Connect with us

Nauka

Ponieważ wirus skraca czas zajęć, nauczyciele muszą opuszczać zajęcia

Published

on

Ponieważ wirus skraca czas zajęć, nauczyciele muszą opuszczać zajęcia

Nauczyciele języka angielskiego decydują, które książki pominąć. Nauczyciele historii są jednostkami kondensacyjnymi. Nauczyciele przedmiotów ścisłych często całkowicie rezygnują z eksperymentów.

Ponieważ pandemia koronawirusa skróciła o połowę liczbę godzin lekcyjnych, wielu nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjów w kraju zrezygnowało z zajmowania się wszystkimi materiałami, które zwykle są zawarte na ich zajęciach, i zamiast tego tną lekcje. Niektórych tematów należy uczyć, ponieważ będą one pojawiać się na egzaminach końcowych lub zaawansowanych testach poziomujących. Ale nauczyciele są w dużej mierze sami, aby dokonywać trudnych wyborów – co nadać priorytet, a co poświęcić na wypadek pandemii.

„Muszę nieustannie podejmować decyzje dotyczące materiału, którego nie zamierzam omawiać, ponieważ nie da się zrobić wszystkiego” – powiedział Leigh Foy, profesor chemii i zaawansowanej biologii praktyk zawodowych w York Suburban High School w Pensylwanii.

Harmonogram zajęć szkolnych został ograniczony, aby sprostać wyzwaniom związanym z uczeniem się na odległość i na odległość. Tempo nauczania spowolniła również potrzeba uwzględnienia przedmiotów, które zostały pominięte po zamknięciu szkół zeszłej wiosny oraz rozproszenie uwagi uczniów związane z wirusami oraz trudności w docieraniu do publiczności online i osobiście.

Foy zwykle sprawia, że ​​uczniowie zapamiętują, jak czytać i pisać nazwy wzorów chemicznych. Teraz daje im arkusz nomenklatury do wglądu podczas kwestionariuszy i testów. Chociaż jest to ważna umiejętność dla naukowców, w tym roku nie ma czasu.

To, czego uczy, jest ograniczone nie tylko przez hybrydowy model jej dzielnicy, który pozostawia jej około 25% mniej czasu na naukę, ale także przez nakaz zachowania dystansu społecznego, który zmusił ją do rezygnacji z eksperymentów laboratoryjnych.

Nie podobało jej się, że College Board ogłasza, że ​​nie zmieni w tym roku egzaminów AP, aby wyjaśnić stres związany z uczeniem się na odległość. Firma powiedziała, że ​​uczelnie oczekują, że egzaminy będą odzwierciedlać cały zakres kursu i że nie ma zgody co do treści, które można skrócić.

READ  Podczas szczytu klimatycznego COP26 uwaga skupia się na rynkach emisji dwutlenku węgla

Na twarzach jego uczniów, w tym niektórych, którzy żonglują pracą w niepełnym wymiarze godzin lub opiekują się rodzeństwem w dni, w których uczą się w domu, pojawia się napięcie.

„Uczniowie nie mają do czynienia ze zbiornikiem pełnym emocjonalnego lub intelektualnego gazu. Są wyczerpani – powiedziała. „Wszystko, co mogę im zaoferować, to:„ Jestem z tobą. Biegnę z tobą w tym maratonie. Zależy mi na tobie. Postaram się być uczciwy, ale muszę naciskać, ponieważ wszyscy mamy to samo stanowisko. „”

W Polsce, w stanie Maine, profesor nauk społecznych Logan Landry umieścił w niektórych miejscach kartonowe wycinki postaci historycznych, takich jak Henry Ford i George Washington, aby zachować dystans społeczny w Bruce M. Whittier Middle School, gdzie czas nauki został skrócony o połowę przez model hybrydowy.

Jesienią ubiegłego roku omawiał przebieg wyborów ze swoimi siódmoklasistami, ale musiał wyciągnąć kilka lekcji z Konstytucji Stanów Zjednoczonych, w tym przegląd dokumentów na temat tego, jak chroni ona przed tyranią w rządzie.

