Connect with us

Zabawa

Oferty w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych na horrory The Leech — Global Briefs — ostateczny termin

Published

on

Oferty w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych na horrory The Leech — Global Briefs — ostateczny termin

Strzała strajkuje o prawa Wielkiej Brytanii i USA do horroru The Leech

EKSKLUZYWNY: Arrow Films nabyło prawa do bożonarodzeniowego horroru Erica Pennycoffa w Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA i Kanadzie pijawka, który jutro (23 czerwca) będzie miał swoją światową premierę na festiwalu filmowym Chattanooga. Premiera planowana jest na grudzień 2022 roku. W filmie pobożny ksiądz w okresie Bożego Narodzenia wita w swoim domu małżeństwo. To, co zaczyna się jako zwykły akt dobroci, szybko staje się ostatecznym sprawdzianem wiary, gdy zagrożona jest świętość jego domu. W rolach głównych Jeremy Gardner, Graham Skipper i Taylor Gardner. Scenarzysta i reżyser Eric Pennycoff skomentował: „Praca z Arrow Films była absolutnym marzeniem. Jestem ich fanem od początku kariery filmowej i nie wyobrażam sobie lepszego domu dla nich pijawka żyć w całym swoim świątecznym szaleństwie. Pomiędzy wydaniem Deluxe Edition Blu-Ray a jego premierą strumieniową w Arrow, Kevin i jego zespół naprawdę ugruntowali miejsce filmu w długiej linii świetnych tytułów. Nie bez powodu Quentin Tarantino powiedział, że Arrow jest jedynym streamerem, którego subskrybuje”. pijawka został wyprodukowany przez Erica Pennycoffa, Scotta Smitha i Adelyn Pennycoff.

Viaplay zamawia norweski komediodramat scenarzystki Tiny Rygh

Najnowszy norweski czarny dramat komediowy Viaplay Podz Marią Austgulen (Wyprodukowano w Oslo) jako młoda kobieta, której życie wywróciło się do góry nogami w wyniku wypadku drogowego. To debiutancki serial scenarzystki Tiny Rygh (Sigurd nie może się położyć, Podstawowa suka) i jest używany przez Siri Seljeseth (Młoda i obiecująca). Premiera jesienią. Longline głosi: „Po nocy picia, Fanny ma wypadek, w którym ginie jej najlepsza przyjaciółka Kurt i zostaje sparaliżowana od pasa w dół. Fanny jest zmuszona wprowadzić się do swojej siostry, która unikała jej od dziecka i zawsze marzyła o powrocie do mieszkania na czwartym piętrze i dawnego życia”. Pod (tytuł norweski: nie) jest produkowany przez Bårda Fjulsruda i Aurorę Bjørnhaug w Monster Scripted, a producentem wykonawczym grupy Viaplay jest Tanya Nanette Badendyck. Seria jest dystrybuowana na całym świecie przez Viaplay Content Sales.

READ  EOne, NENT podpisują kontrakt na dramat dla Slate, w tym „Into the Badlands”, „Family Law” — The Hollywood Reporter

Cineflix zabezpiecza umowy przed zawarciem NATPE Budapest CEE

Przed NATPE Budapeszt w przyszłym tygodniu, Cineflix Rights podpisała kilka międzynarodowych umów z nadawcami w Europie Środkowej i Wschodniej oraz w południowej części Morza Śródziemnego. Tanweer kupił wszystkie trzy sezony thrillera ITV i Netflix marcella dla ERT w Grecji, podczas gdy Disney+ przejął pierwszy sezon kanadyjskiego procesu koroner dla Bałkanów i Bułgarii. Prawdziwa sprzedaż przestępczości obejmuje serię Reelz Jan Wayne Gacy: Zemsta zabójczego klauna idzie do TV JOJ (Czechy); Bitwa pod Alcatraz, również pierwotnie dla Reelz, sprzedany AMC Networks International za swój kanał widmowy w Europie Środkowej i FTV Prima (Czechy); i drugi sezon True Crime Network zabójcze przypadki Sprzedaż do AETN (Polska). W międzyczasie przejęło Kino (Polska) Tajne ekspedycje nazistowskie za swój kanał Stopklatka i inteligentny naród domowy dla Zoom TV.

Australijska SBS kupuje estoński dramat „Zdrajca” od indyjskiego GoQuest Media

Australijski nadawca SBS nabył lokalne prawa AVOD do zdrajca, serial thriller oparty na scenariuszach wyprodukowany przez dostawcę wielu usług Elisa Estonia i estońskiego nadawcę publicznego ERR. Napisany przez wielokrotnie nagradzanego dramatopisarza i scenarzystę Martina Algusa, wschodnioeuropejski dramat gwiazd Tambet Tuisk (Mały towarzysz, O2), który zdobył nagrodę dla najlepszego aktora za rolę na estońskich nagrodach filmowych i telewizyjnych 2020. Zainspirowany niedawnymi skandalami szpiegowskimi w Estonii, dramat zaczyna się tuż przed wejściem Estonii do NATO w 2004 roku i staje się głównym celem rosyjskiego wywiadu. Chciwość i potrzeba aprobaty skłaniają nowego rekruta Alfreda Vinta (Tambet Tuisk) do współpracy z rosyjskim wywiadem, prowadząc do gry w kotka i myszkę z zdeterminowanym młodym estońskim oficerem kontrwywiadu Marko Arrakiem (Veiko Porkanen). „Estonia staje się nowym terytorium w dziedzinie dramatów premium” — powiedział Haidee Ireland, menedżer kanału SBS On Demand & World Movies.

READ  Nowa Europa kończy dalszą sprzedaż obiecującego polskiego Oscara „Nie zostawiaj śladów”

Brytyjski fundusz Unscripted TV Skills Fund zebrał 1,63 miliona dolarów w pierwszym roku

ScreenSkills Unscripted TV Skills Fund zebrał 1,33 miliona funtów (1,63 miliona dolarów) w pierwszym roku. Fundusz został utworzony z myślą o przyszłościowej brytyjskiej telewizji nieskryptowanej oraz w celu przekształcenia inwestycji w siłę roboczą, a jego pierwszy rok skupiał się na poprawie edukacji, skupiając się na zbiorowym podejściu, które wzmacnia integrację i zwiększa dostępność wykwalifikowanego personelu i talentów. Wielka Brytania od jakiegoś czasu boryka się z brakiem siły roboczej, zwłaszcza odkąd globalni streamerzy zaczęli koncentrować się na oryginalnych wysiłkach produkcyjnych w tym kraju. Pierwsza rocznica powstania Funduszu będzie uczczona panelem dyskusyjnym podczas Sheffield DocFest w poniedziałek 27 czerwca. W kwietniu do funduszu dołączyły ITV i Amazon Prime Video, dołączając do inwestorów założycielskich BBC i Channel 4 oraz partnerów założycielskich Sky, A+E Networks UK i Discovery UK. Channel 5 i Netflix dołączyły we wrześniu ubiegłego roku.

Weteran Foxtel, Brian Walsh, uderza z australijskim gigantem telewizji płatnej

Wieloletni dyrektor Foxtel, Brian Walsh, przedłużył swoją umowę konsultingową z australijską grupą płatnej telewizji, co oznacza, że ​​zapewni wgląd w lokalną strategię dotyczącą treści, relacje branżowe i będzie nadzorował dział teatralny Foxtel Originals. Znany dyrektor był członkiem Dwunastu jest członkiem wyższego kierownictwa komisarza Foxtela od momentu powstania firmy w 1995 roku i przez ponad dwie dekady był dyrektorem wykonawczym ds. telewizji. Jego nowa rola oficjalnie czyni go dyrektorem wykonawczym Dramatu. „Cieszyłem się każdą chwilą mojej podróży w Foxtel i jestem podekscytowany, że mogę zapisać się na kolejny semestr i na podstawie nowych ustaleń, które pozwolą mi dalej robić to, co kocham najbardziej, czyli opowiadać australijskie historie, gdy rozpoczynam nowe możliwości biznesowe w przemyśle rozrywkowym szerzej” – powiedział.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *