jednego produktu związanego z treścią w tym sezonie świątecznym.
W ankiecie przeprowadzonej wśród dorosłych w USA w dniach 8-11 września 2008 r. prawie połowa wszystkich respondentów w ankiecie dla dorosłych w USA (47% w porównaniu z 41% w 2021 r.) planuje rozdawać usługi przesyłania strumieniowego wideo. Ponad jedna trzecia planuje rozdawać usługi strumieniowania gier (37%).
Prezentem technologicznym nr 1, który zbliża się do święta sprzedaży detalicznej po Święcie Dziękczynienia, pozostają bezprzewodowe słuchawki/wkładki douszne, a następnie subskrypcje usług przesyłania strumieniowego, etui na urządzenia mobilne, smartfony i konsole do gier wideo.
„Rosnąca popularność usług przesyłania strumieniowego wideo jako prezentu świątecznego pokazuje, jak różnorodna stała się technologia, którą dzielimy się w ostatnich latach” – powiedział w oświadczeniu Lesley Rohrbaugh, dyrektor badań w CTA. „Powszechne upominki, takie jak zegarki, zabawki i akcesoria samochodowe, są coraz bardziej związane z technologią. W miarę jak technologia staje się coraz bardziej obecna w naszym codziennym życiu, lista prezentów technologicznych, które konsumenci wręczają, będzie się wydłużać”.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.