Connect with us

Zabawa

Bundesliga zgodziła się na całkowite przedłużenie o dwa cykle dla dziewięciu krajów

Published

on

Bundesliga zgodziła się na całkowite przedłużenie o dwa cykle dla dziewięciu krajów

Usługa Viaplay szwedzkiej firmy pokazuje ponad 300 meczów w sezonie do 2029 roku.

Bundesliga zgodziła się na całkowite przedłużenie o dwa cykle dla dziewięciu krajów

Getty Images

  • Kontrakt obejmuje Szwecję, Norwegię, Danię, Finlandię, Islandię, Estonię, Łotwę, Litwę i Polskę
  • W tym dogrywki o utrzymanie w Bundeslidze i Supercup Niemiec
  • Umowa jest najdłuższą umową dotyczącą praw medialnych, jaką zawarły Nent lub Bundesliga International

Europejski gigant nadawczy Nordic Entertainment Group (Nent Group) zgodził się na przedłużenie partnerstwa w zakresie praw medialnych z Bundesliga International o dwa cykle, w których mecze dwóch największych niemieckich departamentów piłkarskich będą nadal pokazywane na dziewięciu rynkach do 2029 roku.

Kontrakt Nenta z Bundesligą International, która zajmuje się zagraniczną sprzedażą praw medialnych do Bundesligi i Bundesligi 2, obejmuje Norwegię, Danię, Finlandię, Islandię, Estonię, Łotwę, Litwę i Polskę.

Gry z obu lig będą dostępne co tydzień za pośrednictwem usługi przesyłania strumieniowego Viaplay firmy Nent, wraz z programami studyjnymi i komentarzami w lokalnych językach. Platforma, która w marcu została uruchomiona w Estonii, na Łotwie i Litwie, będzie dostępna w Polsce od sierpnia 2021 roku.

W sumie szwedzka firma Nent pokazuje w każdym sezonie ponad 300 meczów na żywo z obu lig. Kontrakt obejmuje również wyłączne prawa do niemieckiego Supercup i rozgrywek barażowych Bundesligi.

Umowa, której warunki finansowe nie zostały ujawnione, jest najdłuższą umową dotyczącą praw medialnych, jaką Nent lub Bundesliga International kiedykolwiek podpisały.

Nent podpisał przedłużenie z Bundesligą dopiero w lutym 2020 roku. Porozumienie paneuropejskie powinno obowiązywać do końca sezonu 2024/25.

„Bundesliga wyróżnia się podekscytowaniem, jakością i zaangażowaniem fanów. Viaplay może teraz co tydzień do końca dekady jeszcze bardziej przybliżać sponsorów na naszych nowych i ugruntowanych rynkach do swoich bohaterów ”- powiedział Anders Jensen, prezes i dyrektor generalny Nent Group.

READ  Jennifer Garner nosiła specjalny naszyjnik w wieku 13-30 lat w nowym filmie Netflix, Yes Day

„To historyczne partnerstwo w dziewięciu krajach jest dokładnie tym, do czego dążymy – długimi kontraktami, które pozwalają nam przyjąć długoterminową perspektywę rozwoju usług dla obecnych, a zwłaszcza przyszłych fanów. To pokazuje nasze długoterminowe zaangażowanie w piłkę nożną Bundesligi, z którą jesteśmy bardzo dumni. To przybliża Nent Group o krok do realizacji naszych ambicji zostania mistrzem Europy w streamingu. „

Robert Klein, dyrektor generalny Bundesligi International, dodał: „Dzięki zaangażowaniu w tę długoterminową umowę potwierdzamy nasze strategiczne podejście do współpracy z naszymi partnerami i dostarczania światowej klasy produktu fanom w całej Europie.

„Biorąc pod uwagę ambicje Grupy Nent w zakresie strumieniowania i podejście do innowacji, które odzwierciedlają nasz własny etos, Grupa Nent i Bundesliga budują na fundamentach wspaniałego partnerstwa i czekamy na wiele bardziej ekscytujących wspólnych chwil w nadchodzących latach”.

Oprócz swoich praw do Bundesligi, Nent podpisał sześcioletnią umowę z pierwszą ligą angielskiej piłki nożnej, która obowiązuje od 2022 do 2028 roku i jest podobno warta 2 miliardy funtów (2,8 miliarda dolarów) w Wielkiej Brytanii.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *