Connect with us

technologia

Jednoosobowa firma, która tworzy narzędzie do statystyk League of Legends, otrzymuje przejęcie za 55 milionów dolarów

Published

on

Jednoosobowa firma, która tworzy narzędzie do statystyk League of Legends, otrzymuje przejęcie za 55 milionów dolarów
Powiększać / Czołówka rankingu League of Graph z czerwca 2023 r Liga Legend Postacie: Najpopularniejsze, najwyższy wskaźnik zwycięstw, najwyższy wskaźnik banów i zmiany współczynnika zwycięstw po patchu 13.12.

Liga Grafów

Wargraphs to paryska firma, która do zeszłego tygodnia zatrudniała jednego pracownika, 35-letniego Jeana-Nicolasa Mastina, i wytwarzała dwa główne produkty: Liga Grafów I porofefsor.

Kiedy nie gram i nie oglądam Liga Legend mecze (lub Taktyka walki drużynowej Lub Legendy Runeterry), nigdy nie słyszałeś o tych aplikacjach. Kiedy to zrobisz, obszerne statystyki League of Graphs i narzędzie do ich przeglądania w grze, Porofessor, mogą być nieocenionymi narzędziami do zrozumienia wskaźników wygranych każdego rywalizującego gracza, wyboru postaci i innych szczegółowych statystyk. Złoto, zabójstwa i stwory na minutę, udział w zabójstwach, rozstawione totemy i inne statystyki są również aktualizowane w czasie rzeczywistym popularność każdej postaci graczaumożliwiając natychmiastową metadyskusję.

Narzędzia, które są rozwijane co najmniej od 2013 roku, są obszerne, kolorowe i można je załadować do gry za pomocą innego narzędzia, Overwolf, które samo w sobie jest odbiornikiem Dofinansowanie w wysokości 52,5 mln dolarów dwa lata temu i wycenił firmę na ponad 500 milionów dolarów. I opierają się na API Riot Games.

Być może zastanawiasz się, ile osób tak bardzo wciąga się w jedną grę. MOBA Network, szwedzka firma zajmująca się przejęciem gier typu multiplayer online battle arena (MOBA), udzieliła odpowiedzi w zeszłym tygodniu: 50 milionów euro (około 55 milionów dolarów).

Zgodnie z komunikatem prasowym dotyczącym przejęcia firmy MOBA (as odkryte przez TechCruncha) Firma Wargraphs wygenerowała 12,3 mln EUR (13,4 mln USD) przychodów za rok zakończony w listopadzie 2022 r. ze sprzedaży reklam na swoich stronach internetowych i w aplikacji w grach. Wargraphs ma 800 000 użytkowników dziennie, aplikację Porofessor pobrano prawie 10 milionów razy, a strona ma 4,5 miliarda odsłon.

READ  Wysokiej klasy sprzęt skitourowy polskiego producenta nart Majesty

„Razem z założycielem… mamy już plany dalszego rozwoju aktywów i ekspansji na nowe gry i rynki” – napisał Björn Mannerqvist, dyrektor generalny MOBA Network.

Nie jest teraz łatwo zbierać pieniądze na cyfrowy startup, ale serwisy gamingowe – zwłaszcza te, które mają ugruntowane przychody w dobrze rozwiniętych grach, jak np. liga– może być wyjątkiem. W niektórych obszarach e-sportu można zobaczyć upadające ligi z przesadnymi ambicjami. Jednak sprawdzone popularne gry i usługi z nimi związane wydają się wcale nie ucierpieć.

ligaGreg Street, dyrektor ds. projektowania, spotkał się z firmą Ars w 2018 roku, aby porozmawiać o rozwoju gry, jej atrakcyjności dla zwykłych graczy i graczy e-sportowych oraz nie tylko.

Obraz wejściowy autorstwa Getty Images

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *