Nauka
Candy POP uruchomi fizyczną przestrzeń w Polsce
Candy POP, litewski sprzedawca słodyczy, napojów i przekąsek marek ze Stanów Zjednoczonych, Japonii i innych krajów, otworzy latem tego roku swój pierwszy polski sklep w warszawskich Złotych Tarasach.
To kolejny krok Candy POP w ekspansji w Polsce i po uruchomieniu sklepu internetowego candypop.pl na początku tego roku. Za remarketing i zarządzanie Złotymi Tarasami odpowiada globalna firma doradcza Cushman & Wakefield.
Korzystając z szerokiej gamy produktów, w tym limitowanych serii znanych marek dostępnych online, nowy detalista na polskim rynku detalicznym szybko stał się marką powszechnie znaną. Candy POP robi teraz kolejny krok w rozwoju, budując sieć sklepów stacjonarnych.
„Pierwszy w Polsce sklep Candy POP powstaje na pierwszym piętrze Złotych Tarasów, dzielnicy popularnej wśród młodszych klientów, zakotwiczonej już w takich markach jak Stradivarius, Bershka, Reserved, a wkrótce pojawi się nowa restauracja Popeyes marka na polskim rynku. Aby zachęcić klientów do częstego odwiedzania jej sklepów, Candy POP stale poszerza swoją ofertę o produkty światowych marek, ale przede wszystkim te niedostępne u innych detalistów – komentuje Izabela Ługowska, Leasing Manager, Cushman & Wakefield, członek zespołu ds. wynajmu powierzchni w Złote Tarasy.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”