Najważniejsze wiadomości
Studio 100 International ogłasza kinową promocję „Pszczółki Maja” w całej Polsce –
Ruszyło Studio 100 International pszczółka Maja Imprezy promocyjne kin w trzech polskich miastach.
Studio we współpracy z Generation Media (Wielka Brytania) uruchomiło film z udziałem tej postaci – Pszczółki Maji. Po specjalnych premierowych wydarzeniach odbywających się w trzech polskich miastach, rodziny w całej Polsce mogą teraz wziąć udział w specjalnym, 60-minutowym wydarzeniu w kinie interaktywnym w niemal 50 lokalizacjach Multikino Vue.
The pszczółka Maja Wydarzenie kinowe ukazuje świat Mai na makowej łące, w tym cztery popularne odcinki serialu CGI z historią narodzin Mai. Pomiędzy odcinkami dzieci i ich rodziny są zapraszane do wzięcia udziału w zabawnych zajęciach, takich jak układanie puzzli, taniec i wspólne śpiewanie, których celem jest wzmocnienie ich związku z pełnymi przygód historiami Mai.
„Ten nowy i innowacyjny format nie tylko pozwala dzieciom doświadczyć świata Mayi w zupełnie nowy i wciągający sposób, ale także poszerza naszą misję zapewniania wzbogacającej rozrywki rodzinnej, która kształci i inspiruje na wielu platformach” – powiedział Peter Kleinschmidt, dyrektor marketingu Studio 100 International .
Premierowe wydarzenie w Bydgoszczy, Gdańsku i Zabrzu oferowało specjalny program wspierający, który dostarczył uczestnikom ciekawych informacji pszczelarskich.
Studio 100 International planuje rozszerzyć to doświadczenie kinowe na różne rynki w ramach swojej międzynarodowej strategii marketingowej wspierającej swoje kluczowe marki innowacyjnymi działaniami.
„Zapalony odkrywca. Miłośnik piwa. Miłośnik bekonu. Fanatyk sieci. Przedsiębiorca. Pisarz”.