technologia
Ponad 330 milionów kont użytkowników Nintendo będzie podstawą „ciągłej relacji z konsumentami”.
Nintendo wspomniało już wcześniej, że planuje używać tego samego systemu kont, aby ułatwić przejście na następną generację, a teraz potwierdza to w swojej najnowszej aktualizacji finansowej, jednocześnie ujawniając, że to już „koniec”. 330 milionów kont Nintendo na całym świecie.
Liczba ta obejmuje 164 kraje i regiony, a także niektóre miejsca, w których Nintendo Switch i inny sprzęt Nintendo nawet nie są sprzedawane, a aplikacja mobilna firmy pomaga przyciągnąć do społeczności więcej graczy.
Od tej chwili plan zakłada dalszy rozwój kont Nintendo, czyniąc z nich „istotny atut biznesowy” dla rozwoju firmy i utrzymywania kontaktu z konsumentami.
„Przed uruchomieniem konta Nintendo przechowywanie informacji o użytkownikach na różnych generacjach platform, w tym takich szczegółów, jak zakupy oprogramowania i zapisy gier, nie było łatwe.
„Wprowadzenie konta Nintendo umożliwiło powiązanie historii użytkownika z jego kontem osobistym. Będzie to dla Nintendo podstawą do utrzymywania trwałych relacji z konsumentami.”
Nintendo przedstawiło również krótką aktualizację dotyczącą liczby użytkowników Switch Online, ujawniając, że na dzień 30 września 2023 r. jest ich obecnie ponad 38 milionów członków na całym świecie:
„W dalszym ciągu oferujemy użytkownikom nowe sposoby korzystania z Nintendo Switch w dłuższej perspektywie, rozszerzając zawartość dostępną za pośrednictwem Nintendo Switch Online, usługi online, która sprawia, że Nintendo Switch jest jeszcze przyjemniejsze i wygodniejsze. Na koniec września liczba płatnych użytkowników Nintendo Switch Online i Nintendo Switch Online + Expansion Pack wyniosła ponad 38 milionów kont. F-ZERO 99, który właśnie ukazał się we wrześniu jako tytuł tylko dla członków, cieszy się dużą popularnością wśród wielu osób.”