Connect with us

technologia

Porównanie Starfield pokazuje obniżenie modelu postaci w porównaniu z wersją demonstracyjną z 2022 roku, przy jednoczesnym poprawieniu oświetlenia

Published

on

Porównanie Starfield pokazuje obniżenie modelu postaci w porównaniu z wersją demonstracyjną z 2022 roku, przy jednoczesnym poprawieniu oświetlenia

Wydano wczesny film porównujący Starfield, porównujący wersję demonstracyjną z 2022 roku z wersją demonstracyjną z 2023 roku z zeszłotygodniowej prezentacji Xbox.

W zeszłym tygodniu Xbox i Bethesda opublikowali dogłębne spojrzenie na nadchodzące Starfield, prezentując walkę, eksplorację i różnorodne światy w grze. W zeszłym roku Microsoft i Bethesda wypuścili pierwszy zwiastun z rozgrywką, a YouTuber Cycu1 go udostępnił teraz opublikowane film porównawczy między dwoma filmami z rozgrywki. Z tego pierwszego porównania jasno wynika, że ​​Bethesda znacznie poprawiła oświetlenie, otoczenie i ogólną atmosferę gry w porównaniu z zeszłym rokiem, ale wygląda na to, że poziom szczegółowości postaci został obniżony. Ten zmniejszony poziom szczegółowości jest szczególnie widoczny w przypadku zarostu i oczu postaci.

Obejrzyj wideo porównawcze poniżej i oceń sam.

Jak potwierdzono w zeszłym tygodniu, Starfield pojawi się na obu seriach Xbox „To twórcza decyzja” – powiedział Spencer w wywiadzie dla GiantBomb. „Oczywiście mamy gry działające w 4K/60 na platformie. To nie jest kwestia platformy, to kreatywny wybór”.

Na Xbox Series X gra działa w rozdzielczości 4K, a wersja na Xbox Series S w 1440p. Co jednak ciekawe, Digital Foundry firmy Eurogamer wskazało, że natywna rozdzielczość gry będzie bazować na serii

Użytkownicy komputerów PC, którzy chcą wiedzieć, czy mogą uruchomić Starfield, powinni zdecydowanie sprawdzić minimalne i zalecane wymagania gry na PC tutaj.

Starfield zostanie wydany na całym świecie 6 września na Xbox Series X|S i PC. Według Microsoftu i Bethesdy gra uruchomi się z mniejszą liczbą błędów niż jakakolwiek inna gra Bethesdy.

„Mamy wielu ludzi grających w Starfield wewnętrznie” Tak powiedział Matt Booty z Xbox w zeszłym tygodniu. „Kiedy pracuję z Toddem i zespołem, widzę liczbę błędów. Gdyby Starfield został wydany dzisiaj, miałby już najmniej błędów ze wszystkich gier, które Bethesda kiedykolwiek wysłała. Myślę też o Skyrim i miejscu, w którym znajduje się ta społeczność.Dziesięć lat później zaczynasz myśleć o innych rzeczach, które zrobili z grą. Myślę, że w grze jest potencjał, który z czasem zostaje odblokowany, gdy ludzie odkrywają wszystko”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *