Connect with us

Gospodarka

Infosys BPM otwiera najnowocześniejsze centrum sztucznej inteligencji i automatyzacji w Polsce we współpracy z IBM

Published

on

Infosys BPM otwiera najnowocześniejsze centrum sztucznej inteligencji i automatyzacji w Polsce we współpracy z IBM

Łódź, Polska oraz Bangalore, Indie, 14 listopada 2022 /PRNewswire/ — Infosys BPMdział zarządzania procesami biznesowymi Infosys (NSE: INFY) (BSE: INFY) (NYSE: INFY), we współpracy z IBM, otworzył dzisiaj Centrum AI i Automatyzacji w Infosys Business Experience Lounge w Polskawnieść cyfrową doskonałość do firm na całym świecie. To ogłoszenie podkreśla silną dwuletnią współpracę pomiędzy Infosys BPM i IBM, która zapewnia sukces klientom, identyfikuje nowe przypadki użycia i opracowuje rozwiązania umożliwiające klientom wprowadzanie innowacji w środowiskach chmury hybrydowej.

Logo Infosys BPM

Logo Infosys BPM

Centrum, założone we współpracy z IBM, zaprezentuje rosnące portfolio rozwiązań z zakresu danych i sztucznej inteligencji, zaprojektowanych z myślą o automatyzacji i przyspieszeniu podróży globalnych przedsiębiorstw do chmury hybrydowej. Centrum uzupełni ofertę usług BPM firmy Infosys, zbudowaną w oparciu o podejście projektowe i głęboką wiedzę specjalistyczną w dziedzinie danych i technologii sztucznej inteligencji. Otwarcie centrum upamiętnia także 15-lecie Infosys BPM in Polska.

Skupiając się na kompleksowym pakiecie rozwiązań, Experience Center ma dobrą pozycję, aby stać się siłą napędową innowacji, umożliwiając organizacjom rozwiązywanie złożonych wyzwań związanych z procesami biznesowymi na dużą skalę w różnych domenach i branżach. Centrum zaprezentuje rozwiązania AI i automatyzacji procesów biznesowych, a te rozwiązania, w tym poprzez automatyzację, pomogą obniżyć koszty, zwiększyć produktywność i poprawić jakość obsługi klienta.

Kompleksowe możliwości automatyzacji, poparte wiarygodnymi danymi i spostrzeżeniami, umożliwią organizacjom analizowanie przepływów pracy, projektowanie aplikacji wykorzystujących sztuczną inteligencję za pomocą narzędzi o niskiej zawartości kodu, przydzielanie zadań botom i śledzenie wydajności w podróży. Klienci uzyskują wygodny dostęp do różnych ofert rozwiązań cyfrowych w zakresie danych, sztucznej inteligencji i hiperautomatyzacji, takich jak IBM CloudPak for Data, IBM Watson Assistant i IBM Watson Discovery, IBM SaferPayments, IBM Blockchain, IBM Sterling Supply Chain, oprogramowanie IBM do wykrywania ryzyka i oszustw i Envizi for Sustainability oraz kluczowe rozwiązania Infosys BPM, w tym między innymi Infosys Intelligent Document Processing, Infosys Interaction Analytics, Infosys Multilingual Conversational AI, Infosys Accounts Payable on Cloud, Infosys Cortex, Infosys Material Master Harmonization i Infosys Data Workbench.

READ  Centra handlowe straciły około 3,5 mld zł. „Kolejna blokada będzie katastrofą”

Marcin Gajdziński, Country General Manager, IBM Polska i Kraje Bałtyckie, powiedział: „IBM koncentruje się na dostarczaniu klientom i cenionym partnerom, takim jak Infosys, kluczowych możliwości potrzebnych do skalowania sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach. Polskazapewni naszym wspólnym klientom znaczące wsparcie w budowaniu gospodarki cyfrowej, a także nowe umiejętności i wiedzę w zakresie AI i chmury hybrydowej.”

Kapil JainWiceprezes wykonawczy i globalny dyrektor ds. sprzedaży i zdolności korporacyjnych, Infosys BPM, powiedział: „Jesteśmy dumni z uruchomienia Centrum AI i Automatyzacji w Infosys Business Experience Lounge w Polska. W miarę jak organizacje nieustannie przekształcają swoje środowiska chmurowe, muszą w coraz większym stopniu polegać na zróżnicowanym ekosystemie partnerów i technologiach umożliwiających uwolnienie zwiększonej hiperproduktywności, zwinności i skalowalności. Ta współpraca z IBM Watson dzięki kompleksowym ofertom chmury hybrydowej, rozbudowanym funkcjom sztucznej inteligencji, konkretnym przypadkom użycia i biznesowej kontekstualizacji funkcjonalnej umożliwi organizacjom lepsze zarządzanie złożonością cyfrowej transformacji, co przełoży się na większą wartość biznesową”.

Informacje o Infosys BPM

Infosys BPM Limited, spółka zależna należąca w całości do Infosys Limited (NYSE: INFY), została zarejestrowana w kwiecień 2002. Zapewniając kompleksowe, zintegrowane usługi transformacyjnego zarządzania procesami biznesowymi (BPM), przeszliśmy przez tabelę stawek skuteczności i wydajności, z coraz większym naciskiem na zwiększanie doświadczenia i empatii interesariuszy. Umożliwiamy naszym klientom nawigację w ich cyfrowej podróży, działając w 35 centrach dostaw w 14 krajach, zatrudniając ponad 56 700 pracowników ze 125 narodowości.

Wizyta www.infosysbpm.com aby dowiedzieć się, jak Infosys BPM może pomóc Twojej firmie osiągnąć kolejny cel.

O Infosys

Infosys jest światowym liderem w dziedzinie usług cyfrowych i doradztwa nowej generacji. Ponad 300 000 naszych współpracowników pracuje nad poszerzeniem ludzkiego potencjału i stworzeniem kolejnej szansy dla ludzi, firm i społeczności. Dzięki ponad czterdziestoletniemu doświadczeniu w zarządzaniu systemami i operacjami globalnych przedsiębiorstw, umiejętnie przeprowadzamy klientów w ponad 50 krajach przez ich cyfrową transformację opartą na chmurze. Zapewniamy im rdzeń oparty na sztucznej inteligencji, wzmacniając biznes dzięki sprawnemu, cyfrowemu skalowaniu i napędzając ciągłe doskonalenie poprzez ciągłe uczenie się poprzez transfer umiejętności cyfrowych, wiedzy i pomysłów z naszego ekosystemu innowacji. Jesteśmy mocno zaangażowani w bycie dobrze zarządzaną, zrównoważoną środowiskowo organizacją, w której różnorodne talenty rozwijają się w integracyjnym miejscu pracy.

READ  Polska Inflacja nieznacznie rośnie w lipcu

Wizyta www.infosys.com aby zobaczyć, jak Infosys (NSE: INFY) (BSE: INFY) (NYSE: INFY) może pomóc Twojej firmie osiągnąć kolejny cel.

Bezpieczna przystań

„Niektóre stwierdzenia zawarte w niniejszym komunikacie prasowym dotyczące naszych przyszłych perspektyw rozwoju, oczekiwań finansowych i planów zarządzania wpływem COVID-19 na naszych pracowników, klientów i interesariuszy są stwierdzeniami wybiegającymi w przyszłość, które mają stanowić „bezpieczną przystań” sporu dotyczącego papierów wartościowych Reform Act z 1995 r., które wiążą się z szeregiem czynników ryzyka i niepewności, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się znacznie różnić od tych zawartych w takich stwierdzeniach dotyczących przyszłości. do COVID -19 oraz wpływu rządu i innych środków ograniczających jego rozprzestrzenianie się, ryzyko związane ze spowolnieniem gospodarczym lub recesją w Indie, Stany Zjednoczone i innych krajach na całym świecie, zmiany warunków politycznych, biznesowych i ekonomicznych, wahania zarobków, wahania kursów walut, nasza zdolność do zarządzania wzrostem, intensywna konkurencja w usługach IT, w tym czynniki, które mogą wpływać na naszą przewagę kosztową, wzrost płac w Indie i Stanów Zjednoczonych, nasza zdolność do przyciągania i zatrzymywania wysoko wykwalifikowanych specjalistów, przekroczenie czasu i kosztów w przypadku umów o ustalonym czasie i stałych cenach, koncentracja klientów, ograniczenia imigracyjne, koncentracja na segmencie branżowym, nasza zdolność do zarządzania naszymi operacjami międzynarodowymi, zmniejszone zapotrzebowanie na technologii w obszarach, na których się koncentrujemy, zakłócenia w sieciach telekomunikacyjnych lub awarie systemów, nasza zdolność do pomyślnej realizacji i integracji potencjalnych przejęć, odpowiedzialność odszkodowawcza wynikająca z naszych umów serwisowych, wyniki spółek, w których Infosys dokonał strategicznych inwestycji, rezygnacja lub wygaśnięcie rządowe zachęty podatkowe, niestabilność polityczna i konflikty regionalne, ograniczenia prawne pozyskiwanie kapitału lub przejmowanie spółek za granicą Indie, nieautoryzowane wykorzystanie naszej własności intelektualnej i ogólnych warunków ekonomicznych mających wpływ na naszą branżę oraz wynik toczących się sporów sądowych i dochodzeń rządowych. Dodatkowe rodzaje ryzyka, które mogą wpłynąć na nasze przyszłe wyniki operacyjne, są dokładniej opisane w naszych dokumentach składanych w amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, w tym w naszym raporcie rocznym na formularzu 20-F za bieżący rok obrotowy 31 marca 2022. Dokumenty te są dostępne pod adresem www.sec.gov. Infosys może od czasu do czasu wydawać dodatkowe pisemne i ustne oświadczenia dotyczące przyszłości, w tym oświadczenia zawarte w dokumentach Spółki składanych w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz w naszych raportach dla akcjonariuszy. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizowania jakichkolwiek oświadczeń dotyczących przyszłości składanych od czasu do czasu przez lub w imieniu Spółki, z wyjątkiem przypadków wymaganych przez prawo.”

READ  Rewolucyjna transformacja Uzbekistanu na lepsze

Kontakty z mediami:
Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt: [email protected]

ŹRÓDŁO Infosys BPM

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *