technologia
Losowe: Gabe Newell z Valve o opóźnieniach w grach: „Spóźnienie jest tylko na krótki czas, gówno jest na zawsze”
W nowym dokumencie Valve upamiętniającym 25. rocznicę Pół życia W serialu współzałożyciel firmy Gabe Newell podzielił się własnymi przemyśleniami na temat różnic między opóźnioną grą a pospiesznym wydaniem.
Omawiając wyzwania, przed którymi stanęła Valve przed premierą Half-Life, które ostatecznie doprowadziły do opóźnienia premiery gry o rok, podsumował to słowami: „Późno jest tylko na krótki czas, gówno jest na zawsze”. . .
„Moglibyśmy spróbować odłożyć tę sprawę na bok, ale to nie jest firma, którą chcemy być, to nie są ludzie, którymi chcemy być. Nie takie relacje chcielibyśmy mieć z naszymi klientami”.
Cytat ten został już porównany do „najsłynniejszego cytatu Miyamoto” (na który, co prawda, nie ma zbyt wielu dowodów), w którym podobno stwierdził: „Opóźniona gra jest ostatecznie dobra, ale gra pośpieszna jest na zawsze zła”.
Co ciekawe, Gabe Newell ujawnił wcześniej, że jest wielkim fanem twórcy Mario i tego, jak gry Miyamoto uczyniły go „lepszym” programistą. W zeszłym roku Valve wypuściło nawet Portal: Companion Collection na Switcha, a niedawno wspomniało, jak model OLED utorował drogę OLED Steam Deck.
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”