technologia
Cel przejęcia ESE, Frenzy, tworzy zawody League of Legends z Riot Games, finałem Trinity Force Puchar Polski
Faza pucharowa potrwa od 12 do 14 listopada
Cel przejęcia ESE, Frenzy, tworzy zawody League of Legends z Riot Games, finałem Trinity Force Puchar Polski
Zdjęcie na okładce do Pucharu Polski Trójcy Force
VANCOUVER, Kolumbia Brytyjska, 09 listopada 2021 (GLOBE NEWSWIRE) – ESE Entertainment Inc.. (TSXV: ESE) (OTCQB: ENTEF) („społeczeństwo” lub „TEN„Z przyjemnością informujemy, że Trinity Force Puchar Polski, oficjalny turniej League of Legends sponsorowany przez spółkę przejętą przez ESE, Frenzy sp. z o.o. Ogród zoologiczny („wściekłość„), wszedł w ostatnią fazę. Play-offy odbędą się w dniach 12-14 listopada i będą transmitowane na kanałach Polsat Games.
Trinity Force Puchar Polski to turniej, którego celem jest wypełnienie pozasezonowej pustki w polskim kalendarzu League of Legends. W rywalizacji wzięło udział ponad 315 zawodników z 63 drużyn. Drużyny składały się z co najmniej dwóch zawodników z Polski lub krajów bałtyckich. Każdy uczestnik musi mieć co najmniej rangę Diamond 4 League of Legends.
Frenzy odpowiada za organizację i produkcję turniejów kwalifikacyjnych i finałów. Główna faza turnieju rozpoczęła się 26 października meczami grupowymi. Kwalifikacje, fazy grupowe i play-offy rozgrywane są online. Frenzy wyprodukuje do 43 godzin transmisji z wydarzenia z ekspertami i komentatorami pracującymi w studiu.
„Trinity Force Puchar Polski to doskonała okazja dla młodych talentów do sprawdzenia swoich umiejętności. Pięć z ośmiu drużyn zostało wyłonionych w otwartych eliminacjach. Cieszymy się, że wspólnie z naszym partnerem Riot Games możemy stwarzać początkującym graczom możliwości sprawdzenia swoich umiejętności z polską elitą.” wyjaśnia Marcin Kilar, CEO Frenzy.
O szał
Frenzy to firma zajmująca się infrastrukturą medialną i produkcyjną z siedzibą w Polsce, skupiona na branży gier wideo. Firma tworzy i prowadzi wydarzenia, transmisje i treści medialne dotyczące e-sportu i gier. Obsługuje również profesjonalne mobilne, zautomatyzowane telewizory, które umożliwiają produkcję programów typu reality show z całego świata.
Więcej informacji na temat przejęcia Frenzy przez ESE można znaleźć w komunikatach prasowych firmy z dnia 30 września 2021 r. i 25 października 2021 r. Zamknięcie przejęcia Frenzy przez ESE podlega zwyczajowym warunkom zamknięcia, w tym zatwierdzeniu przez TSX Venture Exchange.
O ESE
ESE to europejska firma rozrywkowo-technologiczna zajmująca się grami, zwłaszcza e-sportami. Firma oferuje pakiet usług wiodącym twórcom gier wideo, wydawcom i markom, dostarczając technologię, infrastrukturę i usługi angażowania fanów na arenie międzynarodowej. ESE prowadzi również własne kanały e-commerce, drużyny e-sportowe i ligi gier. Oprócz możliwości rozwoju organicznego firma rozważa selektywne przejęcia zgodnie z celem, jakim jest stanie się dominującym globalnym graczem w technologii i infrastrukturze e-sportowej. | www.esegaming.com
Wypowiedzi prognozujące
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia, które mogą stanowić informacje dotyczące przyszłości zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi papierów wartościowych. Wszelkie oświadczenia, inne niż fakty historyczne, odnoszące się do działań, wydarzeń, wyników, wyników, rozwoju, osiągnięć lub osiągnięć, które ESE przewiduje lub spodziewa się, a które mogą lub będą miały miejsce w przyszłości (w całości lub w części), należy uważać za wybiegające w przyszłość brane pod uwagę informacje. Takie informacje mogą obejmować między innymi oświadczenia dotyczące: formatu i czasu rozgrywek; oraz proponowane przez Spółkę przejęcie Frenzy oraz termin i prawdopodobieństwo jego zakończenia. Często, ale nie zawsze, informacje dotyczące przyszłości można wyrazić za pomocą terminów, takich jak „plan”, „oczekiwany”, „oczekiwany”, „budżet”, „planowany”, „szacunki”, „prognozy”, „zamierzone”, „przewidywane” lub „uważa” lub odmiany (w tym odmiany negatywne) takich słów i wyrażeń lub stwierdzeń, które zostaną sformułowane w przyszłości lub które wskazują, że określone działania, zdarzenia lub wyniki „mogą”, „mogłyby”, „mogłyby” „” może „lub” będzie „(lub inne warianty powyższego) zostanie podjęte, nastąpi, zostanie osiągnięte lub nastąpi. Informacje dotyczące przyszłości są oparte na aktualnie dostępnych danych konkurencyjnych, finansowych i ekonomicznych oraz planach operacyjnych, strategiach lub przekonaniach na dzień publikacji niniejszego komunikatu prasowego, ale obejmują znane i nieznane rodzaje ryzyka, niepewności, założenia i inne czynniki, które mogą spowodować rzeczywiste wyniki, wyniki lub osiągnięcia ESE różnią się istotnie od przyszłych wyników, wyników lub osiągnięć wyrażonych lub sugerowanych w informacjach dotyczących przyszłości. Takie czynniki mogą być oparte na informacjach aktualnie dostępnych dla ESE, w tym informacjach od zewnętrznych analityków branżowych i innych zewnętrznych źródeł, i są oparte na bieżących oczekiwaniach lub przekonaniach kierownictwa dotyczących przyszłego wzrostu, wyników operacyjnych, przyszłego kapitału (w tym kwoty, rodzaju i źródeł ich finansowania) i wydatków. Wszystkie informacje dotyczące przyszłości zawarte w tej informacji prasowej są wyraźnie ograniczone przez niniejsze ostrzeżenie. Obrót papierami wartościowymi ESE należy postrzegać jako wysoce spekulacyjny.
Ani TSX Venture Exchange, ani jej regulator (zgodnie z definicją tego terminu w polityce TSX Venture Exchange) nie ponoszą odpowiedzialności za adekwatność lub dokładność tej informacji prasowej.
ŹRÓDŁO ESE Entertainment Inc.
Aby uzyskać więcej informacji na temat ESE, prosimy o kontakt:
Daniel Mogil, Relacje Inwestorskie
[email protected]
647-492-1535
Grafika związana z tym ogłoszeniem jest dostępna pod adresem https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d0036da8-cafb-4919-9d71-5cf0ed067202
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”