technologia
BILL OWNEY | DOBRE LIKE GOLD: Minivan, w którym poeta mógłby się zakochać
„Załaduj każdą szczelinę rudą” – poradził swojemu przyjacielowi i mentorowi Percy’emu Bysshe Shelleyowi w 1820 roku romantyczny poeta John Keats.
Shelley, znany ze swojego gęsiego pióra latającego nad stronami, żując krakersy sodowe podczas swoich nocnych sesji pisarskich, był bogaty, sławny i gwiazdą rocka swoich czasów. Był wielkim poetą, ale gdyby postąpił zgodnie z radą swojego młodego przyjaciela, aby wypolerować, wzmocnić i przepisać – na piśmie, to echo – mógłby obładować każdą klauzulę złotem i osiągnąć klarowność Szekspira.
To, czego Shelley unikała, Chrysler objął minivanem Pacifica. W ciągu pięciu lat od wprowadzenia zamiennika cenionego Town & Country, Chrysler naprawił błędy i udoskonalił swój obszerny osobisty traktor.
Pacifica 2021 jest miękka, mocna i cicha. Oferuje bardziej standardowe funkcje bezpieczeństwa niż jakikolwiek inny konkurent i jest wyposażony w przyjazne dla ludzi dodatki, takie jak najlepszy system informacyjno-rozrywkowy w branży i do 14 portów USB, z których niektóre są typu C z hiperszybkim ładowaniem.
Minivany na odbiciu
Tak, tak, wiem, że według powszechnej mądrości minivany należą już do przeszłości, ale okazuje się, że milenialsi w końcu mają rodziny i uważają, że pojazdy, które zabierały ich na treningi piłki nożnej i wieczory taneczne, są przestronne i funkcjonalne.
Nowy topowy Chrysler Pacifica Pinnacle 2021 ma nową zintegrowaną konsolę Ultra, która płynnie łączy się z deską rozdzielczą. Konsola Pinnacle Ultra oferuje 13,65 litra całkowitej pojemności, co oznacza wzrost o 4,55 litra, o jedną trzecią więcej niż w obecnym modelu. Zadaszony schowek ma 12,1 litra, co stanowi wzrost o jedną trzecią w porównaniu z obecnym modelem. Całkowita pamięć modelu Pinnacle to 227,6 litrów & ndash; wystarczająco dużo miejsca, aby pomieścić 60 galonów mleka.
Dzięki właściwościom jezdnym i napędowi podobnym do pojazdu, 197 stóp sześciennych przestrzeni ładunkowej, wystarczającej technologii dla młodszych nabywców, napędowi na wszystkie koła i opcjonalnemu układowi hybrydowemu plug-in, Pacifica jest powszechnie uważana za najlepszy minivan, jaki można kupić.
To nie tylko moja opinia, ale pogląd recenzentów, który szanuję za ich uczciwość, obiektywizm i kompletność. Recenzje konsumentów oraz oceny samochodów i kierowców modelu Pacifica nr 1 w okresie. US News and World Report umieszcza Pacificę o jeden stopień poniżej Hondy Odyssey.
Edmunds czyni elitarną Toyotę Sienna z długimi zębami, ja też. Choć spragniony przeprojektowania (ostatni pojawił się 11 lat temu), Sienna jest dobrze zbudowany i zasilany niezawodnym i gładkim V -6.
Duży przedział cenowy
Chrysler oferuje minivany, od niedrogiego Dodge Caravan od 27 530 dolarów do Pacifica Pinnacle AWD, który kosztuje prawie dwa razy więcej. Nasz tester kosztował 54 885 USD.
To o wiele więcej niż kiedykolwiek marzyłem o zapłaceniu za minivana, ale Pinnacle zasługuje na swoją nazwę. Każda szczelina jest wypełniona rudą. Od momentu otwarcia drzwi furgonetka emanuje luksusem.
Jest wyposażony w wysokiej jakości funkcje, takie jak karmelowe siedzenia ze skóry nappa z pikowanymi poduszkami i perforowanymi wstawkami we wszystkich trzech rzędach, w tym w fotelach kapitańskich w drugim rzędzie. Wyjątkowe, nowe, komfortowe poduszki lędźwiowe z drugiego rzędu z wytłoczonym logo Chryslera i dopasowane skórzane siedzenia z zamszowymi obiciami.
Ramki Timber Hydro z połowy wieku na desce rozdzielczej dodają odrobinę drewna. Satynowe chromowane powłoki na elementach sterujących fotelach i klamkach drzwi przesuwnych, wysokiej jakości dywaniki berberyjskie i satynowe chromowane progi dopełniają wnętrze.
Na zewnątrz znajdują się nowe 20-calowe obręcze kół w kolorze Platinum Chrome i osłona chłodnicy w kolorze Platinum Chrome, listwy i plakietka zewnętrzna, w tym nowy boczny znaczek Pinnacle.
Jeśli zależy ci na luksusowych cenach, musisz zapewnić luksus, a Chrysler to robi.
Chrysler Pacifica 2021 jest jedynym pojazdem w swojej klasie, który oprócz foteli Stow 'n Go oferuje napęd na wszystkie koła.
Standardem w Pinnacle jest pakiet Chrysler Safety Sphere, który zawiera 360-stopniową kamerę i obsługę parkowania równoległego lub pionowego.
Nowa wewnętrzna kamera FamCAM daje pasażerom na przednich siedzeniach widok siedzących w drugim rzędzie fotelików dziecięcych zwróconych tyłem do kierunku jazdy, a nawet pozwala dorosłym na zbliżenie się do pasażerów. Uconnect Theater z odtwarzaczem Blu-ray jest również standardem. System nagłośnieniowy Harman Kardon premium z 10-calowym subwooferem z tylnym panelem i systemem 19 głośników zapewnia odtwarzanie muzyki w sali koncertowej tak dobre, jak wszystko w Lexusie lub Mercedes-Benz.
AWD pierwszy
Chrysler spóźnił się na mecz z napędem na wszystkie koła dla swoich minivanów, ale okazało się, że to dobra rzecz. Chrysler przejął technologię z wielu pojazdów terenowych i wyposażył Pacificę w najbardziej zaawansowany system napędu na wszystkie koła w swojej klasie.
Jednostka przenoszenia mocy umożliwia pojazdowi z napędem na przednie koła automatyczne przeniesienie całego momentu obrotowego na tył, jeśli to konieczne. Trzyczęściowy wał napędowy nie może się obracać, gdy nie jest używany, co pozwala uniknąć pasożytniczych strat mocy, poprawić wydajność i zmniejszyć emisje.
System włącza się automatycznie na podstawie różnych wejść czujników, które sygnalizują, kiedy korzystna jest lepsza przyczepność. Aby uzyskać optymalną przyczepność, AWD jest aktywowany, gdy Pacifica zaczyna przyspieszać od zatrzymania. Inne dane wejściowe sygnalizujące zobowiązanie AWD to:
Zimna temperatura zewnętrzna
Stosowanie wycieraczek szyby przedniej
Wykryto poślizg na przednich kołach
Silne przyspieszenie przy określonych prędkościach pojazdu, np. B. Wyprzedzanie podczas wyprzedzania
Aktywacja elektronicznej kontroli stabilności
Gwałtowne skręcanie lub nagłe naciśnięcie pedału przyspieszenia
Trudne warunki drogowe / nachylenia
Konkluzja
Pacifica nie jest i nie musi być ekscytująca w prowadzeniu. Jest wygodny w prowadzeniu i to jest pole, które musi sprawdzić.
Uważamy, że szacowana przez EPA średnia oszczędność paliwa jest strasznie niska w dzisiejszym środowisku (zamierzona gra słów). Pinnacle Hybrid kosztuje 50 845 USD, ma średnią żywotność 80 mpg, dłuższą żywotność i może otrzymać ulgę podatkową w wysokości 7500 USD.
To wypełnia wszystkie pęknięcia rudą.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”