technologia
United Airlines nie powiadamia pasażerów o ulotkach z pozytywnym wynikiem COVID, a nie o naszej pracy
Ekskluzywny
Mężczyzna, który 8 dni temu doznał zatrzymania krążenia podczas lotu United, miał COVID, ale linia lotnicza nadal nie powiadomiła pasażerów i twierdzi, że nie ponosi za to odpowiedzialności.
Jak donosi TMZ, New Orleans Medical Examiner stwierdził, że 69-letni mężczyzna miał COVID i zmarł z powodu zatrzymania krążenia. Podczas nagłego wypadku podczas lotu z Orlando do LA usłyszano, jak żona mężczyzny mówi, że jej mąż cierpi na objawy COVID – duszność oraz utratę smaku i węchu. Najwyraźniej nie powiedział prawdy ani nie ujawnił swoich objawów przed wejściem na pokład.
United nie powiadomiło jeszcze 179 pasażerów na pokładzie. Rzecznik linii lotniczych powiedział TMZ, że nie są lekarzami i dlatego nie mogą wprowadzać przepisów dotyczących COVID. Rzecznik powiedział, że skontaktowali się z CDC i przekazali im listę lotów. Rzecznik mówi, że do CDC należy kontaktowanie się z pasażerami, którzy mogli zostać narażeni.
TMZ.com
Zapytaliśmy, dlaczego linia lotnicza nie powiadomi od razu pasażerów w samolocie miał objawy COVID a ponieważ on był w potrzebie Czy nie byłoby wskazane powiadomienie pasażerów prawie na godzinę przed lądowaniem awaryjnym, aby mogli podjąć decyzje, na przykład trzymać się z dala od starszych krewnych podczas przerwy świątecznej. Odpowiedź … to nie są lekarze, więc to nie zależy od nich.
Rzecznik powiedział, że nie wiedzieli od prawie tygodnia Pasażer miał COVID Nie mogli więc podjąć decyzji, ale wyraźnie wiedzieli, że facet ma objawy.
Wiele firm prywatnych bezpośrednio powiadamia swoich pracowników, jeśli podejrzewają, że ktoś w biurze jest nosicielem COVID. Dlaczego więc nie linie lotnicze?
Pasażerowie, z którymi rozmawialiśmy, powiedzieli, że nie mieli kontaktu z CDC.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”