Connect with us

Nauka

Nauczyciele Pisay zdobywają miejsce w programie nauczycielskim CERN w Szwajcarii – Manila Bulletin

Published

on

Nauczyciele Pisay zdobywają miejsce w programie nauczycielskim CERN w Szwajcarii – Manila Bulletin

Nauczyciel fizyki z Philippine Science High School (PSHS) został wybrany do udziału w International High School Teacher Program 2022, organizowanym przez Conseil Européen pour la Recherche Nucléaire (CERN) lub Europejską Radę Badań Jądrowych

Zdjęcie dzięki uprzejmości PSHS System

Joseph Hortezuela z PSHS Central Visayas Campus (PSHS-CVisC) uczestniczył w wydarzeniu, aby doskonalić swoje umiejętności w dniach 3-16 lipca.

Hortezuela dołączył do 42 innych uczestników dwutygodniowego międzynarodowego programu dla nauczycieli, składającego się z wykładów, wizyt na miejscu, wystaw i praktycznych warsztatów, które wprowadzają uczestników w najnowocześniejszą fizykę cząstek elementarnych.

CERN to jeden z największych i najbardziej szanowanych ośrodków naukowo-badawczych na świecie, zlokalizowany w Genewie w Szwajcarii.

„Program ma na celu wprowadzenie nowoczesnej nauki do klasy i zwiększenie świadomości naukowej wśród uczniów. Zorganizuję seminarium dotyczące echa lub dwutygodniowe seminarium internetowe dotyczące programu szkoleniowego” – powiedział Hortezuela w oświadczeniu.

Uczestnicy powrócą do swoich krajów jako ambasadorowie, którzy przekażą sprawę następnemu pokoleniu fizyków, inżynierów i informatyków.

„Mamy wiele rzeczy, których wciąż nie wiemy w nauce, a potrzebujemy tylko modeli i pomiarów, aby zrozumieć istnienie cząstek we wszechświecie. Taka jest rola CERN w rozwoju akceleratorów cząstek, takich jak Wielki Zderzacz Hadronów (LHC), który prowadzi do odkrycia w 2012 r. cząstki bozonu Higgsa, potwierdzając istnienie tego pola masowego donacji” – powiedział Hortuzuela, zapytany o wnioski dotyczące twojego doświadczenie.

Oprócz pomocy CERN w nawiązaniu bliższych kontaktów ze szkołami na całym świecie, program ma na celu wspieranie rozwoju zawodowego nauczycieli w dziedzinie fizyki cząstek elementarnych, promowanie nauczania fizyki cząstek elementarnych w szkołach średnich, ułatwianie wymiany wiedzy i doświadczeń między nauczycielami różnych narodowości i zachęcać do zajęć związanych z popularyzacją fizyki w klasie i poza nią.

„Współpraca jest kluczem do odkryć naukowych wyjaśniających nasze istnienie, czego przykładem są naukowcy i inżynierowie z różnych części świata, którzy pracują w CERN” – dodał.

READ  CoinGeek Backstage: Patryk Walaszczyk z IBM Consulting o znaczeniu skalowalności w blockchain

W tym roku uczestnicy przybyli ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Australii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch, Francji, Kirgistanu, Kamerunu, Indii, Finlandii, Izraela, Słowacji, Nowej Zelandii, Turcji, Danii, Rumunii, Chorwacji, Republiki Czechy, Bośnia i Hercegowina, Malezja, Ukraina, Iran, Szwecja, Czarnogóra, Tajlandia, Nepal, Polska i Katar.

ZAPISZ SIĘ DO CODZIENNEGO NEWSLETTERA

KLIKNIJ TUTAJ, ABY SUBSKRYBOWAĆ

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *