Zabawa
Aktualizacje wiadomości na żywo: inflacja w Nowej Zelandii osiąga najwyższy od 32 lat poziom 6,9 procent
United Airlines spodziewa się powrotu rentowności w drugim kwartale i całorocznego zysku w 2022 roku.
Linie lotnicze z siedzibą w Chicago, drugie co do wielkości w USA, spodziewają się, że wzrost popytu na podróże w bieżącym okresie trzech miesięcy przyniesie rekordowe kwartalne zarobki, podała w środę firma.
„Środowisko popytu jest najsilniejsze od 30 lat mojej pracy w branży” — powiedział Scott Kirby, dyrektor naczelny. Linie lotnicze Rival Delta Air Lines poinformowały w zeszłym tygodniu, że zaobserwowały „historyczną” aktywność w sprzedaży biletów.
Firma prognozuje 10-procentową marżę operacyjną w drugim kwartale, wykonując 87% miejsc, którymi latała w tym samym okresie w 2019 roku.
Inwestorzy pochwalili optymistyczne perspektywy, pchając w środę akcje United w górę o 7,8 procent po godzinach pracy.
Pomimo odnowionego optymizmu na 2022 rok, United odnotowało stratę netto w wysokości 1,4 miliarda dolarów w pierwszym kwartale. Spowodowało to stratę 4,24 USD na akcję, zbliżoną do prognozy 4,22 USD przygotowanej przez analityków ankietowanych przez Refinitv.
Przychody w wysokości 7,6 miliarda dolarów nadal spadły o 21 procent w porównaniu z pierwszym kwartałem 2019 roku.
Całkowity przychód na dostępną milę miejscową, powszechnie używany wskaźnik rentowności linii lotniczych, spadł o 3 procent w porównaniu z pierwszym kwartałem 2019 r. Oczekuje się jednak, że drugi kwartał wzrośnie do 17 procent z poziomów z 2019 roku.
Firma przyznała, że „koszty przeciwstawne spowodowane niedawną podwyżką cen paliw”.
United spodziewa się, że jego średni koszt za galon paliwa wyniesie 3,43 USD w drugim kwartale, w porównaniu ze średnią 2,88 USD za galon w pierwszym kwartale. W kwartale marcowym wydano 2,23 miliarda dolarów na 775 milionów galonów.
Typowy awanturnik. Zły odkrywca. Przyjazny myśliciel. Introwertyk.