Gospodarka
Awaria w Pekao SA. Aplikacja mobilna nie działa, problemy z logowaniem
W czwartek klienci Banku Pekao narzekali w mediach społecznościowych na problemy z dostępem do ich rachunków przez aplikację mobilną. „Problemy rozwiązane. Wszyscy klienci mają teraz dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej” – powiedział o godzinie 17:00 rzecznik banku.
„Niektórzy klienci mogą mieć chwilowe trudności z logowaniem się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnych. Pracujemy nad przywróceniem pełnej dostępności systemu” – powiedział po południu rzecznik banku Pekao Paweł Jurek.
Zaraz potem o godzinie 17:00 ogłosił, że błąd został naprawiony.
Klienci o problemach
W czwartek klienci Pekao poinformowali m.in. o braku dostępu do aplikacji mobilnej. „Czy możesz wiedzieć, jak długo będą występować problemy techniczne z logowaniem do aplikacji Peopay?” zapytał jeden z nich.
„Nie dość, że PeoPay nie działa, nie mogę nawet przelać środków na własne konto przez Pekao24, bo wystąpił błąd” – napisał inny.
W odpowiedzi około godziny 14:00 bank odpisał, że będzie się starał „jak najszybciej” przywrócić normalny system.
Na. O 15:20 Bank Pekao potwierdził w kolejnym poście na Twitterze, że były „problemy z zalogowaniem się do systemu”.
Bank powiedział też, że „karty działają poprawnie”.
Największe banki w Polsce
Zgodnie z publikowanymi przez banki kwartalnymi raportami PKO Bank Polski po II kwartale 2020 roku pozostał największym bankiem w Polsce. Bank Pekao zajął drugie miejsce pod względem majątku, a Santander Bank Polska zamyka podium.
Na liście największych banków pod względem wielkości aktywów w pierwszej dziesiątce znajdują się również: mBank, ING Bank Śląski, BNP Paribas, Bank Millennium, Alior Bank, Citi Handlowy i Getin Bank.
Główne źródło zdjęć: Shutterstock
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”