Connect with us

technologia

Alstom ogłasza nową umowę z regionalnym polskim operatorem kolejowym

Published

on

Alstom ogłasza nową umowę z regionalnym polskim operatorem kolejowym

Francuska wielonarodowa grupa pojazdów szynowych Alstom podpisała umowę z Kolejami Mazowieckimi, regionalnym operatorem kolejowym w województwie mazowieckim, na wykonanie obsługi technicznej P5 37 wagonów piętrowych Twindexx.

Kontrakt o wartości 15,6 mln EUR (16,9 mln USD) obejmuje 37 autobusów piętrowych. W przypadku autokarów sprawdzany jest stan podzespołów i zespołów, część z nich jest demontowana, wymieniana i naprawiana. Według Alstomu umowa obejmuje również prace dodatkowe, dostawę kół monoblokowych i ich wymianę.

Województwo mazowieckie to region w środkowo-wschodniej Polsce, który obejmuje stolicę Polski Warszawę.

Czesław Sulima, Prezes Zarządu i Dyrektor Operacyjny Kolei Mazowieckich, powiedział: „Piętrowe wagony były pierwszymi tego typu pojazdami kolejowymi, które samorząd województwa mazowieckiego zakupił dla Kolei Mazowieckich”. pociągi ciągnione jako pierwsze wprowadzono w Polsce.

„Pociągi te z powodzeniem obsługują niektóre trasy na Mazowszu, a także pociągi „Słoneczny” czy „Słoneczny – BIS”, kursujące z Warszawy nad morze w sezonie letnim”.

Od 2008 roku na Kolejach Mazowieckich jeździ 37 wagonów Twindexx Alstom. Poza Polską wagony Twindexx jeżdżą także w Belgii, Danii, Niemczech, Izraelu, Luksemburgu, Szwajcarii i USA.

Jest to druga transakcja, o której Alstom poinformował w tym tygodniu w Polsce.

Sławomir Cyza, CEO i Dyrektor Zarządzający Alstom w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich, powiedział: „Nowoczesny, niskoemisyjny tabor to klucz do rozwoju kolei regionalnych i podmiejskich”. charakteryzują się dużą wydajnością, idealne dla linii o dużym natężeniu.”

Projekt utrzymania zostanie zrealizowany w latach 2023-2025 zgodnie z wymogami jakości, niezawodności i bezpieczeństwa technicznego norma IRIS.

READ  Ujawniono liczbę klatek na sekundę i rozdzielczość dema Hyrule Warriors: Age of Calamity
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *