technologia
Pokémon Co. zastanawia się, jak zapewnić jakość gier Pokémon przy jednoczesnym utrzymaniu rytmu wydawniczego
Jak zapewne wiecie, „Pokémon Scarlet/Violet” spotkał się w większości z pozytywną reakcją prasy i otrzymał wiele konstruktywnej krytyki. Oczywiste jest, że tworzenie gier mogło zająć trochę więcej czasu, ponieważ pierwszego dnia nadal były dość trudne technicznie. Fani podzielali to zdanie, błagając firmę Pokémon Co. o zabranie się do pracy nad łatkami, które naprawią cały szereg problemów.
Stan, w jakim wypuszczono Pokémon Scarlet/Purple, sprawił, że fani Pokémon zaczęli mówić ogólnie o jakości ostatnich gier Pokémon, a wielu sugerowało, że firma Pokémon Co. powinna zwolnić, aby poprawić jakość wydań. Spowodowałoby to mniej gier Pokémon na przestrzeni lat, ale miejmy nadzieję, że byłyby one wyższej jakości.
Takato Utsunomiya, dyrektor operacyjny The Pokémon Company, słyszał tę rozmowę wśród fanów. W rozmowie z Komiks.comUtsunomiya podążył za pomysłem zmniejszenia częstotliwości wydań, aby dodać trochę więcej wyrafinowania do każdego nadchodzącego tytułu.
„Ogólnie rzecz biorąc, patrząc wstecz, myślę, że ścieżka, którą obraliśmy do tej pory, polegała na wypuszczaniu produktów przez cały czas, można powiedzieć, w dość stałym rytmie. Nieustannie wprowadzamy te produkty i nowe doświadczenia dla naszych klientów i tak to robiliśmy do tej pory. Myślę, że nadal pracujemy w ten sposób, ale wraz ze zmianami środowiska programistycznego coraz więcej mówi się o tym, jak możemy to kontynuować, jednocześnie upewniając się, że wprowadzamy produkty naprawdę wysokiej jakości”.
[Takato Utsunomiya, chief operating officer of The Pokémon Company]
„Certyfikowany guru kulinarny. Internetowy maniak. Miłośnik bekonu. Miłośnik telewizji. Zapalony pisarz. Gracz.”