Connect with us

Najważniejsze wiadomości

McDonald’s Poland zatrudnia Ralpha Kamińskiego do nagradzania klientów poprzez AR Experience

Published

on

McDonald’s Poland zatrudnia Ralpha Kamińskiego do nagradzania klientów poprzez AR Experience

W ramach pierwszej w swoim rodzaju współpracy McDonald’s Polska nagradza gości wyjątkowymi doznaniami w dziedzinie AR, które są możliwe tylko za pośrednictwem cyfrowej platformy aplikacji MyMcDonald’s. McDonald’s zatrudnił Ralpha Kamińskiego, jednego z najciekawszych i najbardziej znanych artystów w Polsce, świeżo po promującej trasę koncertową, do integracyjnej i dalekosiężnej kampanii mającej na celu upodmiotowienie wszystkich mniejszości i promowanie otwartości.

Kampania opracowana przez DDB Warsaw zostanie umieszczona na platformie kreatywnej „MyMcDonald’s: Tu jesteś numerem jeden”, która podkreśla główną emocjonalną korzyść aplikacji i programu lojalnościowego – poczucie uznania.

Aby pokazać, że McDonald’s nagradza lojalność swoich klientów, każdy użytkownik aplikacji będzie miał możliwość wymiany punktów lojalnościowych na ekskluzywne dodatki i występy artystów odtwarzane na tablecie McDonald’s przy użyciu technologii AR.

W nieoczekiwanym przedłużeniu trasy koncertowej artysty, członkowie programu lojalnościowego mają szansę wygrać bilety na Ralph’s Concert Tour, podczas którego Kamiński będzie głównym bohaterem występów w małych miejscowościach w całej Polsce, wspierany przez MyMcDonald’s.

Kampania rozpocznie się 17 października i obejmie szereg realizacji na wielu platformach, w tym TVC, VOD, In-App, Digital, Social Media, POP, Packaging, Artist Channels i PR.

READ  „To kamień milowy”: polski organ ds. ochrony środowiska daje zielone światło dla pierwszej w kraju elektrowni jądrowej
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *