Connect with us

Najważniejsze wiadomości

Baker & Baker otwiera biuro w Polsce po „stałym wzroście” | Aktualności

Published

on

Baker & Baker otwiera biuro w Polsce po „stałym wzroście” |  Aktualności

Biuro Baker & Baker Poland

Producent słodyczy Baker & Baker rozszerzył swoją obecność w Europie Wschodniej, otwierając nowe międzynarodowe biuro w Warszawie.

Strona, która oficjalnie została otwarta 15 majaten Sierpień początkowo będzie zatrudniał siedmiu pracowników działu logistyki, sprzedaży i marketingu Baker & Baker oraz stanowić będzie hub dla klientów firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. W nowym budynku znajdzie się również showroom z małą pracownią piekarniczą, która umożliwi spotkania z klientami i degustacje.

Według Baker & Baker Polska odnotowuje stały wzrost i wzrost liczby klientów w handlu detalicznym, hurtowym i hotelarstwie dzięki „efektywnemu zarządzaniu kanałami i przyrostowym listom klientów”.

Firma zapowiedziała, że ​​będzie nadal zatrudniać niewielką liczbę pracowników na innych rynkach Europy Wschodniej, takich jak Słowacja i Węgry, aby poszerzyć swoją zróżnicowaną bazę klientów. Wypieki przeznaczone na rynki Europy Wschodniej będą nadal produkowane w zakładach Baker & Baker w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Portugalii, a firma zachowa swoje magazyny w Polsce.

Otwarcie polskiego hubu to najnowsza międzynarodowa ekspansja Baker & Baker, która w zeszłym roku otworzyła biuro w Dubaju niedawne podpisanie ekskluzywnego kontraktu z La Marquise International jako dystrybutor gastronomiczny w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (ZEA).

„Poświęciliśmy czas, aby nasze nowe biuro w Polsce spełniało geograficzne i funkcjonalne potrzeby naszych pracowników i klientów” – powiedział Ryan Perera, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Baker & Baker. „Zakłócenia spowodowane przez Covid-19 znacznie opóźniły projekt, ponieważ od dawna staraliśmy się o formalną obecność w Polsce. Jesteśmy bardzo podekscytowani, aby zacząć.

„Nasze nowe biuro zapewnia nam centrum w Europie Wschodniej, zapewnia, że ​​każdego dnia jesteśmy bliżej naszych klientów i pozwala nam czerpać korzyści z nowych klientów i możliwości innowacji” – dodał Perera.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *