Na urządzenia Apple iPhone z serii 12 wpływają zielone i szare plamy na wyświetlaczach
Apple iPhone również ma swoją własną historię o zielonych odcieniach w tym roku z iPhone’em 11 Pro Max;; Aktualizacja do iOS 13.6.1 pomogła pozbyć się zielonego. Ale według niektórych
Seria iPhone 12 właściciel
Skarga w witrynie pomocy technicznej AppleZupełnie nowe modele obsługujące 5G mają podobny problem z zielonymi i szarymi świecącymi plamami na ekranie. Jako członek społeczności Apple z uchwytem m4x1k napisał: „Witaj. Kupiłem dwa iPhone’y 12 i oba mają ten sam problem. W ciemnym otoczeniu z jasnością ekranu poniżej 90-100% to brzydkie światło świeci! Włączają się czarne piksele. nie z.” dynamiczne sceny. W scenach statycznych czarne piksele są wyłączane po kilku sekundach. „W odpowiedzi David2762 zauważył:„ Mogę potwierdzić ten problem. Trzech profesjonalistów iPhone’a 12 (2 w Niemczech i 1 w USA) ma ten problem. Naprawdę szkoda, że tak drogi telefon ma tak duży problem z wyświetlaczem
iPhone 11 Pro było perfekcyjne. Oddaję to i mam nadzieję, że tak
iPhone 12 Pro maks nie ma tego problemu! „
W przypadku serii iPhone’a 12 z 2020 r. Występują problemy z wyświetlaczami, które świecą na zielono lub szaro
Narzekania wydają się wskazywać, że zielona lub szara poświata pojawia się, gdy jasność wyświetlacza jest ustawiona na 90% lub mniej. Niektórzy użytkownicy zauważyli, że problem zniknął po krótkim wyświetleniu go na ekranie.
Jedna osoba, która była w kontakcie z Apple, powiedziała, że dwukrotnie otrzymała urządzenie zastępcze od firmy, chociaż wysyłanie urządzeń zastępczych nie wydaje się być kierunkiem, w którym chce iść Apple. Apple podobno pracuje nad aktualizacją oprogramowania, aby rozwiązać problem.
MacRumors otrzymał Wewnętrzna notatka, którą firma Apple wysłała w tym tygodniu do Autoryzowanych Serwisów Apple. W notatce Apple dało jasno do zrozumienia, że zna problemy, ponieważ wiadomości zostały do nich wysłane przez właścicieli iPhone’ów z serii 12. Firma Apple poradziła technikom, aby unikali serwisowania modeli iPhone’a z 2020 r., Których dotyczy problem, i zamiast tego zalecili klientom, aby aktualizowali iPhone’a w odpowiednim czasie. Ten komentarz wydaje się sugerować, że Apple jest cholernie pewny, że może rozwiązać ten problem, rozpowszechniając aktualizację oprogramowania.