On i inni nauczyciele „komunikują się z innymi poziomami edukacji, więc są świadomi tego, czego może brakować na danym obszarze” – powiedział Landry. „Ale mam nadzieję, że uda im się to później, zwłaszcza w szkole średniej”.

Wyzwanie krótszych zajęć jest potęgowane przez problemy z frekwencją. Studenci są nieobecni przez tygodnie z powodu kwarantanny lub z innych powodów, co zwiększa ilość traconego materiału. Landry powiedział, że w czasie, gdy spędza czas z uczniami, którzy uczą się twarzą w twarz, chętniej się uczą niż kiedykolwiek.

„Ta pozytywność naprawdę pomaga mi w klasie” – powiedział.

Co dwa lata szkolne nauczyciel angielskiego Cristin Espinoza w Denver kazał swoim dziewiątym klasom czytać komiksy w grupach inspirowanych klubami książkowymi. Trudno jej było pogodzić się z tym, że w tym roku grupy nie będą możliwe.

READ  „Grobowiec książęcy” wypełniony luksusowymi artefaktami ukazuje „elitarne” zwyczaje rzymskie w Polsce

„Nie tylko uwielbiam uczyć, ale studenci uwielbiają uczyć się z innej perspektywy” – powiedziała. „Więc to naprawdę niefortunne, że tak się nie stanie”.

W swojej szkole czarterowej, Strive Prep-RISE, uczniowie przez cały rok uczą się zdalnie. Tam, gdzie Espinoza miała kiedyś uczniów przez 90 minut, teraz ma około 20 minut bezpośrednich instrukcji dziennie po uwzględnieniu zmodyfikowanego harmonogramu i czasu potrzebnego uczniom na ustalenie się.

„Nie ma czasu, aby uczeń nie klikał za pierwszym razem. A to nie jest realistyczne – powiedziała.

W ostatni poniedziałek rozpoczęła zajęcia, wracając do fragmentu opowiadania Edgara Allana Poe’a „The Revealing Heart” z poprzedniego piątku. Zadania pisemne uczniów nie miały oceny i czuła, że ​​ważne jest, aby podwoić zadanie pisania mocnych akapitów, aby wspierać jej pomysły.

„Zawsze tak jest, jaka jest największa dźwignia?” powiedziała. „Co będziesz w stanie zabrać do klasy w przyszłym roku, co naprawdę pomoże ci stać się lepszym czytelnikiem, pisarzem, myślicielem, uczonym?”

Studenci historii Stanów Zjednoczonych Petera Madsena w Española w Nowym Meksyku uczą się jak zwykle o prawach naturalnych zapisanych w Konstytucji. Ale nie dowiadują się o protoplastach tej filozofii, jak John Locke, ani o tym, jak pisał o tych prawach inaczej niż jemu współcześni.

„Udało nam się omówić wszystkie tematy. Jest tylko kilka elementów, które są trochę powierzchowne ”- powiedział.

Umiejętność, którą jego uczniowie ósmej klasy z Gimnazjum Carlosa F. Vigila tracą w tym ćwiczeniu, powiedział Madsen, polega na porównywaniu i kontrastowaniu tekstów.

Szkoła oferuje zajęcia zdalne w trakcie roku szkolnego. Ma 35 minut czasu na nauczanie uczniów, poniżej 55 minut, i zdaje sobie sprawę, że przepustowość uczniów wydaje się być niższa podczas pandemii.

„Kiedy wycinam rzeczy, to, co naprawdę myślę, jest najważniejsze” – powiedział. „Rzeczy, które wycinam, to zazwyczaj te, które pomagają zapewnić szerszy kontekst, pomagają uzyskać szerszy obraz i wypełnić niektóre zawiłości i szczegóły”.

READ  Idealna wycieczka po mieście

___

Melia zgłosiła się z Hartford w stanie Connecticut. Pisarz Associated Press Cedar Attanasio przyczynił się do powstania tego raportu z Santa Fe w Nowym Meksyku.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *