Sport
adidas, NHL® powraca z koszulkami adidas Reverse Retro 2022 z 32 nowymi kultowymi wzorami
- Reverse Retro 2022 to kontynuacja przełomowej serii mundurów, która łączy kultowe logo, kolory i projekty ze wszystkich epok swetrów NHL ze stylem życia i energią inspirowaną modą. nigdy nie widziany na lodzie wygląda
- Powinien być noszony przez cały czas 2022-23 Sezon NHL®, koszulki Reverse Retro remiksują nostalgiczne elementy przeszłości każdego klubu w kombinacjach, które honorują historię i dziedzictwo, jednocześnie oferując nowe wrażenia dla fanów
adidas i National Hockey League (NHL®) zaprezentowały dziś najnowsze koszulki adidas Reverse Retro 2022 dla wszystkich 32 drużyn NHL®. Opierając się na sukcesie programu 2020, w tym roku adidas i NHL® współpracowały z zespołami, aby stworzyć nowe koszulki w stylu retro, które upamiętniają wyjątkowe momenty historyczne w historii każdego klubu.
W tym sezonie koszulki adidas Reverse Retro 2022 ADIZERO łączą w sobie jedne z najbardziej godnych uwagi projektów wszechczasów – w tym kolory, których wcześniej nie widziano na lodzie. Wszystkie drużyny będą nosić nowe koszulki 2022-23 Sezon NHL® rozpoczyna się w listopadzie i obejmuje serię nocnych meczów w stylu retro adidas prowadzonych przez mecz Pittsburgh Penguins vs. Buffalo Sabres, który odbędzie się 2 listopada o 19:30 czasu wschodniego na TNT.
„Pierwsza iteracja Reverse Retro była jedną z najpopularniejszych premier mundurów wszech czasów. Fani nie tylko mogli mieć dość koszulek swojego zespołu, ale też nie mogli się nacieszyć nostalgią i opowiadaniem historii ligi” – powiedział Dan Near, starszy dyrektor w adidas Hockey. „W 2022 r. podwajamy formułę projektowania – Twoje kolory, Twoje retro, zremiksowane – i po raz kolejny chcemy wnieść magię sportu do pokolenia Z i fanów na całym świecie”.
W edycji Reverse Retro 2022 pojawią się drużyny z całej ligi poziom mistrzostwa Spojrzenia od Stanleya wygrana w pucharze Pory roku i popularne logo z minionych epok. Od wspaniałych, odważnych pasków z lat 90. po odnowione kultowe logo, ten Kreatywność tegorocznych projektów retro odwróconych sprawi, że kluby będą rywalizować o szczyty rankingów mocy koszul.
„Program Reverse Retro 2022, nasza najnowsza współpraca z adidasem i wszystkimi 32 zespołami, świętuje skrzyżowanie stylu życia, kultury i oczywiście hokeja z młodzieńczymi, wachlarz do przodu skupić” – powiedział Brian Jennings, dyrektor ds. marki NHL i starszy wiceprezes wykonawczy. „Każdy projekt oddaje niepowtarzalnego ducha zespołu, który łączy przeszłość z przyszłością. Z niecierpliwością czekamy na ponowne rozpalenie żarliwej dyskusji i debaty wśród fanów zespołu, które to jednoczesne uruchomienie wszystkich 32 projektów z pewnością zainspiruje”.
Koszulki ADIZERO Reverse Retro 2022 to autentyczne koszulki NHL wykonane z wykorzystaniem innowacyjnej technologii adidas Primegreen: gama wysokowydajnych materiałów zawierających co najmniej 50% materiałów pochodzących z recyklingu. Każda drużyna nosi koszulkę adidas Reverse Retro ADIZERO Authentic w kilku meczach podczas 2022-23 Sezon NHL®, w tym w okresie specjalnym łeb w łeb Pojedynki rozpoczynają się 2 listopada i trwają do początku 2023 roku.
Oryginalne koszulki adidas Reverse Retro ADIZERO dla wszystkich 32 drużyn NHL® będą dostępne od 15 listopada 190$-240$ w USA i 210-260 USD tylko w Kanadzie adidas.pl, adidas.pl, NHLshop.pl, NHLSshop.pl oraz Sklepy zespołowe, z większą dostępnością u dodatkowych sprzedawców od 20 listopada.
Dołącz do rozmowy z @adidas i @NHL Świergot, Instagram oraz TIK Tak z #ReverseRetro.
NHL i NHL Shield są zastrzeżonymi znakami towarowymi National Hockey League. Wszelkie prawa zastrzeżone.
O Adidasie
adidas jest światowym liderem w branży artykułów sportowych. Firma z siedzibą w Herzogenaurach w Niemczech zatrudnia ponad 61 000 osób na całym świecie i osiągnęła sprzedaż w wysokości 21,2 miliarda euro w 2021 roku.
O NHL
Założona w 1917 roku National Hockey League (NHL®) składa się z 32 klubów członkowskich. Skład każdego zespołu odzwierciedla międzynarodowy skład ligi, w której reprezentowani są gracze z ponad 20 krajów, wszyscy rywalizują o najbardziej pożądane i historyczne trofeum w sporcie zawodowym – Puchar Stanleya®. Każdego roku NHL bawi ponad 670 milionów fanów na arenie oraz poprzez swoich partnerów w krajowej telewizji i radiu; ponad 191 milionów obserwujących – łącznie konta ligowe, drużynowe i zawodników – na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Snapchacie, TikTok i YouTube; i ponad 100 milionów fanów online na NHL.com. Liga transmituje mecze w ponad 160 krajach i terytoriach za pośrednictwem swoich posiadaczy praw, w tym ESPN, WBD Sports i NHL Network w USA; Sportsnet i TVA Sports w Kanadzie; Viaplay w Skandynawii, krajach bałtyckich i Polsce; YLE w Finlandii; Nova w Czechach i na Słowacji; Sky Sports i ProSieben w Niemczech; MySports w Szwajcarii; i CCTV5+ w Chinach; i dociera do fanów na całym świecie dzięki grom, które można przesyłać strumieniowo w dowolnym kraju. Fani mogą wchodzić w interakcje z cyfrowymi zasobami ligi za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej NHL®; na dziewięciu platformach społecznościowych; w SiriusXM NHL Network Radio™; oraz na NHL.com, dostępnym w ośmiu językach i zapewniającym bezprecedensowy dostęp do statystyk zawodników i drużyn, a także wszystkich wyników bokserskich w sezonie regularnym i play-off od początku istnienia ligi, zasilany przez SAP. NHL Original Productions i NHL Studios produkują przekonujące oryginalne programy z niezrównanym dostępem do graczy, trenerów oraz personelu ligowego i zespołowego w celu dystrybucji na platformach społecznościowych i cyfrowych NHL.
NHL angażuje się w budowanie zdrowych i tętniących życiem społeczności, które wykorzystują hokej do świętowania fanów każdej rasy, koloru skóry, religii, narodowości, tożsamości płciowej, wieku, orientacji seksualnej i statusu społeczno-ekonomicznego. Inicjatywa NHL Hockey Is For Every™ potwierdza, że oficjalną polityką tego sportu jest umieszczanie go na lodzie, w szatniach, salach posiedzeń i trybunach. NHL poszerza dostęp i możliwości gry w hokeja dla osób o różnym pochodzeniu i umiejętnościach. Promowanie bardziej integracyjnych środowisk i rozszerzanie gry na większą liczbę uczestników. Do tej pory NHL zainwestowało ponad 100 milionów dolarów w młodzieżowe programy hokejowe i oddolne oraz zobowiązało się zainwestować dodatkowe 5 milionów dolarów w programy na rzecz różnorodności i integracji w przyszłym roku.
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”