Connect with us

Nauka

WILDBRAIN CPLG DODAWA PRAWA AGENCJI PRODUKTÓW KONSUMENCKICH SNOOPY I GRUPIE PEANUTS W AZJI I PACYFIKU

Published

on

WILDBRAIN CPLG DODAWA PRAWA AGENCJI PRODUKTÓW KONSUMENCKICH SNOOPY I GRUPIE PEANUTS W AZJI I PACYFIKU

Roczna sprzedaż produktów konsumenckich Global Peanuts przewyższa obecnie Stany Zjednoczone 2,5 miliarda dolarów w sprzedaży detalicznej

Hasbro Ben Paz dołączenie do zespołu wykonawczego WildBrain CPLG w celu kierowania strategią APAC nowego Singapur gabinet

SZANGHAJ oraz LONDYN, 6 lipca 2022 r /PRNewswire/ — WildBrain CPLG, jedna z wiodących światowych agencji licencyjnych związanych z rozrywką, sportem i markami, została uznana przez Peanuts Worldwide jako wyłączny agent licencyjny dla marki Peanuts w Azja i Pacyfik (APAC), wzmacniając już rozwijającą się działalność agencji w regionie.

wścibski

Umowa opiera się na wieloletniej współpracy licencyjnej WildBrain CPLG z firmą Peanuts w regionie EMEA, a ostatnio Indie, w ramach którego Snoopy i jego ekipa pojawiali się na obszernych pokazach obejmujących różne kategorie odzieży i akcesoriów, promocji, towarów konsumpcyjnych, zabawek i gier, prezentów, artykułów gospodarstwa domowego, artykułów papierniczych, akcesoriów dla zwierząt i nie tylko. Dostawa orzeszków WildBrain CPLG do regionu APAC rozciąga się na terenie Chin kontynentalnych, Hongkong, Indonezja, Korea Południowa, Malezja, Filipiny, Singapur, Tajwanoraz Tajlandia.

Dodanie tych praw do listy WildBrain CPLG zwiększa plan dynamicznego rozwoju agencji w regionie APAC, po nowo uruchomionych dedykowanych biurach w Seul, Tajpej oraz Singapura także rozbudowę istniejących Szanghaj zespół, ogłoszony w kwietniu br. Oprócz APAC, WildBrain CPLG reprezentuje markę Peanuts w Wielkiej Brytanii; Francja; Hiszpania; Włochy; centralny i Wschodnia Europa; Bliski Wschód & północna Afryka; Niemcy, Austria & Szwajcaria; Beneluks; Grecja; Peru; nordyccy; oraz Indie.

Postacie z gry Peanuts i związana z nimi własność intelektualna są własnością Peanuts Worldwide, firmy kontrolowanej przez WildBrain Ltd., rodzinę Karol M. Schulzi Sony Music Entertainment (Japonia) Inc., która również pozostaje agencją marki dla Japonia.

Ben Paz dołączenie do zespołu zarządzającego Hasbro

Dodatkowo, w ramach szeregu kluczowych osób zatrudnionych w celu dalszego budowania przywództwa i wiedzy wśród lokalnych zespołów, WildBrain CPLG mianował weteranem branży Ben Paz jako wiceprezes APAC, aby kierować strategią i rozwojem w regionie (z wyłączeniem Większe Chiny). Pokój będzie oparty na WildBrain Singapur biura.

Peace ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży medialnej i licencjonowania oraz dogłębną wiedzę na temat konceptualizacji i wdrażania strategii handlowych w regionie APAC. Dołącza do WildBrain CPLG z Hasbro, gdzie jest Senior Licensing Director, Azja. Przed Hasbro Peace pracował w Universal Pictures, gdzie rozpoczął działalność merchandisingową w: Azja Południowo-Wschodnia, pełniąc role w globalnym licencjonowaniu i sprzedaży dla działu rozrywki domowej firmy. Zajmował również stanowiska kierownicze w Aldi oraz Proctor & Gamble. Peace rozpoczyna swoją rolę w WildBrain CPLG w wrzesień 2022 i zgłosi się Maarten WeckWiceprezes i dyrektor zarządzający WildBrain CPLG, który jest również odpowiedzialny za zarządzanie całym zespołem i biznesem w regionie APAC.

READ  Halowe Mistrzostwa Europy: Neil Gourley zdobywa srebro na 1500 m, podczas gdy Wielka Brytania zdobywa trzy medale

Obecny zespół licencyjny WildBrain China w Szanghaj zostanie rozszerzony i przemianowany na WildBrain CPLG China, informując, że Jianbo Weilekarz medycyny, Chiny, ściśle współpracując z Weck and Peace. Wei będzie również nadal nadzorować działalność contentową WildBrain w Chiny.

Eric EllenbogenDyrektor generalny i wiceprezes WildBrain, powiedział: „Jako właściciel marki i producent zupełnie nowych treści Peanuts w ramach naszej długoterminowej umowy z Apple TV+, a teraz jako agencja produktów konsumenckich Peanuts w ponad 50 krajach na całym świecie, nasza globalna organizacja ma wyjątkową pozycję, aby zapewnić trwały wzrost tej niezwykłej własności intelektualnej. Snoopy i podobni są dobrze znani i lubiani w całym regionie Azji i Pacyfiku. Chiny a na większym terytorium widzimy nieograniczone możliwości zwiększenia zaangażowania marki i radykalnego zwiększenia przychodów, a produkty konsumenckie są filarem naszej strategii marki 360 stopni”.

Tim EricksonPeanuts Worldwide Brand EVP, powiedział: „Cieszymy się, że możemy współpracować z WildBrain CPLG w kluczowych regionach Azji i Pacyfiku, aby zapewnić wyjątkowe rozwiązania produktów konsumenckich naszym niesamowitym licencjobiorcom i fanom Peanuts. Peanuts nadal nawiązuje głębokie kontakty z fanami w każdym wieku i jesteśmy podekscytowany, aby ustanowić jeszcze więcej autorstwa Charlesa Schulza spuścizna prawie 75 lat w tym ważnym regionie. Mamy udaną współpracę z WildBrain CPLG w Europai mamy nadzieję, że teraz rozszerzymy te najlepsze praktyki na szybko rozwijający się region APAC”.

Maarten WeckWiceprezes i dyrektor zarządzający WildBrain CPLG dodał: „Peanuts ma silne dziedzictwo na całym świecie, a w WildBrain CPLG mamy niezrównaną wiedzę i pasję dla tej kultowej marki. W szczególności w regionie APAC, z Jianbo i jego rosnącym zespołem w Chinyi Ben dołączający do nas jako jeden z wielu światowej klasy nowych pracowników planowanych w regionie, jesteśmy idealnie przygotowani do przyspieszenia rozwoju firmy Peanuts, a także rosnącej liczby przedstawicieli marek rozrywkowych, sportowych i lifestylowych.

READ  SatRev zbuduje pierwszą w Polsce fabrykę nanosatelitów

Peanuts to pierwsza znacząca reprezentacja podpisana przez WildBrain CPLG na tym terytorium, odkąd agencja ogłosiła swoją ekspansję do APAC na początku tego roku. Ekspansja rozszerza globalną obecność WildBrain CPLG do 20 biur i 90 krajów, z działalnością w Ameryka północna, EuropaThe Bliski Wschódoraz Azja i Pacyfik.

Oprócz Peanuts, WildBrain CPLG APAC reprezentuje i zarządza markami należącymi do WildBrain w regionie, takimi jak Strawberry Shortcake, In the Night Garden, Inspector Gadget i Teletubbies, a także wybiera istniejące prawa własności intelektualnej stron trzecich w zakresie rozrywki i stylu portfolio życia, w tym SEGA, Sauber, Absolut, MalibuDoradztwo rodzicielskie, Master Lock, Uniwersytet Yale i Uniwersytet Południowej Kalifornii.

Dodatkowe obrazy, proszę kliknij tutaj.

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt:

Aimee Norman w Grupie DDA
ddapr.com
+44 (0) 7957 564 050

O WildBrain CPLG

WildBrain CPLG jest jedną z wiodących na świecie agencji licencyjnych związanych z rozrywką, sportem i markami z biurami w Wielkiej Brytanii, krajach Beneluksu, krajach skandynawskich, Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Polska, Grecja & Peru, IndieThe Bliski Wschódi USA. Dzięki 50-letniemu doświadczeniu w branży licencyjnej, WildBrain CPLG zapewnia swoim klientom dedykowanych specjalistów licencyjnych i marketingowych oraz w pełni zintegrowane usługi w zakresie rozwoju produktu, prawne i księgowe. WildBrain CPLG wierzy, że współpraca polega na przejrzystości, otwartości i zaufaniu i jest powszechnie znana ze swojego bezpośredniego i obiektywnego podejścia. WildBrain CPLG jest częścią WildBrain Ltd., światowego lidera w dziedzinie rozrywki dla dzieci i rodziny. Skontaktuj się z nami lub odwiedź stronę WildBrain CPLG, aby uzyskać więcej informacji: www.cplg.com.

o orzeszku ziemnym

Postacie z serialu Peanuts i powiązana własność intelektualna są własnością firmy Peanuts Worldwide, która w 41% należy do WildBrain Ltd., w 39% do Sony Music Entertainment (Japonia) Inc., a 20% należy do rodziny Karol M. Schulz, który po raz pierwszy przedstawił światu Fistaszki w 1950 roku, kiedy to komiks zadebiutował w siedmiu gazetach. Od tego czasu Charlie Brown, Snoopy i reszta gangu Peanuts pozostawili niezatarty ślad w kulturze popularnej. Oprócz oglądania ulubionych programów i ofert specjalnych Peanuts na Apple TV+, fani w każdym wieku świętują markę Peanuts na całym świecie poprzez tysiące produktów konsumenckich, a także przejażdżki w parkach rozrywki, wydarzenia kulturalne, media społecznościowe i komiksy dostępne we wszystkich formatach, od tradycyjnego do cyfrowego. W 2018 roku firma Peanuts nawiązała współpracę z NASA w ramach wieloletniej umowy o ustawie kosmicznej mającej na celu wzbudzenie pasji do eksploracji kosmosu i STEM wśród następnego pokolenia studentów.

READ  Co przyniesie przyszłość rosyjskiej nauce?

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera „oświadczenia dotyczące przyszłości” zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi papierów wartościowych w odniesieniu do Spółki, w tym, bez ograniczeń, oświadczenia dotyczące reprezentacji WildBrain CPLG firmy Peanuts Worldwide w regionie Azji i Pacyfiku oraz strategii biznesowych i działań operacyjnych firmy. Chociaż Spółka uważa, że ​​oczekiwania odzwierciedlone w takich stwierdzeniach dotyczących przyszłości są uzasadnione, takie stwierdzenia wiążą się z ryzykiem i niepewnością oraz są oparte na informacjach obecnie dostępnych Spółce. Rzeczywiste wyniki lub wydarzenia mogą znacznie różnić się od tych wyrażonych lub sugerowanych w takich stwierdzeniach dotyczących przyszłości. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki lub zdarzenia będą się znacznie różnić od obecnych oczekiwań, obejmują między innymi epidemie, pandemie lub inne kryzysy zdrowia publicznego, w tym obecny wybuch COVID-19, skalę i czas trwania zakłócenia gospodarczego. światowego wybuchu COVID-19, czynniki rynkowe, zmiany lokalnych wymogów regulacyjnych, zmiany w przepisach i politykach wpływających na handel, inwestycje i podatki (w tym prawa i polityki dotyczące repatriacji funduszy i podatków u źródła), różne stopnie ochrony Własność intelektualna, niestabilność gospodarek i rządów zagranicznych, ryzyko walutowe i walutowe, bariery kulturowe i czynniki ryzyka omawiane od czasu do czasu w materiałach składanych odpowiednim organom regulacyjnym ds. papierów wartościowych, w tym kwestie omawiane w części „Czynniki ryzyka” w najnowszych informacjach rocznych Spółki Formularz i przegląd zarządzania i dyskusja wow Te stwierdzenia dotyczące przyszłości są składane na dzień niniejszego dokumentu, a Spółka nie zobowiązuje się do ich aktualizowania ani korygowania w celu odzwierciedlenia nowych wydarzeń lub okoliczności, z wyjątkiem przypadków wymaganych przez prawo.

Logo WildBrain CPLG

Logo WildBrain CPLG

ŹRÓDŁO WildBrain Ltd.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *