technologia
Baldur’s Gate III brzmi jak dość długa gra
Gry wideo stały się sposobem na życie wydatek czasu w ostatnich latach rozwijała się sama, zwłaszcza gry RPG. Dla wielu z nich pierwsze przejście może zająć kilkadziesiąt godzin lub więcej, w zależności od tego, jak głęboko zagłębisz się w zadania poboczne. Ale jeśli szukasz czegoś, co trwa znacznie dłużej, to Wrota Baldura III gotowy na resztę twojego 2023 roku, mój przyjacielu.
W piątek, Studia Lariana ogłosił to lochy Data premiery gry zostałaby przesunięta z września na sierpień, również po to, aby uniknąć zasypania innymi grami w tym samym okresie. Studio ujawniło też kilka ciekawych statystyks w odniesieniu do jego narracji: mianowicie, że to będzie dość długa gra. Sekwencje filmowe samej gry mają trwać „ponad 170 godzin”. Studio chwaliło się tym ponad dwa razy dłużej niż HBO Gra o tron. (Odpowiednio VG247(Ośmiosezonowa seria trwała 70 godzin i 14 minut.) Podobnie, mówi się, że dialogi są potrójne podczas tych przerywników filmowych długość wszystkich trzech Władca Pierścieni streszczenia powieści.
To interesujący zwrot ze strony Larian, biorąc pod uwagę, w jaki sposób dwie omawiane właściwości to zdefiniowały główny nurt krajobraz fantazji jak wiemy. Na poziomie technicznym musiało to być logistyczne arcydzieło Wrota Baldura III opiera się na decyzjach gracza w rozmowach i ważnych taktach narracyjnych oraz wynikających z nich konsekwencjach. Biorąc pod uwagę, że ta gra ma różne tła postaci, podrasy i podklasy, które należy wziąć pod uwagę w wielu systemach, Łatwo zobaczyć, jak długie są dialogi i przerywniki filmowe. Ktoś (prawdopodobnie na YouTube) Z pewnością będę obserwował różne warianty gry i ciekawie będzie zobaczyć wszystkie te zmiany, duże i małe.
Pod względem długości sama gra powinna być mniej więcej przeciętna 75-100 godzin na jedną rozgrywkę. Oczywiście liczba ta podwoi się, jeśli spróbujesz wszystko gra ma do zaoferowania, a szef Larian, Swen Vincprzyznał się IGN jego przekonanie, że Gracze znajdą sposób na wydłużenie czasu gry. Powołując się na popularność gry studia w 2018 roku Boskość: Grzech Pierworodny II, Powiedział, że gracze, którzy tworzą imprezy online z innymi ludźmi „trwa rok, półtora roku. Będą odbywać swoje regularne sesje tam, gdzie grają D&D”.
Larian nie stworzył „wiecznej gry” w tym sensie Wrota Baldura III to tytuł usługi na żywo zgodnie z definicją: determinacja Lub Final Fantasy XIV. Ale gra jest zbudowana w taki sposób, że gracze mogą zatrzymać grę, zagrać przez chwilę w coś innego i wrócić za jakiś czas. A Vincke jest prawie pewien, że gracze stworzą nową postać (albo kilka godzin po uruchomieniu obecnej postaci, albo zaraz po rzucie napisów). „Będą grać w małych częściach” – kontynuował. „Widzieliśmy grzech pierworodny II, Ludzie grają w to od lat. Nadal gra w to całkiem sporo osób […] Nie sądzę, że skończysz w miesiąc, to właśnie mam na myśli.
Wrota Baldura III Premiera na PC 3 sierpnia, a 6 września na PlayStation 5.
Chcesz więcej wiadomości o io9? Dowiedz się, kiedy możesz spodziewać się najnowszych Zastanawiać się, wojna gwiazdI gwiazdorska wędrówka Co dalej z wydaniami Uniwersum DC w filmie i telewizjii wszystko, co musisz wiedzieć o przyszłości Doktor Kto.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”