Connect with us

Zabawa

Chris Dziadul relacjonuje: Disney+ w Europie Środkowo-Wschodniej

Published

on

Chris Dziadul relacjonuje: Disney+ w Europie Środkowo-Wschodniej

Disney+ wystartował w czerwcu 2022 roku z wielkim rozgłosem w całej Europie Środkowo-Wschodniej.

Chociaż trudno jest określić, jak obecnie radzi sobie w regionie, niektóre rzeczy wydają się całkiem jasne.

Dzięki silnej marce i asortymentowi szybko zadomowiła się na wielu rynkach. Na przykład w Polsce, jak podaje Nielsen, w ciągu pierwszych siedmiu dni obejrzało go 1,9 miliona osób. Dziś jest to druga po Netflix najczęściej oglądana usługa przesyłania strumieniowego w kraju wśród internautów, a jej najbliższym rywalem jest HBO Max.

Tymczasem w Czechach i na Słowacji firma atmedia ustaliła, że ​​Netflix był najczęściej używaną płatną usługą przesyłania strumieniowego w obu krajach w drugiej połowie ubiegłego roku. HBO Max, Voyo, a następnie nowicjusz Disney + podążyły za nim w pewnej odległości. Dzisiaj Netflix prawdopodobnie nadal będzie na pierwszym miejscu, a Voyo firmy CME robi znaczące postępy, a Disney + nadal jest na czele.

Patrząc jednak szerzej, Walt Disney rozpoczął poważną reorganizację na początku tego roku, co nie było w żaden sposób spowodowane wiadomością, że Disney+ stracił subskrybentów po raz pierwszy od debiutu w listopadzie 2019 r., o czym wiadomo już wydarzyło się w Polsce.

Najnowsze wyniki Walta Disneya pokazują, że Disney+ nadal traci subskrybentów, choć przytłaczającą większość można przypisać usłudze Hotstar w Indiach. Chociaż liczby dla Europy Środkowo-Wschodniej nie zostały ogłoszone, usługa przesyłania strumieniowego prawdopodobnie nadal radzi sobie dość dobrze w całym regionie.

Prawdopodobnie nie powinno dziwić, że Disney+ podąża teraz tą samą drogą co Netflix i wprowadza platformę z reklamami. Premiera nastąpi 1 listopada w Kanadzie i „wybranych rynkach w Europie” – ale jeszcze nie w Europie Środkowej i Wschodniej.

Dyrektor generalny Walta Disneya, Bob Iger, zwrócił uwagę, że 40% nowych subskrybentów Disney+ w USA już wybiera opcję z reklamami. Wraz ze wzrostem opłat subskrypcyjnych Disney+ w całej Europie pod koniec roku, opcja prawie na pewno okaże się atrakcyjna dla widzów w Europie Środkowej i Wschodniej, gdy tylko stanie się dostępna.

READ  Trudne zadanie przedstawienia Hitlera na dużym ekranie

Więcej informacji na temat Chrisa Dziadula zob https://www.chrisdziadul.com

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *