Connect with us

Gospodarka

W sprzedaży detalicznej dzisiaj: Belk, Conn’s Collaborate

Published

on

W sprzedaży detalicznej dzisiaj: Belk, Conn’s Collaborate

Dziś eobuwie sprzedaje buty z tradycyjnych sklepów obuwniczych w całej Polsce, a spadki płatności rosną wraz ze wzrostem inflacji. Handel elektroniczny zmienia również decyzje dotyczące nieruchomości, era rozwiązań e-commerce typu plug-and-play może się skończyć, a Payoneer współpracuje z Optty nad nową ofertą kup teraz, zapłać później (BNPL).

Punkt danych: inflacyjny cios w twarz, gdy płatności spadają o 43% od marca do kwietnia

To, czy jest to recesja technicznie według standardów ekonomistów, nie ma znaczenia dla kupujących, z których wielu zmienia produkty i sprzedawców, aby nadrobić różnicę tam, gdzie to możliwe. Według badań przeprowadzonych przez PYMNTS, 64% wszystkich konsumentów żyło od wypłaty do wypłaty w marcu 2022 r., a najnowsze badania rynku nie są lepsze.

Według Digital Economy Payments z maja 2022 r. Wydanie amerykańskie: How Consumers Pay In The Digital World, 12% konsumentów doświadczyło spadku płatności w kwietniu, w porównaniu z 9,3%, które doświadczyło w lutym. Najczęstszą przyczyną odmów płatności w kwietniu były niewystarczające środki, które stanowiły 26% wszystkich odmów transakcji – wzrost o 45% w porównaniu z marcowymi stawkami.

Victoria’s Secret wciąż ewoluuje w swoją nową tożsamość

Nowe podejście Victoria’s Secret może mieć trudności z uzyskaniem przyczółka wśród kupujących, przynajmniej w oparciu o raport zysków firmy za pierwszy kwartał roku podatkowego 2022 za trzy miesiące zakończone 30 kwietnia. Firma odnotowała sprzedaż netto w wysokości 1,48 miliarda dolarów w pierwszym kwartale, czyli o 4,5% mniej niż w tym samym czasie rok wcześniej.

Tymczasem całkowita porównywalna sprzedaż w pierwszym kwartale 2022 r. spadła o 8% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2021 r., przy czym sprzedaż netto pozostała zasadniczo niezmienna po skorygowaniu o wpływ rządowego pakietu stymulacyjnego o wartości 75 mln USD. Dyrektor generalny Martin Waters powiedział, że „rewolucja marki” pomogła wzmocnić „emocjonalne połączenie” z klientami, ponieważ firma „koncentruje się na wydajności naszych sklepów detalicznych”.

READ  GIS: wycofane produkty Biedronki i Lidla. Nie kupuj tego. Te produkty mogą być niebezpieczne [3.09.2020]

Handel elektroniczny zmienia również środkową i ostatnią milę oraz nieruchomości

Obozy mogą stawić czoła przeciwnym wiatrom. Ponieważ Amazon przebudowuje swoje operacje e-commerce, może być mniejszy popyt na magazyny i powierzchnię handlową – kluczowe tryby na środkowej i ostatniej mili handlu.

Amazon, który pod koniec zeszłego roku posiadał około 374 mln stóp kwadratowych powierzchni, poddzierżawi część swojej powierzchni magazynowej. Amazon rozszerzył swoją działalność logistyczną, obejmując wszystko, od samolotów po magazyny, po zatrudnianie kierowców Flex, którzy odbierają zamówienia ze sklepów detalicznych w centrach handlowych i dostarczają je do domów konsumentów.

Belk, zespół Conna współpracuje przy pilotażu sklepu w sklepie

Sprzedawca mebli Conn i firma Belk z domu towarowego nawiązały współpracę, aby stworzyć format „sklep w sklepie” w 10 do 20 lokalizacjach Belk i na Belk.com, dając klientom dostęp do szerokiej gamy urządzeń gospodarstwa domowego.

Nowy format sklepu zadebiutuje wkrótce zaprezentowaną marką, która oferuje klientom nowy sposób zakupu mebli Conn i dostęp do floty kierowców dostawczych firmy w celu dostawy następnego dnia. Koncepcja „store-in-store” zostanie wdrożona w sklepach Belk na istniejących rynkach, a produkty Conn zostaną dodane do strony internetowej Belk w nadchodzących miesiącach.

Payoneer współpracuje z ofertą Optty for BNPL

Platforma integracyjna Kup teraz, zapłać później (BNPL) Optty nawiązała współpracę z dostawcą płatności Payoneer, aby zaoferować klientom bramkę płatności B2B i dostawcy usług płatniczych (PSP) wiele opcji BNPL.

Optty z siedzibą w Singapurze współpracuje z bramkami płatniczymi i dostawcami usług płatniczych, aby umożliwić masową ekspansję BNPL na 59 rynkach na całym świecie, co w komunikacie prasowym mówi, że „powoduje znaczne przyspieszenie wzrostu przetwarzania płatności”. Firma umożliwia bramkom płatniczym oferowanie usług BNPL w taki sam sposób, jak funkcje karty kredytowej lub portfela cyfrowego, pomagając firmom skrócić czas potrzebny na integrację punkt-punkt.

READ  Chiny napotykają europejskie przeszkody, ponieważ niektóre kraje uwzględniają presję USA

Polska marka high-tech „Eobuwie” pozyskuje buty z tradycyjnych sklepów obuwniczych

W całej Polsce działa około 30 omnikanałowych sklepów obuwniczych eobuwie (wymawia się „ee-oh-booie”), ale nowy, zaawansowany technologicznie format wschodzącej marki robi fale daleko poza jej granicami.

Podczas gdy tradycyjne, fizyczne sklepy obuwnicze są wypełnione setkami różnych butów na wystawie, witryny sklepowe eobuwie mają tylko tablety i sofy, aby zapewnić wygodne zakupy jak w domu. Sklep eobuwie jest zasadniczo stosunkowo niewielkim salonem wyszukiwania cyfrowego połączonym z dużo większym, w pełni zaopatrzonym magazynem, umożliwiającym klientom przymierzanie przedmiotów znajdujących się w magazynie lub oznaczanie ich z wyprzedzeniem za pośrednictwem usługi „Reserve & Collect” firmy.

To może być koniec drogi dla prostych systemów e-commerce typu plug-and-play

Podczas gdy rozwiązania punktowe i cyfrowe poprawki utrzymywały miliony firm na powierzchni podczas pandemii, rozwiązania typu plug-and-play (PnP), które wtedy wydawały się dobrym pomysłem, teraz piętrzą się w długach, ponieważ systemy szybko ewoluowały.

Jason Hofmann, starszy wiceprezes ds. sukcesu klientów i wspierania partnerów w firmie Digital River, powiedział PYMNTS, że rozwiązania PnP są „optymalne dla niewielkiej podgrupy populacji, która chce szybko wygrać i która może być niewielka”.

Te łaty mają krótkie okno na uzyskanie nisko wiszących owoców, zanim zauważą malejące zyski. Hoffman powiedział, że w ciągu ostatnich lat widział tylko rozwiązania typu plug-and-play dla niewielkiej podgrupy klientów – i nawet ci, którzy po uruchomieniu i uruchomieniu szybko znaleźli ograniczenia.

——————————

NOWE DANE PYMNTS: DOSTOSOWANE BADANIE ZAKUPÓW – MAJ 2022

Na około: Badanie przeprowadzone przez PYMNTS wśród 2094 konsumentów na potrzeby raportu Tailored Shopping Experience, opracowanego we współpracy z Elastic Path, pokazuje, gdzie sprzedawcy mają rację i gdzie muszą poprawić swoją grę, aby zapewnić dostosowane do potrzeb klienta doświadczenie zakupowe.

READ  HKETO Berlin promuje nowe możliwości biznesowe dla Polski w Hongkongu (ze zdjęciem)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *