Connect with us

technologia

Champion opanowuje swoją pierwszą kampanię TikTok, a Saweetie wprowadza lakier do paznokci – Glossy

Published

on

Champion opanowuje swoją pierwszą kampanię TikTok, a Saweetie wprowadza lakier do paznokci – Glossy

Wszystkie produkty prezentowane na Glossy Pop są wybierane niezależnie przez naszą redakcję. Jeśli jednak kupisz coś za pośrednictwem naszych linków detalicznych, możemy otrzymać prowizję partnerską.

Jako obecna platforma Gen-Z, TikTok otworzył zupełnie nowy kanał reklamowy dla marek. To szansa na kreatywność, w której influencerzy robią więcej niż tylko: „Hej, powiem wam, dlaczego kocham [fill in the blank]„Champion, marka stojąca za prawdopodobnie co najmniej jedną bluzą, którą masz już w domu, w pełni wykorzystuje platformę dzięki nowej platformie Kampania Tygodnia Odwróconego Splotu.

W tle „Reverse Weave” jest charakterystyczną technologią tkaniny Champion. „Zdajemy sobie sprawę, że mamy ikonę” – powiedział John Shumate. Wiceprezes ds. globalnego marketingu marki w Champion, substancji. Zasadniczo odwrotny splot powstał, gdy Champion sprzedawał odzież dla drużyn piłkarskich i pojawiły się obawy, że odzież skurczy się podczas prania w dużych ilościach. Szyjąc tkaninę poziomo, marka była w stanie zapobiec kurczeniu się. „Niewiele osób o tym wie [Reverse Weave]. Mają to, ale nie wiedzą. Chcieliśmy to uczcić i dać mu uznanie, na jakie zasługuje ”- powiedział. Rezultat: Tydzień odwróconego splotu, który rozpoczął się 13 października i trwał do 19 października uczcić rocznicę patentu Reverse Weave, który sięga 69 lat do 14 października 1952 roku.

Marka zatrudniła Jalaiah Harmon, 16-latkę z Gruzji Gwiazda TikTok (2,9 mln obserwujących) znany jako prawdziwy twórca tańca „Renegade”. Nastolatek, który również został właśnie ogłoszony jako temat nadchodzącego Dokumentacja, nakręciła teledysk TikTok do kampanii, w którym wykonuje taniec, który przyniósł jej sławę w internecie – na odwrót. Sponsorowane Poczta ma już ponad 7 milionów wyświetleń. Zespół ds. mediów społecznościowych Champions aktywnie reagował na komentarze. To pierwsza duża kampania TikTok Championa, powiedział Shumate. Marka ma na platformie 51 000 obserwujących.

READ  Kryzys ukraińsko-rosyjski: jako ostrzeżenia o narastaniu wojny strach odczuwany jest również w sąsiedniej Polsce wiadomości ze świata

Champion powstał w 1919 roku i ma ponad 100 lat. Celem tygodniowej inicjatywy było wzmocnienie pozycji marki na rynku. „Jalaiah Harmon wykonał fenomenalną pracę niecały rok temu, tworząc ruch kulturalny na TikTok z tańcem „Renegade”, więc mamy naszą ikonę z odwróconym splotem i ikonę [in Harmon]. Chcieliśmy połączyć te dwie osoby, aby uczcić i przybliżyć oba zjawiska kulturowe [the celebration] ożywiony poprzez TikTok i pełną kampanię.”

Kampania obejmowała również reklamy w Hulu, YouTube i Instagramie, powiedział Shumate. Ze swojej strony Harmon powiedział: „Chciałem wziąć udział w kampanii odwrotnej, bo wspieram prawie wszystko w tanecznym świecie, a Champion to kultowa marka. To był naprawdę fajny projekt, który kręciliśmy w starej siłowni w Chicago, gdzie trenowali Chicago Bulls. Więc tak, to całkiem fajne!”

Ostatnia część kampanii była gratisem. Ludzie zostali poproszeni o obserwowanie Championa zarówno na TikTok, jak i na Instagramie, opublikowanie siebie na rewersie tańca „Renegade” oraz oznaczenie @champion i znajomego w swoim poście. 52 losowo wybranych zwycięzców otrzyma bluzę z kapturem Reverse Weave Week. Bluza ma logo Champion do góry nogami.

„Jako marka nie chcesz, aby Twoje logo było odwracane przez cały czas, więc oczywiście było tam wiele wewnętrznych dyskusji i pewne obawy” – powiedział Shumate. „Ale to na ten wyjątkowy czas i tylko na ten prezent.”

W rozmowie z Saweetie o jej kolekcji lakierów do paznokci dla Sinful Colors

Saweetie (12,7 miliona obserwujących na Instagramie) ciężko pracowała: ma własną Jedzenie w McDonaldzie?, niedawno ogłoszone partnerstwo z MAC oraz zupełnie nowa kolekcja lakierów do paznokci z Sinful Colors. Porozmawialiśmy z Saweetie na temat tej ostatniej premiery.

