Connect with us

Zabawa

Comcast, ViacomCBS uzyskały zgodę UE na transmisję strumieniową SkyShowtime — The Hollywood Reporter

Published

on

Comcast, ViacomCBS uzyskały zgodę UE na transmisję strumieniową SkyShowtime — The Hollywood Reporter

Comcast i ViacomCBS otrzymały „pełną zgodę organu regulacyjnego” na utworzenie europejskiego joint venture SkyShowtime z transmisją strumieniową, podały firmy w środę.

Obie firmy zawarły w sierpniu umowę dotyczącą uruchomienia nowej usługi subskrypcji wideo na żądanie w ponad 20 terytoriach europejskich, w tym w Hiszpanii, Portugalii, Holandii, Czechach, Węgrzech, Polsce, Szwecji, Danii, Norwegii i Finlandii. W tym roku. Terytoria obejmujące 90 milionów domów.

Na początku tego roku dwaj partnerzy mianowali Monty Sarhana dyrektorem generalnym przedsięwzięcia streamingowego. Dyrektor, który dołączył do Comcast Cable pod koniec 2019 r. jako starszy wiceprezes ds. pozyskiwania treści po pracy w Epix, ma również doświadczenie w firmie Viacom. Mieszka w Londynie i podlega zarządowi SkyShowtime, który korzysta z marek europejskiego giganta płatnej telewizji Sky i ViacomCBS Showtime.

Inni członkowie zespołu kierowniczego SkyShowtime zostaną ogłoszeni „w odpowiednim czasie”, zgodnie z notatkami firmy udostępnionymi w tym czasie pracownikom.

„Cieszymy się, że SkyShowtime otrzymał wszystkie zezwolenia regulacyjne i cieszymy się, że możemy udostępnić tę nową, wyjątkową i atrakcyjną usługę rozrywkową – z szeroką gamą niektórych wiodących treści na świecie – milionom konsumentów na tych rynkach” – powiedział w środę Sarhan. .

Dalsze szczegóły dotyczące SkyShowtime, w tym jego ceny, zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.

SkyShowtime docelowo będzie dostępny na następujących rynkach: Albania, Andora, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Węgry, Kosowo, Czarnogóra, Holandia, Macedonia Północna, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania i Szwecja.

„Szeroka oferta SkyShowtime obejmie 10 000 godzin treści we wszystkich gatunkach i kategoriach odbiorców, w tym scenariusze dramatów, dzieci i rodziny, kluczowe franczyzy, filmy premierowe, programy lokalne, filmy dokumentalne/rzeczowe i nie tylko” – powiedzieli partnerzy przedsięwzięcia.

Dyrektor generalny Sky Group, Dana Strong w 2021 r., reklamował SkyShowtime, mówiąc, że „połączy to, co najlepsze w Stanach Zjednoczonych i Europie z kultowymi markami i światowej klasy rozrywką dla milionów konsumentów”, zapewniając ponad 10 000 godzin rozrywki.

READ  Pochwaliła swojego partnera. Nie wszyscy są podekscytowani

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *