technologia
Absolwenci ćwiczą i doskonalą swoje umiejętności komunikacyjne podczas boot campu
Szkoła podyplomowaRozwój zawodowyInicjatywa rozpoczęła bootcamp komunikacyjny jesienią 2021 roku, aby jak najlepiej przygotować absolwentów UNC Chapel Hill do przyszłej pracy. Podczas trzyczęściowego warsztatu kilkunastu uczestników z różnych dyscyplin nauczyło się umiejętności perswazji do tworzenia skutecznych komunikatów i przekazywania sensu prowadzonych badań.
dr Rachel DuMez Kandydat w Program Nauk Biologicznych i Biomedycznych, wziął udział w obozie szkoleniowym. Powiedziała, że ważne jest, aby jasno przedstawić wyniki swoich badań naukowych, aby pokazać wpływ jej pracy.
„STEM ma wiele barier i jest dla większości ludzi tajemniczą dziedziną. Mówisz, że jesteś naukowcem i na tym rozmowa się kończy. Nie dlatego, że trudno to zrozumieć; To dlatego, że nie komunikujemy tego dobrze ”.
DuMez powiedział, że ważne jest, aby móc dzielić się wynikami badań, zwłaszcza na dużym, publicznym uniwersytecie, takim jak UNC-Chapel Hill, który jest częściowo finansowany z pieniędzy podatników.
„Myślę, że bardzo cenne jest nauczenie się komunikowania poza obszarem swojej wiedzy i możliwość dzielenia się swoją karierą ze wszystkimi. … Musimy przełamać te bariery.”
Bri McWhorter, poza Aktywuj, aby oczarować ułatwił warsztat. McWhorter podzielił się kilkoma wskazówkami i trikami dotyczącymi komunikacji, z których część DuMez już zaimplementował.
„Jedną z rzeczy, które odebrałem, było to, że chcesz mieć zasięg w swoim głosie i móc znacznie lepiej komunikować się w pozycji stojącej. … Daje poczucie pewności siebie i większe pole do śpiewania.”
DuMez powiedział, że opracowanie kluczowego oświadczenia otwierającego może być punktem wyjścia do podekscytowania odbiorców. Wskazówki i wycieczki oferowane podczas warsztatów dotyczą odpowiedniego obszaru badawczego – od nauk przyrodniczych, technologii, inżynierii i matematyki po humanistyczne.
„To może być haczyk”, powiedział DuMez. „Chcesz wypowiedzi otwierającej, na którą każdy może powiedzieć „tak”.
Umiejętności komunikacyjne są kluczem do rozwoju przyszłości pracy
Brian Rybarczyk, prodziekan Graduate School for Academic and Professional Development, powiedział, że skuteczne umiejętności komunikacyjne stają się coraz ważniejsze.
„Umiejętności komunikacyjne mają kluczowe znaczenie dla rozwoju naszych doktorantów w przyszłych liderów i stanowią kluczowy element naszej holistycznej wizji wspierania profesjonalizmu studentów” – powiedział.
Doświadczenie bootcamp w komunikacji dało DuMez pewność potrzebną do konkurowania w konkursie Three Minute Thesis School of the Graduate School, który daje studentom tylko trzy minuty na destylację swoich badań dla nieakademickiej publiczności. Twoje zgłoszenie znalazło się wśród dziesięciu najlepszych zgłoszeń, zgodnie z decyzją jury ekspertów.
„Tak naprawdę nie planowałem przedłożenia trzyminutowej pracy dyplomowej przed warsztatami” – powiedział DuMez. „Podoba mi się, że mam małe kroki. Naprawdę cieszę się, że zdobyłem to doświadczenie, ponieważ uważam, że to dobry krok, aby wyjść z mojej strefy komfortu i komunikować się przed dużą publicznością.
DuMez uczestniczył w kilku warsztatach rozwoju zawodowego, których celem było przygotowanie absolwentów do stania się kolejnym pokoleniem liderów w naszym stanie.
„Myślę, że jeśli wykorzystasz te możliwości, będą one naprawdę cenne. To naprawdę dobrze zaprojektowane programy nauczania, naprawdę celowe, a czas, który w nie zainwestowałem, opłacił się. „… To pokazuje, że Graduate School naprawdę chce wspierać nas poza naszą pracą akademicką” – powiedział DuMez.
Złóż wszystko razem
dr Marina Sweeney Kandydat w Gillings School of Global Public Health, powiedziała, że docenia umiejętności prezentacji, których nauczyła się podczas bootcampu, ponieważ może je zastosować zarówno w formalnym, jak i nieformalnym otoczeniu.
„Wiem, że prezentacja to coś, co muszę robić przez resztę mojej kariery. Myślę, że dotyczy to niezależnie od tego, w którym kierunku się poruszam.”
Używanie głosu do wyrażania entuzjazmu dla swojej pracy również rozbudziło w niej miłość do epidemiologii.
„Pomogło mi przypomnieć, że jestem naprawdę podekscytowany robieniem tego, co robię” – powiedział Sweeney. „Niektóre z tych umiejętności udało mi się zdobyć dzięki ofercie Szkoły Wyższej”.