Jak trafiłeś do Sinful Colours?
„Każda marka, z którą współpracuję, jest marką, w którą naprawdę wierzę lub której używam. Używam Sinful Colors od liceum. Pamiętam, jak kiedyś malowałem rękę w kolorze różowym i turkusowym, i zawsze uwielbiałem to, że było cholernie tanie. Teraz zataczam koło, bo mam ze sobą własną kolekcję.”

READ  Czy żywotność baterii Twojego iPhone'a pogarsza się po aktualizacji iOS 16?

Jak to było tworzyć własne kolory lakierów do paznokci?
„Najbardziej bawiłem się wybierając imiona. Mam naklejki na paznokcie Baelien, Big Mamaz Ship, Icy MonStar i Lil Beast oraz Alien Side Chick.

Czy masz jakieś wskazówki dotyczące noszenia super długich paznokci?
„Od tak dawna noszę gwoździe. Są jak przedłużenie mojego ciała, więc jestem do nich przyzwyczajony ”.

Gdzie możesz znaleźć inspirację?
„Mam Finsta i na moim Finsta śledzę wszystko, co kocham. Śledzę prawdopodobnie około 2000 stron z fryzurami, makijażem i modą. Nie używam go, żeby zaczaić się; Używam go jako moodboardu.”

Czy widzisz jakieś trendy, które naprawdę lubisz w tej chwili?
„Widzę wiele warkoczy w kształcie serca. Myślę, że to naprawdę fajne i wyjątkowe. Myślę, że spróbuję tego później ”.

Kup kolekcję Saweetie x Sinful Colours Made on Mars

Dodaj do koszyka

Fenomenalne i żywe barwy łączą siły, aby uzyskać limitowany zestaw Diwali

W ramach przygotowań do Diwali, które rozpoczyna się 4 listopada, Deepica Mutyala, założycielka marki kosmetyków do makijażu Live Tinted i Meena Harris, siostrzenica wiceprezes Kamali Harris i założycielka marki medialnej i sklepu internetowego Phenomenal, stworzyły pudełko z limitowaną edycją. Jest to pierwsza współpraca Phenomenal w dziedzinie urody i obejmuje bluzę Phenomenally Brown w kolorze aksamitnym Live Tinted, trzy charakterystyczne dla Live Tinted kije do kapeluszy, parę Live Tinted Rays Copper Eye Masks oraz Diwali Diya. Zestaw kosztuje 90 USD i jest dostępny pod adresem fenomenalnakobieta.pl.

Megan Fox współpracuje z Boohoo

Fox nawiązała współpracę ze stylistką, Maeve Reilly, aby stworzyć swoją pierwszą w historii współprojektowaną kolekcję mody, wypuszczoną 19 października na Boohoo.com, oraz dwuczęściowe garnitury. Style są dostępne w rozmiarach od 2 do 24, a ceny wahają się od 12 do 120 USD. „Czuję, że naprawdę doszedłem do siebie w ciągu ostatnich kilku lat, zwłaszcza jeśli chodzi o mój osobisty styl, a ta kolekcja właśnie to odzwierciedla” – powiedział Fox w komunikacie prasowym. Mam własną kolekcję, a Boohoo ma Maeve i naprawdę dał mi swobodę wyrażania siebie. ”Sklep z kolekcji tutaj.

READ  Tutaj znajdziesz wszystko, co zostało ogłoszone podczas najnowszego Indie World Showcase Nintendo • Eurogamer.net

ICYMI

OG YouTuber otrzymuje leczenie od Madame Tussauds

Nikkie Tutorials ma swoją własną figurę woskową w Madame Tussauds Amsterdam. Opublikowała YouTube Wideo Prowadzenie fanów przez rozbudowany proces.

Mikayla Nogueira zawiesza witrynę CTZN Cosmetics

Niemal co tydzień TikToker Mikayla Nogueira przypomina internetowi o swojej sile, biorąc osobiście zatwierdzony produkt kosmetyczny na wirusy i, w wielu przypadkach, wyprzedając go. W tym tygodniu został dopasowany do karnacji przez CTZN Cosmetics Duety z nagimi ustami, składający się z konturówki oraz matowej szminki i błyszczyka z dwoma końcówkami. W swoim charakterystycznym potocznym języku Nogueira określiła ją jako „cholernie idealną”.

Nasz zasięg

RFLCT Skin Care to wiodąca marka kosmetyczna dla graczy

Billie Eilish wprowadza na rynek perfumy dla celebrytów, na których ludziom naprawdę zależy

„Tylko 2 azjatyckie królowe próbują zrobić to na świecie”: Kim Chi i Plastique Tiara omawiają nową współpracę w zakresie makijażu

Co czytamy

Ludzie na TikTok używają lubrykantu jako podkładu

Nikt nie robi urody Y2K lepiej niż gwiazdy K-popu

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *