Nauka
Zażartowałem o ciasnych siedzeniach Ryanaira
Mężczyzna, który żartował z ciasnych miejsc w Ryanairze, wypowiedział się po otrzymaniu brutalnej odpowiedzi od linii lotniczej.
Noah Ellis, lat 20, nie mógł przygotować się na jedną z niesławnych krytyki operatora budżetowego Media społecznościowe zespół stał się sławny.
Noe, od Manchestersprawdził, ile miejsca na nogi jest dostępne na Twoim locie do Krakowa, PolskaW czwartek.
1,80-metrowy uczeń zamieścił na Twitterze zdjęcie, na którym siedzi zgarbiony na swoim krześle, prosząc o więcej miejsca bez konieczności płacenia dodatkowych 20 funtów.
Jednak kiedy wylądował, włączył telefon, aby zobaczyć palącą odpowiedź na swój post.
Firma zrobiła zdjęcie jej głowy z jej oryginalnego zdjęcia i wkleiła je na ciało dziewczynki w foteliku samochodowym.
Oszołomiony Noe powiedział Wieczorne wiadomości z Manchesteru: „W przeszłości płaciłem za dodatkową przestrzeń na nogi.
„Ale loty były bardzo drogie i kosztowały 40 funtów w obie strony, więc pomyślałem sobie:„ Dam sobie radę ”.
„To nie była właściwa skarga, to był tylko żart i sprawdzenie, czy uda nam się skłonić ich do powiedzenia czegoś.
„Wiem, jaką mają reputację świergot i widziałem już twoje odpowiedzi na rzeczy o siedzeniach przy oknie i tego typu rzeczach”.
Przyznając, że nie spodziewał się, że odpowiedzą, uznał post za „całkiem zabawny”.
Dodał, że jego koledzy z drużyny „uwielbiają to” i już wstępnie zarezerwował dodatkowe miejsce na nogę w drodze powrotnej.
Ryanair zyskał rozgłos w Internecie dzięki pomysłowej i zabawnej krytyce reklamacji klientów.
Linia lotnicza pozostawiła podzielone opinie z bezczelną reakcją na pasażera, który był wściekły po zapłaceniu za miejsce przy oknie bez okna w maju.
W międzyczasie odpowiedzieli innemu pasażerowi, który narzekał na miejsce przy oknie i zażądał zwrotu 7 funtów, wskazując, że „nie sprzedają okien”.
„Piwny maniak. Odkrywca. Nieuleczalny rozwiązywacz problemów. Podróżujący ninja. Pionier zombie. Amatorski twórca. Oddany orędownik mediów społecznościowych.”