Najważniejsze wiadomości
Amazon przyznał tytuł Marki Godnej Zaufania w Polsce
Badanie Marki Godnej Zaufania to inicjatywa stworzona we współpracy z wydawcą miesięcznika Moja firma Polska oraz Instytutem Badawczym Kantar Polska. Ankietę internetową wypełniło 1110 respondentów, którzy w każdej kategorii wskazali markę, której ufają najbardziej. W ankiecie wymieniono ponad 160 marek, ale Amazon był najczęściej wymienianą marką w kategorii e-commerce nowej generacji, firm, które mogą podbić serca klientów online wśród elitarnej 25 zwycięzców, którzy otrzymali tytuł „Marka Zaufana 2023” Został nagrodzony.
Zaufanie jest kluczowym czynnikiem sukcesu, zwłaszcza w sprzedaży internetowej, a jego wzmacnianie jest dla nas długoterminową inwestycją. „Ważne jest dla nas oferowanie klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych, na które składają się przede wszystkim transakcje, bezpieczeństwo oraz wysoka jakość produktów. Nie byłoby to możliwe bez zaangażowania tysięcy polskich MŚP prowadzących sprzedaż w sklepach Amazon – powiedziała Aleksandra Borycka, Head of Marketplace w Amazon Polska, odbierając nagrodę podczas uroczystości w Warszawie.
Stale poszerzamy naszą ofertę produktów dla klientów oraz wspieramy przedsiębiorców w poszerzaniu ich działalności w Polsce i za granicą. Niezależnie od tego, czy klient kupuje bezpośrednio od Amazon, czy od jednego z naszych setek tysięcy dystrybutorów, chce mieć pewność, że otrzymuje autentyczny produkt. Zgodnie z opisem na Amazonie Raport dotyczący ochrony marki 2022Zainwestowaliśmy ponad 1,2 miliarda dolarów i zatrudniliśmy ponad 15 000 osób, aby chronić klientów, marki i partnerów przed nieautentycznymi produktami, oszustwami i innymi formami nadużyć. Ponadto handlowcy mogą uzyskać dostęp do programów takich jak Rejestr znaków towarowych I projekt zerowy.
Wiemy, że oprócz narzędzi chroniących sprzedawców, przedsiębiorcy potrzebują również dostępu do najnowszych technologii i wiedzy, jak rozwijać swój biznes e-commerce. Dlatego oferujemy go za darmo Akcelerator małych firm Amazon (ASBA) internetowy program edukacyjny z dostępem do szkoleń online, porad ekspertów i wydarzeń branżowych. Jako część Europejski akcelerator ekspansjiUruchomiony w kwietniu 2023 r. Amazon ułatwia partnerom handlowym rozwój we wszystkich swoich dziewięciu sklepach w Europie, zapewniając jednocześnie klientom dostęp do milionów produktów.
„Oprócz dbałości o zadowolenie klientów, angażujemy się również w budowanie relacji ze sprzedawcami opartych na zaufaniu. Wierzymy, że przyznanie przez przedsiębiorców tytułu Marki Godnej Zaufania jest potwierdzeniem, że obraliśmy właściwą strategię – dodała Aleksandra Borycka.
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.