Connect with us

Zabawa

Prequel „Igrzysk śmierci” zaskakuje, zarabiając w Ameryce Północnej 42 miliony dolarów w kasie w weekend Święta Dziękczynienia

Published

on

Prequel „Igrzysk śmierci” zaskakuje, zarabiając w Ameryce Północnej 42 miliony dolarów w kasie w weekend Święta Dziękczynienia

Brama Lwa Igrzyska Śmierci: Ballada o ptakach śpiewających i wężach (Zdjęcie Murray Close/Lionsgate)

Erika Grünwedela

Brama Lwa Igrzyska Śmierci Prequel Ballada o ptakach śpiewających i wężach przekroczył oczekiwania, zajmując pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych filmów w Ameryce Północnej w weekend Święta Dziękczynienia, po zarobieniu szacunkowo 28,82 miliona dolarów w weekend (42 miliony dolarów w pięciodniowym przedłużonym okresie świątecznym). Film, w którym Rachel Zegler zastępuje Jennifer Lawrence w roli tytułowej, od premiery ponad 10 dni temu zarobił na całym świecie prawie 200 milionów dolarów, w tym 98,37 miliona dolarów w Ameryce Północnej i szacunkowo 98,9 miliona dolarów za granicą.

Na drugim miejscu znalazła się firma Apple Original Films, która produkowała, a Sony Pictures dystrybuowała historyczne filmy akcji Napoleon Film otworzył się w ciągu pięciodniowego weekendu i zarobił na całym świecie aż 78,8 miliona dolarów, co znacznie przekroczyło oczekiwania. Film w reżyserii Ridleya Scotta ze zdobywcą Oscara w roli głównej (żartowniś) Joaquin Phoenix w ciągu pięciu dni zarobił 46,3 mln dolarów brutto na arenie międzynarodowej i 32,5 mln dolarów na rynku krajowym.

w kraju, Napoleon w piątek zarobił 8,375 mln dolarów, w sobotę 7,515 mln dolarów, przy czym Sony prognozuje, że w niedzielę na 3500 ekranach, w tym na 3500 ekranach Imax, wielkoformatowych ekranach premium i ekranach 70 mm, zarobi się 4,51 mln dolarów.

Międzynarodowy, Napoleon dominował w Europie z 33 milionami dolarów, na czele z Wielką Brytanią z 6,6 miliona dolarów (nr 1) w ciągu pięciu dni i Francją z 5,6 miliona dolarów (nr 1). Niemcy zarobiły 3,4 miliona dolarów (nr 1), Hiszpania 3,3 miliona dolarów (nr 1), a Włochy 3,1 miliona dolarów. Holandia zarobiła 1,6 mln dolarów (nr 1), a Belgia zadebiutowała z 1,2 mln dolarów (nr 1). Polska rozpoczęła dzień z zyskiem w wysokości 1 miliona dolarów i przez weekend była także numerem 1.

READ  Białoruski sprinter czuje się w Polsce bezpiecznie i patrzy w przyszłość

Zapisz się TUTAJ ZA DARMO Wiadomości dotyczące odtwarzania multimediów Codzienny biuletyn!

Animowany film Disneya jest obecnie planowanym zwycięzcą kasowym Święta Dziękczynienia Życzenie pozostawał w tyle, zarabiając 31,7 miliona dolarów w ciągu pięciu dni – znacznie mniej niż premiera Disneya w ramach pandemii w 2021 r. Encanto, który w długi weekend Święta Dziękczynienia zarobił 40,3 miliona dolarów. Film zarobił dodatkowe 17,3 miliona dolarów na wybranych rynkach międzynarodowych.

Trójka z Universal Pictures/DreamWorks Animation Trolle łączą siły wygenerował 25,3 miliona dolarów ze sprzedaży biletów na czwartym miejscu w pięciodniowym okresie świątecznym, co oznacza wzrost od środy. Od premiery 17 listopada bilety na tę animowaną premierę sprzedały się za 64,4 miliona dolarów.

Horror o tematyce świątecznej w reżyserii Eli Rotha święto Dziękczynienia Następnie w ciągu pięciu dni zarobił 11,1 miliona dolarów, co oznacza, że ​​gwiazda Patricka Dempseya zgromadziła ponad 24 miliony dolarów od premiery 17 listopada.

Kinowe Uniwersum Marvela Cuda w weekend uplasował się na 6. miejscu z 9,2 miliona dolarów, zwiększając łączną kwotę sprzedaży biletów w Ameryce Północnej do 76 milionów dolarów od 10 listopada i 187 milionów dolarów na całym świecie.

Horror Universal/Blumhouse Pięć nocy u Freddy’ego od premiery 27 października zarobił na całym świecie ponad 283 miliony dolarów. Niezwykły sukces, biorąc pod uwagę fakt, że film jest jednocześnie transmitowany bezpłatnie w USA na platformie Peacock Premium.

Wreszcie komediodramat od Warner Bros. Pictures Oparzenie soląw reżyserii Emeralda Fennella trafił do kin w całym kraju. Szacunki za pięć dni wyniosły 2,72 miliona dolarów z 1566 ekranów.

Natomiast w przypadku filmu „Killers of the Flower Moon” Paramount Pictures/Apple Studios sprzedaż biletów w Ameryce Północnej przekroczyła 65,6 mln dolarów, a sprzedaż biletów w kinach międzynarodowych wyniosła 3,6 mln dolarów Przychody ze sprzedaży dramatu Martina Scorsese, Leonardo DiCaprio i Roberta DeNiro wynoszące 86,2 miliona dolarów wzrosły od premiery 20 października o prawie 152 miliony dolarów.

READ  Sezon 3 „Demon Slayer” wyznacza datę premiery Netflix w USA

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *