Connect with us

technologia

„Palworld” stracił 84% swoich graczy w ciągu miesiąca (i to jest w porządku)

Published

on

„Palworld” stracił 84% swoich graczy w ciągu miesiąca (i to jest w porządku)

Spotkałem się z dużą krytyką, gdy powiedziałem, że Palworld stracił dwie trzecie swojej bazy graczy w ciągu pierwszych dwóch tygodni, mimo że było to stwierdzenie faktu. Ale najważniejsze było sprawdzenie, czy Palworld utrzyma się na rynku, czy też będzie to tylko chwilowy przebłysk, ogromny wzrost zainteresowania i gwałtowny spadek.

Pomyślałem, że sprawdzę ponownie dwa–trzy tygodnie później, czy jest aktualizacja. Palworld osiąga obecnie szczytowy poziom około 350 000 równoczesnych graczy dziennie i to wszystko spadła o 84% na Steamie ze szczytu wynoszącego 2,1 mln. W porządku. Jeśli już, myślę, że to faktycznie dowodzi, że gra ma pewną siłę przetrwania, biorąc pod uwagę jej stałą wydajność.

Należy przede wszystkim pamiętać, jak szalona była liczba 2,1 miliona jednoczesnych użytkowników. To zdecydowanie druga najwyższa wartość w historii Steam, wyprzedzająca takie gry jak Dota, CSGO, Apex Legends, Lost Ark i wiele innych. Zatem oczywiście możesz spodziewać się spadku. Nawet jeśli Palworld jest grą survivalową i nie ma zakończenia fabuły ani długoterminowych celów, nigdy nie będzie w stanie utrzymać tych liczb.

Jednak w porównaniu z resztą Steama Palworld nadal radzi sobie bardzo dobrze. Osiągając szczyt na poziomie około 350 000 dziennie, jest to ponad prawie wszystko z wyjątkiem „podstawowych” gier Steam, o których właśnie wspomniałem. Przełącza się tam i z powrotem z nowymi dodatkami, takimi jak Last Epoch i Helldivers 2, a te gry są uruchomione bardzo dobre dla siebie. Ale Palworld nie spadł na sam dół listy i nadal regularnie znajduje się w pierwszej piątce.

Jest też Xbox wszystkiego. Palworld ma 15 milionów graczy na Steamie i 10 milionów graczy na Xboksie, ponieważ jest tam dostępny w ramach Game Pass. Nie ma tam jednak żadnych dodatkowych przychodów poza tym, co pierwotnie zapłacił Xbox, bo nie ma tu żadnych mikrotransakcji. Jednak 15 milionów egzemplarzy Steam sprzedanych po 30 dolarów za sztukę to dobre 450 milionów dolarów. Za miesiąc. Dla zespołu składającego się z kilkudziesięciu stosunkowo niedoświadczonych osób. Bez względu na to, co się wydarzy, Palworld z pewnością będzie jednym z największych hitów roku.

READ  Najlepsze smartfony roku: billboard technologiczny firmy Sina 2020

Najnowsze aktualizacje Palworld skupiały się głównie na eliminowaniu oszustów, ale Pocketpair ogłosił, że nadejdzie więcej Pals i sprzętu, a także najazdy PvE i bitwy PvP. Ale nie mamy harmonogramu rozwoju. Palworld to gra „na żywo”, która nie jest grą na żywo w tradycyjnym tego słowa znaczeniu, z rygorystycznymi harmonogramami sezonowymi, karnetami bitewnymi lub mikrotransakcjami. Przynajmniej jeszcze nie. Zobaczymy, czy zdołają się oprzeć.

Jestem ciekaw, czy Palworld może wygenerować znaczny wzrost zainteresowania po wydaniu nowej zawartości, chyba że będzie to trudny sezon lub premiera dodatku, jak to ma miejsce w przypadku innych gier. W tym momencie chodzi jednak o to, że debiut był tak wysoki, że nawet gwałtowny spadek liczby graczy oznacza, że ​​nadal radzi sobie absurdalnie dobrze w kontekście.

Chodź za mną na Twitterze, tematy, youtube, I Instagrama.

Zdobądź moje powieści science fiction Seria Herokiller I Trylogia Zrodzonych z Ziemi.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *