Connect with us

technologia

Life by You odwołany – Gematsu

Published

on

Life by You odwołany – Gematsu

Po kilku opóźnieniach w wydaniu Early Access, Simowie-jak gra symulacyjna życia Życie przez Ciebie został anulowany przez wydawcę Paradox Interactive i dewelopera Paradox Tectonic. Byłby dostępny na PC za pośrednictwem para I Sklep z epickimi grami.

Oto to kompletna wiadomość od zastępcy dyrektora generalnego Paradox Interactive Mattiasa Lilji w sprawie anulowania:

Witam wszystkich,

Niestety zdecydowaliśmy się odwołać publikację naszej długo oczekiwanej symulacji życia. Życie przez Ciebie. To była niezwykle trudna decyzja i stanowi wyraźną porażkę firmy Paradox w spełnieniu zarówno naszych oczekiwań, jak i społeczności. Zdajemy sobie sprawę, że rodzi to kilka ważnych pytań. Mamy nadzieję, że w tym miejscu rzucimy przynajmniej trochę światła na powody, dla których zdecydowaliśmy się anulować i nie opóźniać, jak już wcześniej informowaliśmy.

Życie przez Ciebie pracowaliśmy nad nią od długiego czasu i jesteśmy bardzo podekscytowani obietnicami i potencjałem tej gry. Zawsze mieliśmy nadzieję, że pozostawi to ślad w tym ekscytującym i nowym dla nas gatunku. Dlatego zdecydowaliśmy się dwukrotnie przełożyć tę premierę, aby dać studiu i grze uczciwą szansę na wykorzystanie potencjału, który dostrzegliśmy. Z każdym opóźnieniem zauważaliśmy stopniowe ulepszenia, co z perspektywy czasu mogło skłonić nas do skupienia się na szczegółach, a nie na ogólnym obrazie.

Kilka tygodni temu zdecydowaliśmy się wstrzymać z wypuszczeniem gry do fazy wczesnego dostępu, aby ponownie ocenić Life by You, ponieważ nadal uważaliśmy, że gra ma pewne braki w niektórych kluczowych obszarach. Chociaż przedłużenie terminu było opcją, po zrobieniu sobie przerwy na dokładniejsze spojrzenie na grę zdaliśmy sobie sprawę, że droga do wydania, co do którego byliśmy pewni, była zdecydowanie zbyt długa i niepewna. Nie oznacza to, że gra nie wykazała obiecujących cech; Life by You miało wiele mocnych stron i ciężką pracę oddanego zespołu, który włożył w ich urzeczywistnienie. Kiedy jednak dochodzimy do punktu, w którym czujemy, że więcej czasu nie zbliży nas wystarczająco blisko wersji, z której bylibyśmy zadowoleni, wtedy myślimy, że lepiej będzie przestać. Jest to oczywiście trudne i rozczarowujące dla wszystkich, którzy poświęcili swój czas i entuzjazm temu projektowi, zwłaszcza gdy nasza decyzja zapadła na tak późnym etapie procesu.

Ostatecznie naszym zadaniem jest wydawanie gier, które są zabawne, interesujące i stanowią wyzwanie dla naszych graczy, a każdą decyzję, którą podejmujemy, należy podejmować mając na uwadze ten cel. Jeśli nam się to uda, zasługujemy na nagrodę. Jak więc możemy się upewnić, że coś takiego nam się nie przydarzy? Szczerze mówiąc, nie ma co do tego żadnych prawdziwych gwarancji. W grach trudno jest zrobić wszystko dobrze i na pewno popełnimy błędy, które, jak to zwykle bywa, z perspektywy czasu zawsze są boleśnie oczywiste, ale mimo to nie powinny osiągnąć takiej skali. Musimy dokładnie przyjrzeć się temu, co nas tu sprowadziło i zobaczyć, jakie zmiany musimy wprowadzić, aby stać się lepszymi. Ostatecznie nasza misja pozostaje taka sama i będziemy nadal podejmować wszelkie niezbędne kroki, aby to osiągnąć.

Z poważaniem,
Mattias Lilja, zastępca dyrektora generalnego Paradox Interactive

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *