Connect with us

Nauka

Couche-Tard stara się kupić Carrefour SA

Published

on

Couche-Tard stara się kupić Carrefour SA

Po napotkaniu silnego oporu rządu francuskiego, Jedzenie Couche-Tard wykluczyła próbę zakupu o wartości około 20 miliardów dolarów Carrefour SA, Reuters zgłoszone. Food Couche-Tard powiedział w a deklaracja że „wstępne dyskusje wokół transakcji” „już nie trwały”. Jednak firmy zdecydowały się przedłużyć rozmowy o partnerstwa, zgodnie z oświadczeniem.

Niektóre z możliwych wspólnych działań obejmują między innymi tworzenie zespołów w ramach marek własnych i grupowanie wolumenów zakupów.

„Obszary omówione w zakresie współpracy są zgodne z naszym pięcioletnim planem strategicznym, a także naszym zobowiązaniem do wzmocnienia naszej podstawowej działalności w zakresie wygody i paliw oraz poszukiwania możliwości na wielu powiązanych platformach wzrostu” – powiedział prezes i dyrektor generalny Couche-Tard Brian Hannasch powiedział w oświadczeniu.

Prezes i CEO Carrefour Alexandre bompard powiedział, że rozwijanie „innowacyjnej” współpracy jest istotną częścią „strategii transformacji” firmy.

„Obiecujące partnerstwa z liderem z Ameryki Północnej Couche-Tard są w pełni zgodne z tą strategią, co pozwoliło nam powrócić na ścieżkę rentownego wzrostu” – dodał Bompard.

Couche-Tard powiedział, że jest „liderem w kanadyjskiej branży sklepów typu convenience” oraz że jest największym niezależnym operatorem sklepów C w Stanach Zjednoczonych pod względem liczby obsługiwanych przez firmę lokalizacji. Firma miała nieco ponad 9260 sklepów C w Ameryce Północnej 11 października tego roku.

Firma stwierdziła, że ​​jest „liderem w sprzedaży detalicznej paliw do transportu drogowego i w sklepach typu convenience” w krajach bałtyckich, Skandynawii i Irlandii. Jest również obecny w Polsce. Grupa Carrefour zajmująca się sprzedażą detaliczną żywności posiada sieć około 12 300 punktów w 30 krajach.

W osobnych wiadomościach Carrefour Group i Google wprowadziły aktywowaną głosem ofertę zakupów w supermarketach we Francji. W czerwcu 2020 roku obie firmy stwierdziły, że najnowsza innowacja jest częścią ambicji Carrefour, aby przyspieszyć ekspansję w handlu elektronicznym żywnością. Użytkownicy mogą łączyć swoje konta Google i Carrefour, aby dodawać pozycje do listy zakupów, zgodnie z tym, co zostało wówczas odnotowane.

READ  AutoStore wprowadza na rynek nowego robota R5 Pro

——————————

NOWE DANE PYMNTS: BADANIE ZMIENIA PARADYGMATU OBSŁUGI BANKU DETALICZNEGO – STYCZEŃ 2021

Na: W styczniu 2021 r., Raport zmiany paradygmatu usług bankowości detalicznej, PYMNTS analizuje, w jaki sposób konsumenci decydują się współpracować ze swoimi instytucjami finansowymi podczas uzyskiwania dostępu do informacji o różnych produktach i usługach, zwłaszcza od początku pandemii.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *