Sport
Szkoły nie są jedynymi, które pracują nad udoskonaleniem swoich świadectw | Wiadomości, sport, praca
Departament Edukacji Ohio opublikował tegoroczne świadectwa szkolne, a jak wynika z artykułu i grafiki opublikowanej w dzisiejszej gazecie, wyniki są rozczarowujące.
Mimo to ODE wskazuje, że „karty raportów mają na celu dostarczenie rodzicom, społecznościom, nauczycielom i decydentom informacji na temat wyników okręgu i szkoły – aby uczcić osiągnięcia i sukcesy oraz zidentyfikować obszary wymagające poprawy”. narzędzie, które ma nam pomóc w ulepszaniu życia naszych dzieci.
Lokalnie niektóre dzielnice mogłyby działać nieco lepiej, nawet jeśli język stanowy jest znaczący.
Na przykład szkoły miejskie w Youngstown uzyskały niski ogólny wynik 2,5 z 5 gwiazdek, co według stanowego Departamentu Edukacji oznacza, że „aby spełnić standardy stanowe, potrzebne jest wsparcie”.
Niestety, uczniowie z Youngstown nie zaczęli jeszcze pracować nad poprawą tego wyniku w tym roku, ponieważ ich nauczyciele w dalszym ciągu strajkują i nie mogą osiągnąć porozumienia z radą szkoły, kilka tygodni po tym, jak ich koledzy z innych okręgów wrócili do szkoły.
Szkoła Miejska w Youngstown miała jednak dobry punkt, ponieważ państwo przyznało jej 4 z 5 gwiazdek w kategorii „Likwidowanie luk”, która mierzy zmniejszenie luk edukacyjnych w podgrupach uczniów.
Szkoły Campbell City Schools również uzyskały ogólną notę 2,5.
Okręg szkolny Canfield uzyskał najwyższą lokalną ocenę wyników, wynoszącą 5 z 5 gwiazdek.
Wyniki niektórych innych okręgów szkolnych obejmują 4,5 gwiazdki w przypadku Polski, South Range, Springfield, Western Reserve i Weathersfield.
Austintown, Boardman i West Branch otrzymały po 4 punkty za wyniki.
Rodzice i opiekunowie mogą i powinni znaleźć szczegółowe informacje na temat okręgów szkolnych swoich dzieci w artykułach i grafikach dzisiejszej gazety. Więcej informacji można znaleźć również tutaj: https://reportcard.
edukacja.ohio.gov/
Jednak „karty ocen to tylko część historii o tym, co dzieje się w szkołach i okręgach”, jak podkreśla ODE.
Gdy nauczyciele przyjrzą się tym wynikom i dowiedzą się, jak poprawić wyniki dla naszych uczniów, niewątpliwie pojawią się obawy typu: „Jak możemy usunąć władzę ustawodawczą z drogi, gdy staramy się kształcić te dzieci?” Skoncentruj się na nauczaniu, kiedy nasze szkoły dbają również o zdrowie fizyczne i psychiczne uczniów, zapewniając im wyżywienie (czasami ubierając), chroniąc ich i zapewniając schronienie, którego mogą nie mieć w domu? Jak mamy zdobyć zasoby potrzebne do nauczania, skoro gospodarki naszych społeczności wciąż są w opłakanym stanie?”
Oraz: „Jak możemy przekonać uczniów, aby traktowali edukację priorytetowo, skoro zbyt często rodziny i społeczności nie cenią – a w niektórych przypadkach nawet mają do niej negatywny stosunek – zdobywania wykształcenia?”
Wina za ten problem jest powszechna.
Nauczyciele i systemy szkolne będą wykorzystywać dane do pracy nad większymi ulepszeniami. Musimy zadać sobie pytanie: czy jesteśmy gotowi wnieść swój wkład?
Dzisiejsze najświeższe informacje i nie tylko w Twojej skrzynce odbiorczej
„Idol nastolatek przyszłości. Specjalista od totalnej popkultury. Miłośnik internetu. Wannabe odkrywca.”