technologia
Blizzard „aktywnie” pracuje nad czasem oczekiwania na betę Diablo 4
Blizzard podziękował graczom za cierpliwość po tym, jak niektórzy czekali w wielogodzinnych kolejkach, aby wziąć udział w otwartych testach beta Diablo 4 w ten weekend.
W oświadczeniu wysłanym do oficjalne forum gryZespół społeczności zapewnił graczy, że „aktywnie pracują nad problemami” i obiecał „zwiększyć przepływ graczy” oraz skrócić czas oczekiwania w kolejce po rozwiązaniu wielu problemów z rozłączaniem.
W aktualizacji opublikowanej kilka godzin później menedżer ds. społeczności PezRadar podziękował wszystkim za „ogromną reakcję na weekend beta wczesnego dostępu” i powtórzył, że zespół „śledzi i rozwiązuje problemy z trybem wieloosobowym typu drop-in/drop-out”. na tym”. Gumka podczas przełączania stref oraz wysokie zużycie pamięci RAM i GPU. Zespół jest również świadomy problemu polegającego na tym, że „gracze, którzy zostali zbanowani w grze, otrzymują komunikat o błędzie informujący, że ich drużyna nie istnieje”.
„Gdy zespół zajmuje się tymi konkretnymi rzeczami i nie tylko, zarządzamy również przepływem graczy w grze przez naszą kolejkę” – dodał Pez. „Wielu graczy pomyślnie zalogowało się do gry, ale zdajemy sobie sprawę, że niektórzy czekali dłużej niż oczekiwano.
„Ponieważ nadal wprowadzamy ulepszenia stabilności naszych serwerów, spodziewamy się, że nasi gracze zobaczą dalsze ulepszenia czasu oczekiwania w kolejce”.
Oświadczenie zakończyło się potwierdzeniem, że zespół będzie „kontynuował pracę dziś wieczorem i przez całą noc” i obiecał dostarczyć „dodatkowe aktualizacje” w okresie beta.
ICYMI, współtwórca Diablo 1 i 2, Erich Schaefer, dołączył do Moon Beast Productions, aby „ponownie zdefiniować gatunek action-RPG”.
Schaefer dołączy do gigantów branży, Petera Hu i Phila Shenka, jako dyrektor kreatywny, gdzie będzie zapewniał „kierownictwo kreatywne” niezapowiedzianej grze fabularnej studia.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”