Connect with us

Nauka

Blue Wire Podcasting Company podpisuje umowę z Chandresh Patel z NFL na stanowisko dyrektora operacyjnego

Published

on

Blue Wire Podcasting Company podpisuje umowę z Chandresh Patel z NFL na stanowisko dyrektora operacyjnego

Blue Wire, sieć podcastów sportowych założona w 2018 roku, która rośnie w rocznych pobraniach i finansowaniu zewnętrznym, zatrudniła Chandresh Patel z NFL jako swojego nowego dyrektora operacyjnego, podała firma we wtorek.

Patel, lat 34, od końca 2016 roku nadzorował medialną i biznesową grupę NFL w Europie, która obejmowała prawa do dystrybucji telewizyjnej i rozwój futbolu w takich miejscach jak Anglia, Niemcy i Polska. Zadaniem Patela jest pomoc firmie w budowaniu sieci podcastów obejmującej ponad 140 programów oraz zwiększaniu zysków i przychodów, umożliwiając dyrektorowi generalnemu firmy, Kevinowi Jonesowi, eksperymentowanie i wprowadzanie innowacji w szybko rozwijającej się przestrzeni podcastów i audio. Jones powiedział, że spodziewa się, że programy Blue Wire osiągną łącznie 50 milionów pobrań w 2021 roku.

„Jesteś gotowy na przerwę. Oznacza to monitorowanie, dokąd zmierzają nawyki konsumentów ”- powiedział Patel. „Kiedy masz grupę superinteligentnych i pełnych pasji ludzi, jest to szansa na sukces”.

Ta pasja doprowadziła do sfinansowania pierwszych rund zalążkowych i serii A. 6,2 miliona dolarów Dot Capital, Bettor Capital, Side Door Ventures i Forty5 Ventures – z 500 startupami, baronem Davisem, Prakash Janakiraman i Davidem Van Egmondem na pokładzie – na dużą skalę Umowa o wartości 3,5 mln USD z Wynn Resorts
WYNN
ogłosił dwa tygodnie temu.

Blue Wire zbuduje studio podcastów na żywo w holu Wynn w Las Vegas, które zostanie uruchomione przed March Madness i będzie promować hazardową spółkę zależną firmy WynnBet w swoich różnych programach. Wynn otrzyma również nieujawniony udział w spółce w ramach umowy, potwierdził Jones.

„Często, gdy masz inwestycję korporacyjną, możesz zgubić się w zamieszaniu” – powiedział Jones. „Jesteśmy w stałym kontakcie z tamtejszymi liderami, którzy naprawdę wierzą w swoją wizję, że chcą dodać więcej atrakcji w hotelu Wynn, więcej treści, więcej studiów fitness, mniej biżuterii. Chcemy być częścią Vegas i rozwijać się w tej dekadzie. „

32-letni dyrektor generalny powiedział, że doprowadzenie do sukcesu jego nowej współpracy z Wynn oznacza zatrudnienie nowych talentów, angażowanie się w więcej projektów wideo i multimedialnych oraz zajmowanie się rozwijającym się światem hazardu sportowego. Niedawne zatrudnienie z firm takich jak Hulu, The Athletic, iHeartMedia i organizacji e-sportowej 100 Thieves zwiększyło liczbę pełnoetatowych pracowników Blue Wire do 28 w całych Stanach Zjednoczonych. Wśród nowych talentów, którzy dołączyli do sieci podcastów jako prezenterzy, znajdują się były zawodnik NFL Greg Olsen, komik Druski, była prezenterka NFL Network Lindsay Rhodes i Haley O’Shaughnessy oraz Jordan Ligons z The Ringer.

Patel, który pracował w Apple i ESPN (gdzie pracował nad strategią globalnej dystrybucji i rozwojem biznesu) przed przejściem do NFL, będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu i strony partnera, zapewniając jednocześnie mądrość i szkolenia dla tego, co Jones nazwał głodnym młody zespół nowych przedsiębiorców.

Zespół Jonesa skupił się na oryginalnej narracji w trybie Wondery, Gimlet i Serial, gdzie przejmie pałeczkę z serialu dokumentalnego ESPN 30 For 30 i stworzy przestrzeń w przestrzeni. Po podcastu narracyjnym z zeszłego roku zatytułowanym American Prodigy, w którym były pisarz piłkarski Sports Illustrated Grant Wahl opowiedział historię Freddy’ego Adu, czternastoletniego kandydata, którego trzeba zobaczyć, Blue Wire wkracza w głąb formatu. Kolejna seria narracyjna, która zostanie wydana w tym roku w Blue Wire, będzie zawierać Ken Griffey Jr., Cleveland Browns, Houston Comets i Cal Ripken Jr., gdzie podcast zweryfikuje, czy nieprzerwana sekwencja kolejnych gier Ripkena jest naprawdę prawdziwa.

Podczas gdy Blue Wire ma sensowne cele krótkoterminowe, takie jak budowanie bazy użytkowników, generowanie większych przychodów, zdobywanie większej liczby partnerów i reklamodawców oraz utrzymywanie silnej i stabilnej firmy, Jones i Patel mają na myśli ważniejsze rzeczy.

„Potencjalnie zobaczysz, jak uprawiamy boks gwiazd w Vegas” – powiedział Jones. „Będziemy doświadczać wielu różnych sposobów, online i offline, w różnych miastach z naszymi fanami. Chandresh pokieruje tym wszystkim. Jest negocjatorem. „

Wychodząc z roli w NFL w Europie, Patel chce również rozszerzyć firmę na arenie międzynarodowej i rozszerzyć firmę od audio do wideo i wydarzeń na żywo, jednocześnie kontynuując budowanie w obecnym momencie.

„Musimy nadal eksperymentować i wprowadzać innowacje” – powiedział. „Mamy umiejętności, więc wykorzystajmy to”.

READ  Wyjaśnienie: Czym jest „Manifest Matosinhos”, mający na celu przyspieszenie wykorzystania przestrzeni kosmicznej w Europie?
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *