Sport
BET99 PODPISUJE NOWĄ WIELOLETNIĄ KANADYJSKĄ WSPÓŁPRACĘ Z NATIONAL HOCKEY LEAGUE I PARTNERAMI W CELU URUCHOMIENIA NOWEJ BEZPŁATNEJ GRY PREDYKTYWNEJ NHL
„NHL PrePlay” wykorzystuje dane NHL Edge (śledzenie krążków i graczy) do tworzenia prognoz; „NHL PrePlay” oferuje wyjątkowe wrażenia i główną nagrodę w wysokości 100 000 CA$
TORONTO, 20 grudnia 2022 r /PRNewswire/ – Kanadyjska firma BET99 zajmująca się zakładami sportowymi premium, kasynami i grami free-to-play oraz National Hockey League (NHL®) ogłosiły dzisiaj nowe wieloletnie partnerstwo, w ramach którego BET99 zostało oficjalnym partnerem NHL jest umowione.
BET99 będzie współpracować z NHL, aby uruchomić nową darmową grę o nazwie „NHL PrePlay”, a fani przychodzą Kanada może teraz uzyskać do niego dostęp www.nhl.com/NHLPrePlay. Każdego dnia meczu w sezonie NHL fani otrzymują serię pytań opartych na prognostycznych wynikach. Pytania obejmują „Kto wygra dzisiejszą grę?” oraz zapytania wykorzystujące dane NHL Edge (śledzenie krążków i graczy), takie jak: B. „Który z tych graczy będzie miał najtrudniejszy strzał?” Fani będą zdobywać punkty na podstawie poprawnych odpowiedzi, a zdobywca najlepszych punktów w sezonie NHL 2022-23 zostanie zdobywcą nagrody głównej i otrzyma 100 000 CA$ .
„NHL PrePlay” będzie oferować jedne z najbardziej solidnych nagród, jakie kiedykolwiek oferowała NHL. Dodatkowe nagrody obejmują karty upominkowe do sklepu NHL, cotygodniowe prezenty w postaci biletów oraz comiesięczną nagrodę w postaci podróży na ważne wydarzenie NHL (np. NHL Winter Classic®) wybrane przez zwycięzcę.
BET99 będzie również zawierać Digitally Enhanced Dashboards, zaawansowane podejście ligi do dynamicznych reklam na desce rozdzielczej podczas sezonu regularnego NHL w USA oraz meczów play-off Pucharu Stanleya, które będą transmitowane w Rogers Sportsnet w okresie obowiązywania umowy dotyczącej transmisji różnych marek. Nowa umowa przewiduje również zestaw wyłącznych praw marketingowych i oznaczeń, które połączą marki BET99 z fanami NHL za pośrednictwem rozległych kanałów marketingowych, cyfrowych i społecznościowych NHL.
„To partnerstwo zmienia sposób gry dla kanadyjskiego hokeja na lodzie i fanów sportu” – powiedział Jareda Bebera, prezes BET99. „NHL PrePlay zwiększy zaangażowanie fanów i emocje związane z grami NHL, w szczególności nagrodami, które obejmują dostęp do niepowtarzalnych wrażeń. Opracowana, aby wspierać naszą koncentrację na edukacji w grach, gra oferuje graczom możliwość eksploracji kosmosu i zdobycia większej wiedzy bez obstawiania prawdziwych pieniędzy. Program NHL PrePlay jest nie tylko innowacyjny i stanowi doskonały punkt wyjścia dla nowych i potencjalnych graczy, ale także jego aspekt edukacyjny dobrze współgra z naszą koncentracją na odpowiedzialnej grze. Skorzystamy również z naszej współpracy z NHL Star Austina Matthewsaaby przenieść tę umowę na wyższy poziom”.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z BET99 i promowaniem BET99.ca i BET99.net na tej wyjątkowej i innowacyjnej platformie free-to-play” – powiedział. Jason Jazayeri, wiceprezes NHL ds. rozwoju biznesowego. „To wspólne partnerstwo pozwoliło nam stworzyć całkowicie nową grę typu free-to-play, która skupia się na zapewnieniu naszym fanom zabawnej i wciągającej gry, zapewniając jednocześnie poziom dostępu i nagrody, jakich nigdy nie widzieliśmy w naszej nigdy wcześniej- widziany sport”.
Jako wiodąca kanadyjska firma zajmująca się zakładami sportowymi online, kasynami i grami free-to-play, BET99 rozumie znaczenie odpowiedzialnej gry i oferuje szereg narzędzi, wskazówek i opcji wsparcia, aby zapewnić graczom edukację w zakresie odpowiedzialnych praktyk w grach i przestrzeganie tych rozsądnych i odpowiedzialnych gry obejmują bezpieczną grę.
NHL, tarcza NHL, znak słowny i obraz Pucharu Stanleya oraz znak słowny NHL Winter Classic są zastrzeżonymi znakami towarowymi, a nazwa i logo NHL PrePlay są znakami towarowymi National Hockey League. © NHL 2022. Wszelkie prawa zastrzeżone.
O Sports Venture Holdings i BET99
Sports Venture Holdings Inc. jest spółką holdingową spółek zależnych obsługujących wiodące na rynku marki BET99. Oferuje mieszkańcom Ontario najlepsze zakłady sportowe online i platformy kasynowe, a także produkty free-to-play Kanada, wykorzystując wyjątkową wiedzę marki na temat różnic regionalnych w danym kraju, aby tworzyć zlokalizowane, różnorodne produkty dostosowane do każdego rynku. Firma może się również poszczycić szeregiem unikalnych kanadyjskich partnerstw, w tym UFC Hall of Fame Jerzego Saint-Pierre’aGwiazda NHL Austina Matthewsadwukrotna olimpijka Alysha Newman, międzynarodowa gwiazda piłki nożnej Sebastiana GiovincoOttawa Senators, Live Nation, Postmedia, CF Montreal, Montreal Alouettes, a teraz NHL.
O NHL
Założona w 1917 roku National Hockey League (NHL®) składa się z 32 klubów członkowskich. Każdy skład drużyny odzwierciedla międzynarodowy skład ligi, z reprezentowanymi graczami z ponad 20 krajów, wszyscy walczący o najbardziej pożądane i historyczne trofeum w sporcie zawodowym – Puchar Stanleya®. Każdego roku NHL bawi ponad 670 milionów fanów na arenie i za pośrednictwem swoich oddziałów w ogólnokrajowej telewizji i radiu; ponad 191 milionów obserwujących – łącznie konta ligowe, drużynowe i zawodników – na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Snapchacie, TikToku i YouTube; i ponad 100 milionów fanów online na NHL.com. Liga transmituje mecze w ponad 160 krajach i terytoriach za pośrednictwem swoich posiadaczy praw, w tym ESPN, WBD Sports i NHL Network w USA; Sportsnet i TVA Sports w Kanada; Viaplay w Skandynawii, krajach bałtyckich i Polska; YLE a Finlandia; Nowa a Republika Czeska oraz Słowacja; Sky Sports i ProSieben Niemcy; MySports jeden Szwajcaria; i CCTV5+ jeden Chiny; i dociera do fanów na całym świecie dzięki grom, które można przesyłać strumieniowo w dowolnym kraju. Fani mogą wchodzić w interakcje z cyfrowymi zasobami ligi za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej NHL®; na dziewięciu platformach społecznościowych; w SiriusXM NHL Network Radio™; oraz na NHL.com, dostępne w ośmiu językach i zapewniające bezprecedensowy dostęp do statystyk zawodników i drużyn, a także do wszystkich wyników bokserskich z sezonu regularnego i play-off od momentu powstania ligi, zasilanych przez SAP. NHL Original Productions i NHL Studios produkują fascynujące oryginalne programy z niezrównanym dostępem do graczy, trenerów oraz personelu ligi i zespołu do dystrybucji na platformach społecznościowych i cyfrowych NHL.
NHL jest zaangażowana w budowanie zdrowych i żywych społeczności, które wykorzystują hokej do świętowania fanów każdej rasy, koloru skóry, religii, narodowości, tożsamości płciowej, wieku, orientacji seksualnej i statusu społeczno-ekonomicznego. Inicjatywa NHL Hockey Is For Every™ potwierdza, że oficjalną polityką tego sportu jest integracja na lodzie, w szatniach, salach konferencyjnych i na trybunach. NHL zwiększa dostęp i możliwości gry w hokeja dla osób ze wszystkich środowisk i umiejętności, tworząc bardziej integracyjne środowiska i rozszerzając grę z większą różnorodnością uczestników. Do tej pory NHL zainwestowało więcej 100 milionów dolarów w młodzieżowych programach hokejowych i amatorskich, zobowiązując się do dodatkowych inwestycji 5 milionów dolarów dla programów różnorodności i integracji w przyszłym roku.
Zobacz oryginalną zawartość, aby pobrać multimedia:https://www.prnewswire.com/news-releases/bet99-signs-new-multi-year-canadian-partnership-with-national-hockey-league-and-partners-to-launch-nhls-new-free- Zagraj w grę przewidywania-301707053.html
ŹRÓDŁO BET99
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”