Connect with us

technologia

Wyłącznie: według Facebooka Apple odrzucił próbę poinformowania użytkowników o opłatach w App Store

Published

on

Wyłącznie: według Facebooka Apple odrzucił próbę poinformowania użytkowników o opłatach w App Store

(Reuters) – Facebook Inc powiedział Reuterowi w czwartek, że Apple Inc odmówił próby poinformowania użytkowników, że producent iPhone’a uzyska 30% mniej przychodów z nowej funkcji wydarzeń online, a Facebook wymusił to Usuń wiadomość, aby przekazać narzędzie użytkownikom.

ZDJĘCIE PLIKU: To zdjęcie z 6 stycznia 2020 r. Przedstawia logo Facebooka na smartfonie. REUTERS / Dado Ruvic

Według Facebooka Apple powołał się na regułę App Store, która zabrania programistom pokazywania użytkownikom „nieistotnych” informacji.

„Teraz bardziej niż kiedykolwiek powinniśmy mieć okazję pomóc ludziom zrozumieć, na co tak naprawdę trafiają pieniądze, które przeznaczają na małe firmy. Niestety, Apple odrzucił nasze powiadomienie o przejrzystości w odniesieniu do 30% podatku, ale nadal pracujemy nad udostępnieniem tych informacji w aplikacji ”- powiedział Facebook w oświadczeniu.

Apple nie odpowiedział na prośbę o komentarz.

Facebook ogłosił na początku tego miesiąca, że ​​wdraża nowe narzędzie, które pozwoli wpływowym osobom online i innym firmom na organizowanie płatnych wydarzeń online, aby zrekompensować utracone dochody podczas pandemii COVID-19.

Firma powiedziała, że ​​poprosiła Apple o zniesienie 30% opłaty pobieranej przez producenta iPhone’a za zakupy w aplikacji, aby Facebook mógł przekazać wszystkie dochody z wydarzeń właścicielom firm. Jednak Apple odmówił.

Facebook postawił sobie za cel, aby dać użytkownikom wskazówkę na temat cięcia Apple, zgodnie z wydanymi wówczas modelami. Jednak Reuters zauważył w czwartek, że obiecanej wiadomości nie ma w nowej funkcji wydarzeń.

Gigant mediów społecznościowych planował również powiadomić użytkowników w sklepie Google Play firmy Alphabet Inc., że nie będzie opłaty za sprzedaż biletów, ale według Reutera ta wiadomość również nie została wyświetlona.

Facebook publicznie skrytykował prowizje Apple App Store i dołączył do innych deweloperów, takich jak twórca „Fortnite” Epic Games, który pozywa Apple w związku z zarzutami kartelu w związku z opłatami. Facebook spiera się również z Apple o nowe zasady prywatności dla iPhone’ów, które wymagają więcej powiadomień, zanim użytkownicy będą śledzeni w aplikacjach.

READ  Podręcznik wartości inżynieryjnych — poszerz swoją perspektywę > Co nowego

Obie firmy, wraz z gigantami technologicznymi Alphabet i Amazon, stoją w obliczu wielu dochodzeń w sprawie rzekomych zachowań antykonkurencyjnych.

Relacje Katie Paul i Stephena Nellisa; Dodatkowa relacja od Paresha Dave’a w San Francisco; Adaptacja autorstwa Grega Mitchella i Leslie Adlera

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *