Nauka
Pod marką Regina Sofidel przez miesiąc przekazuje papier toaletowy i ręczniki papierowe osobom uciekającym z domów z powodu powodzi.
Opublikowany 4 godziny temu
Wysłane przez Sofidel
PORCARI (LU), Włochy, /CSRwire/ – Sofideljeden z czołowych światowych producentów papieru toaletowego i domowego, lepiej znany we Włoszech i Europie ze swojej marki Regina, postanowił przekaż swoje produkty do obrona Cywilna (Włoska Narodowa Służba Ochrony Ludności) oraz Komitet Boloński Włoskiego Czerwonego Krzyżaktórzy pracują, aby pomóc ludziom dotkniętym powodziami w regionie Emilia-Romania.
Stowarzyszenia te będą odpowiedzialne za dystrybucję niezbędnych materiałów.
W przypadku Protezione Civile operacja zostanie przeprowadzona za pośrednictwem Fondazione Banco Alimentare Emilia Romagna Onlus, z udziałem biura Imola i magazynu Parma. Dla Włoskiego Czerwonego Krzyża depozyt w wysokości ochotniczy korpus wojskowy w Bolonii będzie odpowiedzialny.
Darowizna składa się z około 150 000 rolek, w tym papier toaletowy i ręczniki papierowe Regina. Otóż to kwota potrzebna na jeden miesiąc dla osób obecnie przesiedlonych, według danych przekazanych przez obrona Cywilna.
To sposób na Sofidel i jego pracownicy okazania wsparcia i solidarności osobom dotkniętym katastrofą w tak trudnym czasie.
Grupa Sofidel
Grupa Sofidel jest jednym z głównych producentów papieru toaletowego i domowego na świecie. Założona w 1966 roku Grupa posiada filie w 13 krajach – Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Belgii, Niemczech, Szwecji, Polsce, Węgrzech, Grecji, Rumunii i Stanach Zjednoczonych – zatrudniając ponad 6500 pracowników, sprzedaż netto 2 801 mln euro (2022) i moce produkcyjne na poziomie ponad miliona ton rocznie (1 440 000 ton w 2022). „Regina”, jej najbardziej znana marka, jest obecna na prawie wszystkich rynkach referencyjnych. Inne marki to: Sopalin, Le Trèfle, Hakle, Softis, Nalys, Cosynel, KittenSoft, Lycke, Nicky, Papernet. Będąc członkiem UN Global Compact i międzynarodowego programu WWF Climate Savers, Grupa Sofidel uważa zrównoważony rozwój za strategiczny czynnik wzrostu i jest zaangażowana w ograniczanie swojego wpływu na kapitał naturalny i maksymalizację korzyści społecznych, stawiając sobie za cel tworzenie wartości dodanej wspólnie wartość dla wszystkich interesariuszy. Cele redukcji emisji gazów cieplarnianych (GHG) firmy Sofidel do 2030 r. zostały zatwierdzone przez inicjatywę Science Based Targets (SBTi) jako spójne z redukcjami potrzebnymi do utrzymania ocieplenia znacznie poniżej 2°C, zgodnie z celami Porozumienia Paryskiego.
SOFIDEL SpA
Via Giuseppe Lazzareschi, 23 – 55016 Porcari (LU) Włochy | P +39 0583 2681 | www.sofidel.com
Biuro prasowe Sofidela
Silvia Colleoni – +39 349 3457751 – [email protected]
Giorgia Desimini – +39 389 2019708 – [email protected]
Andrea Robuschi – +39 327 365 8485 – [email protected]
Sofidel
Sofidel
Grupa Sofidel jest jednym z głównych producentów papieru toaletowego i domowego na świecie. Założona w 1966 roku Grupa posiada filie w 13 krajach – Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Belgii, Niemczech, Szwecji, Polsce, Węgrzech, Grecji, Rumunii i USA – zatrudniając ponad 6000 pracowników, ze sprzedażą netto w wysokości 2 095 milionów euro (2021) i moce produkcyjne na poziomie ponad miliona ton rocznie (1 440 000 ton w 2021 roku). „Regina”, jej najbardziej znana marka, jest obecna na prawie wszystkich rynkach referencyjnych. Inne marki to: Softis, Le Trèfle, Sopalin, KittenSoft, Nalys, Cosynel, Lycke, Nicky, Papernet. Będąc członkiem UN Global Compact i międzynarodowego programu WWF Climate Savers, Grupa Sofidel uważa zrównoważony rozwój za strategiczny czynnik wzrostu i jest zaangażowana w ograniczanie swojego wpływu na kapitał naturalny i maksymalizację korzyści społecznych, stawiając sobie za cel tworzenie wartości dodanej wspólnie wartość dla wszystkich interesariuszy. Cele redukcji emisji gazów cieplarnianych (GHG) firmy Sofidel do 2030 r. zostały zatwierdzone przez inicjatywę Science Based Targets (SBTi) jako spójne z redukcjami potrzebnymi do utrzymania ocieplenia znacznie poniżej 2°C, zgodnie z celami Porozumienia Paryskiego.
Więcej Sofidel
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”