technologia
Baldur’s Gate 3 na Xbox wreszcie otrzymało najnowsze aktualizacje, cross-save powinno już działać
Twórca gry Baldur’s Gate 3, firma Larian, wydała poprawkę 22 na komputery PC, PlayStation 5, Mac, a zwłaszcza na konsolę Xbox, dzięki czemu gracze korzystający z konsoli Microsoft będą zawsze aktualni.
W rozległej grze RPG Dungeons & Dragons brakowało szeregu poprawek na Xbox Series, a także 21 z powodu błędu powodującego awarię dostępnego wyłącznie na Xbox.
Larian powiedział, że to wydanie powinno teraz rozwiązać problemy z zapisywaniem krzyżowym Xbox. „Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość podczas prac nad rozwiązaniem problemu i przepraszamy za wszelkie niedogodności” – dodał deweloper.
Tymczasem poprawka nr 22 naprawia więcej awarii i zawieszeń oraz, jak to ujął Larian, sprawia, że Minthara „obiecuje swojemu małemu palcowi, że nie będzie powtarzać swoich myśli o Gale’u w Akcie III”. O co chodzi? Jak wyjaśnił Larian w Karteczki samoprzylepne: „Naprawiliśmy również problem polegający na niezamierzonym aktywowaniu tradycyjnego dialogu podczas wprowadzania poprawek dla Minthary, co oznaczało, że niektórzy gracze mogli zobaczyć dialog, w którym Minthara wydawała się kończyć relację z graczami Dark Urge. „Jeśli to zrobili, oparli się ich pragnieniu i podjąłem pewną decyzję w trzecim akcie.”
Informacje o aktualizacji Baldur’s Gate 3, poprawka 22:
AWARIE I BLOKI
- Naprawiono awarię spowodowaną przez grę próbującą uzyskać dostęp do czasu trwania stanu postaci bez ustawionych warunków.
- Naprawiono problemy polegające na tym, że czasami próbował uzyskać czas trwania z encji źródłowej zamiast z encji docelowej.
- Naprawiono niektóre potencjalne wewnętrzne awarie konsoli Xbox podczas wstrzymywania gry (np. podczas wstrzymywania konsoli lub ładowania innej gry), które powodowały ponowne uruchomienie gry po powrocie do gry.
interfejs użytkownika
- Ulepszono synchronizację i zapisywanie krzyżowe, wskazując, kiedy synchronizacja między zapisami nie powiodła się, i dodając opcję ponownej próby. Zapobiegnięto także pojawianiu się komunikatów o zapisie i przekroczeniu zasięgu u drugorzędnych graczy lokalnych.
- Czat głosowy nie nakłada się już na minimapę na podzielonym ekranie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wyskakujące okienko „Dołącza inny gracz” nie uruchamiało się, gdy gospodarz miał otwarty panel na konsoli Xbox, co potencjalnie uniemożliwiało klientowi dołączenie.
SCENARIUSZ
- Naprawiono błąd powodujący niezamierzoną aktywację okna dialogowego Dziedzictwo w ramach innego zestawu poprawek błędów, w wyniku którego Minthara zdawała się kończyć relację z graczami Dark Urge, którzy odrzucili Bhaala.
- Minthara musiała obiecać w trzecim akcie, że nie będzie już więcej powtarzać swoich myśli o Gale’u.
- Naprawiono błąd, który powodował, że utknąłeś na stałe w niebezpiecznym obszarze, jeśli zainicjowałeś działania wojenne w Szmaragdowym Gaju, a następnie opuściłeś go, gdy był to jeszcze niebezpieczny obszar.
- Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego dialogi nagle się kończyły, gdy miałeś zamiar pocałować swojego romantycznego partnera.
- Naprawiono błąd, który powodował, że utykałeś w walce z wrogami na Wieżach Księżycowego Wschodu, jeśli znalazłeś sposób na wkradanie się do kolonii Łupieżców Umysłów.
Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Znajdź go na Twitterze pod adresem @wyp100. Z Wesleyem można się skontaktować pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”