Connect with us

Sport

Ata Football dołącza do DAZN, „domu kobiecej piłki nożnej”

Published

on

Ata Football dołącza do DAZN, „domu kobiecej piłki nożnej”

Grupa DAZN, wiodąca na świecie platforma rozrywki sportowej, sfinalizowała przejęcie ata football. ata to platforma, która łączy w sobie wysokiej jakości treści na żywo i wyselekcjonowane treści piłkarskie kobiet oraz łączy je z fanami i graczami gry, od transmisji transmisji po bezpośrednią interakcję z futbolem amatorskim.

Zaangażowanie i inwestycje DAZN w kobiecą piłkę nożną są znaczące i strategiczne. Od przełomowego partnerstwa z YouTube w celu rozwoju Ligi Mistrzów UEFA Kobiet, po tworzenie niestandardowych kanałów FAST, innowacyjne umowy dystrybucyjne i przekształcanie kobiecych rozgrywek piłkarskich na najwyższym poziomie w pełnoprawne oferty komercyjne; DAZN ma wizję i ambicje związane z e-sportem, których nie ma żaden inny duży streamer ani nadawca.

Dodanie futbolu Ata do rodziny DAZN znacznie zwiększy widoczność, wzrost i rozwój statusu DAZN jako „domu kobiecej piłki nożnej”. Założycielki, Esmeralda Negron i Hannah Brown, zbudowały zaufaną i dalekosiężną sieć obejmującą ekosystem kobiecej piłki nożnej, od gry profesjonalnej po futbol amatorski. Współpracując ze wszystkimi kluczowymi interesariuszami na rzecz rozwoju kobiecej piłki nożnej, kładą podwaliny pod wykładniczy wzrost tego sportu pod względem widoczności, wartości i rentowności.

Shay Segev, dyrektor generalny DAZN Group, powiedział: „DAZN i ata football podzielają ten sam pogląd na kobiecą piłkę nożną. Siła gry leży w jej uczestnikach, fanach i jej wyjątkowym uroku”. Wierzymy, że wykorzystując te cechy, DAZN może zbudować fundamenty, które położyła dotychczas nasza inwestycja w kobiecą piłkę nożną.

„Postępy poczynione w tworzeniu widoczności rozgrywek, takich jak UWCL, LigaF, Frauen-Bundesliga i inne, stworzyły wartość w całym ekosystemie. Więcej widzów, wyższa oglądalność i lepsze oferty sponsorskie. Esmeralda i Hannah dołączają do zespołu. Jesteśmy przekonani, że DAZN będzie nadal wyznaczać tempo w tym obszarze o wielkim potencjale, budując jeszcze lepsze i bliższe relacje ze społecznościami, które nadal popychają kobiecy sport do przodu”.

READ  Niemcy zdobywają tytuł United Cup po emocjonującym finale z Polską | Sporty

Współzałożycielki ata football, Esmeralda Negron i Hannah Brown, powiedziały: „Trzy lata temu zdaliśmy sobie sprawę, że istnieją znaczne możliwości zwiększenia widowni i zaangażowania w profesjonalną piłkę nożną kobiet, ale także prawdziwe krótkoterminowe wyzwania związane z osiągnięciem tego celu”.

„W samych Stanach Zjednoczonych ponad milion młodych dziewcząt gra w piłkę nożną na poziomie podstawowym iw dużej mierze nie ma żadnego związku z zawodową piłką nożną kobiet. W ostatnich latach byliśmy świadkami wzrostu kobiecej piłki nożnej w najbogatszych klubach Europy, znacznych inwestycji i rozwoju lig na wszystkich rynkach, wykładniczego wzrostu reprezentacji piłki nożnej i rzecznictwa w całym krajobrazie. Nadszedł czas na tworzenie produktów, partnerstw i doświadczeń, aby rozwijać ekosystem kobiecej piłki nożnej i stać się globalną społecznością fanów i graczy tej gry.

„Chcielibyśmy podziękować 777 partnerom, którzy zainwestowali w nas od samego początku za wiarę w naszą wizję i całkowite zaangażowanie w futbol Ata. To przejęcie przez DAZN w celu połączenia naszych aktywów i możliwości stanowi wyjątkową okazję do zbudowania prawdziwie globalnego biznesu kobiecej piłki nożnej; Nie możemy się doczekać, aby zacząć”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *